aaisha 1601 Skrevet 6. Marts, 2019 Gentle94 skrev, den 2/3/2019 at 22:49: Når man besøger en GP og hun ved eget intiativ tilbyder mig at kneppe hende i doggystyle, og hun så selv tager fat i min pik og stikker den ind i et hul. Er det så som udgangspunkt røvhullet eller fissehullet hun stikker pikken ind i? hvis det bliver 500kr dyrere end forventet så var det det bagerste hul 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 6. Marts, 2019 aaisha skrev, for 8 timer siden: hvis det bliver 500kr dyrere end forventet så var det det bagerste hul 500kr? Kommer det an på hvilken pige det er? Jeg mener, jeg læste, at en gp forlangte 250.000kr for at stille det bagerste hul til rådighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 6. Marts, 2019 Og mig der rendte rundt og troede, at jeg har kneppet piger i røven hver gang de fik tilbudt mig doggystyle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 6. Marts, 2019 Gentle94 skrev, for 10 minutter siden: Og mig der rendte rundt og troede, at jeg har kneppet piger i røven hver gang de fik tilbudt mig doggystyle Har du overvejet en førehund? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 6. Marts, 2019 Maxi90 skrev, for 1 time siden: Jeg mener, jeg læste, at en gp forlangte 250.000kr for at stille det bagerste hul til rådighed Nej...det var mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 6. Marts, 2019 Jeg synes trådstarter skal have et seriøst svar: Mht. doggystyle er det svært at sige, i hvert fald hvis man som jeg ikke kan se den mikroskopiske diller for den absurd store konveksbue som vommen udgør. Når hun ligger på maven er det til gengæld let, for der triller jeg helt automatisk af på grund af før omtalte vom, så der er enhver indtrængen absolut umulig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. Marts, 2019 (edited) underdog40 skrev, for 12 timer siden: Nej...det var mig Tager du mobil pay, jeg render ikke rundt med så mange kontanter hehe Redigeret 7. Marts, 2019 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg