Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 2. Marts, 2019 DenAlmindelige skrev, for 2 minutter siden: Lad nu være med at fortsætte den her tråd.. det er jo åbenlyst at han ikke er seriøs og prøver at tage pis på folk herinde..... Nåh, det havde vi aldrig gættet. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 4 minutter siden: For at være helt ærlig, så første gang jeg besøgte en GP, da troede jeg faktisk at jeg bare havde kørt min pik mellem hendes lår. Jeg tror bare at hun var alt andet end stram og derfor kunne min pik ikke føle noget. Plus så var jeg meget nervøs, så det går ud over mine sanser. Måske er du udstyret med en dværg pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 2. Marts, 2019 DenAlmindelige skrev, for 2 minutter siden: Lad nu være med at fortsætte den her tråd.. det er jo åbenlyst at han ikke er seriøs og prøver at tage pis på folk herinde..... Det er ikke usandsynligt at du har ret. Men det er nu meget sjovt alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 2. Marts, 2019 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Nåh, det havde vi aldrig gættet. Det lyder ellers som om der er nogen der tager det seriøst.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 44 minutter siden: Jeg kneppede engang en pige i fissen i en missionærstilling og da jeg bagefter kneppede hende bagfra i doggystyle, da begyndte bollerummet at lugte af lort. Tror du at jeg fik kneppet hende i røven, siden at det begyndte med at lugte af lort? Måske lettede hun en vind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 33 minutter siden: Nu hvor I siger, at det kan lade sig gøre, så bliver jeg faktisk i tvivl, om jeg nogensinde har prøvet at kneppe en pige i røven. Når man besøger en GP og hun ved eget intiativ tilbyder mig at kneppe hende i doggystyle, og hun så selv tager fat i min pik og stikker den ind i et hul. Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i? Hvis det er en trans du besøger, så kan det sagtens være luge 2 den har været i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Perkeren Skrevet 2. Marts, 2019 Måske skulle du være gået til Louis Nielsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 1 time siden: Måske spørger jeg lidt dumt. Men kan man godt kneppe en pige i fissen i doggystyle? Og kan man også kneppe fissen imens hun ligger på maven? Kan det altså lade sig gøre i praktisk? Helt seriøst hver gang jeg knepper en pige bagfra, så er jeg i tvivl om det er fissehullet eller røvhullet jeg putter min pik inde i Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? Ja, det er nemt at kende forskel. Hvis dilleren lugter af fisk, så har du været op i fissen. Hvis den lugter af prut, og den har et brunligt skær, Ja så var det numsen du har besøgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 2. Marts, 2019 Tjaaa, det er vel lidt som min gamle mekaniker engang spurgte, er det hullet med stænklapperne eller det som er tectyl behandlet? Men vil tro at langt de fleste piger, inklusiv GP'er, vil gøre dig opmærksom på det hvis du uden videre jokker kalorius op i 2'eren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 2 timer siden: Måske spørger jeg lidt dumt. Men kan man godt kneppe en pige i fissen i doggystyle? Og kan man også kneppe fissen imens hun ligger på maven? Kan det altså lade sig gøre i praktisk? Helt seriøst hver gang jeg knepper en pige bagfra, så er jeg i tvivl om det er fissehullet eller røvhullet jeg putter min pik inde i Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? Vil du virkelig have os til at tro at du ikke kan se forskel? Du burde i stedet droppe trolleriet, og finde på noget mere interessant at spørge om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 2. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 2 timer siden: Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? Nej. Det er det ingen af os der ved. Du har åbnet Pandoras æske. Hvordan skal dette nu gå? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 2 timer siden: Nu hvor I siger, at det kan lade sig gøre, så bliver jeg faktisk i tvivl, om jeg nogensinde har prøvet at kneppe en pige i røven. Når man besøger en GP og hun ved eget intiativ tilbyder mig at kneppe hende i doggystyle, og hun så selv tager fat i min pik og stikker den ind i et hul. Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i? Er du 14 år? Hold nu kæft en idiotisk opstilling du kommer med. Hold dig til håndtrold og legoklodser. Det er et lavt niveau i denne debat og virker lidt retarderet, sorry, er ude af sådan en gang pladder,, få dig et liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 9 timer siden: For at være helt ærlig, så første gang jeg besøgte en GP, da troede jeg faktisk at jeg bare havde kørt min pik mellem hendes lår. Jeg tror bare at hun var alt andet end stram og derfor kunne min pik ikke føle noget. Plus så var jeg meget nervøs, så det går ud over mine sanser. Eller også er du meget lille ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 3. Marts, 2019 Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 timer siden: Nu du har så lidt føling med hvor du stikker dyret ind, så kan det også være, at du bare har kørt den af mellem hendes lår... Det er også dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 10 timer siden: Jeg kneppede engang en pige i fissen i en missionærstilling og da jeg bagefter kneppede hende bagfra i doggystyle, da begyndte bollerummet at lugte af lort. Tror du at jeg fik kneppet hende i røven, siden at det begyndte med at lugte af lort? Når hun ligger på knæ spredes ballerne ofte. Da vi i vores del af verden har den mærkelige idé, at lort mellem ballerne kan fjernes med papir (i modsætning til lort alle andre steder, hvor vi vasker det væk), så sidder der ofte lort mellem ballerne. Når ballerne spredes vil den indtørrede lorts blanden sig med sved ofte gøre opmærksom på sig selv gennem de tilstedeværendes lugtesans. Det er en oplevelse, jeg har haft mange gange, men på en måde havde jeg egentlig gerne undværet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 10 timer siden: Nu hvor I siger, at det kan lade sig gøre, så bliver jeg faktisk i tvivl, om jeg nogensinde har prøvet at kneppe en pige i røven. Når man besøger en GP og hun ved eget intiativ tilbyder mig at kneppe hende i doggystyle, og hun så selv tager fat i min pik og stikker den ind i et hul. Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i? Der er tre muligheder: 1. Du er en troll 2. Du er blind 3. Du er et fjols 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 3. Marts, 2019 anon skrev, for 10 minutter siden: Der er tre muligheder: 1. Du er en troll 2. Du er blind 3. Du er et fjols Må man godt sætte kryds ved alle 3? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 3. Marts, 2019 Michael J skrev, for 33 minutter siden: Må man godt sætte kryds ved alle 3? I dette tilfælde er det nærliggende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 3. Marts, 2019 anon skrev, for 2 minutter siden: I dette tilfælde er det nærliggende Tror ikke på nr 2, selv en talegenkendelsesprogram havde spurgt om han var DÅMMM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 3. Marts, 2019 Hold nu kæft den tråd her er sjov, jeg sidder bogstavelig talt og græder af grin nu venter jeg bare på At @underdog40 kommer med det sidste guldkorn. KOM SÅ MED DET @underdog40 jeg trænger virkelig til at grine i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 3. Marts, 2019 anon skrev, for 4 timer siden: Der er tre muligheder: 1. Du er en troll 2. Du er blind 3. Du er et fjols Eller humor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 3. Marts, 2019 anon skrev, for 6 timer siden: Der er tre muligheder: 1. Du er en troll 2. Du er blind 3. Du er et fjols For at være ærlig, så er det nok nummer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 18 timer siden: Måske spørger jeg lidt dumt. Men kan man godt kneppe en pige i fissen i doggystyle? Og kan man også kneppe fissen imens hun ligger på maven? Kan det altså lade sig gøre i praktisk? Helt seriøst hver gang jeg knepper en pige bagfra, så er jeg i tvivl om det er fissehullet eller røvhullet jeg putter min pik inde i Er der nogen af jer der ved hvordan man kan vide hvad der er hvad? Hvis du ikke kan mærke det så er din pik ualmindelig tynd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2019 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Hvis du ikke kan mærke det så er din pik ualmindelig tynd. Pik? Det må være et sugerør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 4. Marts, 2019 (edited) Sweex skrev, den 3.3.2019 at 12:19: Hold nu kæft den tråd her er sjov, jeg sidder bogstavelig talt og græder af grin nu venter jeg bare på At @underdog40 kommer med det sidste guldkorn. KOM SÅ MED DET @underdog40 jeg trænger virkelig til at grine i dag Sorry min ven. Men den bedste joke i verden når ikke selve indlægget til sokkeholderne Redigeret 4. Marts, 2019 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg