Hop til indhold

Recommended Posts

Er rimelig ny GP og har været så dum at gi min privatadresse ud til en :-( da jeg havde givet den, skrev han at hans drenge kommer og smadrer mig senere :-( dyre lærepenge. Hvordan ska jeg forholde mig til det hele? Hans forbogstaver er L O i hans mail, hvis nogen ellers har haft med denne mand at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Trusler er strafbart jf § 266 i straffeloven. Du bør derfor melde vedkommende til politiet, så der kan rejses tiltale og forhåbentlig ende med en straf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg tvivler stærkt på at nogle vil komme og smadre dig. Det vil de ikke få så meget ud af. Men vi har desværre en sørgelig skabning der får orgasme ved at anmelde os til alt han kan, familie, boligselskab, myndighederne osv. Så gør dig selv den tjeneste at lade være med at tage kunder i dit hjem. Find et sted du kan leje et værelse billigt under ordnede forhold og nøjes med at tage kunder derfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Du er velkommen til at sende mig email adressen i en pb, så jeg kan fortælle dig om det er den sædvanlige sørgelige skabning der nu er gået over stregen og truer med fysiske ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for jeres svar! Puha ja håber bare det er tomme trusler. Men som sagt er jeg “ny” og har da lige fundet ud af på den hårde måde, hvor syge folk er :-(

tvivler desværre stærkt på at politianmelde ham gavner. Det er højst sandsynligt en fake mail adresse med fake navn. Øv altså. Det synes jeg ikke er sjovt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aldrig udleverer nogen former for private oplysninger om dig selv!! Ligegyldigt hvor sød og dejlig gæsten er, så kan du kun stole på en og det er dig selv og husk at passe på dig selv.

Ved ikke om du arbejder hjemmefra din private adresse, men gør du, ville jeg råde dig til at lure efter noget du kan leje, privat diskret eller på klinik. 

Selv på klinik, har nogle af pigerne været ude for gæster der venter på de har fri for at følge efter dem. Den ene gang ringede pigen til mig, da hun havde kørt ned af flere sideveje og bilen fortsat fuldte efter hende, jeg bad hende stoppe hvor hun var og kørte så derhen, hvor jeg pænt bankede på mandens bilrude, tog et billede af ham og nr plade og spurgte om det ikke ville være en god ide at lade pigerne være lige nu.. heldigvis lyttede han.( han var en kendinge og havde gjordt det ved mange )

Men det kan ikke siges for ofte... piger pas nu på jer selv.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er den sædvanlige sørgelige skabning, aka Lord Voldemort, der nu er begyndt at sende fysiske trusler. Og mig der troede han ikke kunne synke lavere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden:

Det er den sædvanlige sørgelige skabning, aka Lord Voldemort, der nu er begyndt at sende fysiske trusler. Og mig der troede han ikke kunne synke lavere. 

Så kan @-noname100-  vel tage fat i datatilsynet. Det må vel være pay back time:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja hvis man (politi) vil så kan de finde manden via den mail, så anmeld ham.....og som andre skriver pas på dig, lej dig ind på en klinik fremover hav et kunsternavn og en telefon med taletidskort..der købes og betale forbrug kontant..

Del dette indlæg

Link til indlæg
-noname100- skrev, for 12 minutter siden:

Gør jeg gerne, send mig gerne en privat besked hvis du har nogen fif og råd.

@-noname100-

Fif og råd til klage til datatilsynet, er jeg nok ikke den rigtige til.  Prøv og læse tråden om klage fra datatilsynet, under meddelelser. Hvis du kan samle de andre piger som han åbenbart også har oplysninger på, må i samlet kunne klage, og bede om at han sletter sine oplysninger. Den bedste løsning er vel at i oversvømmer politiet med anmeldelser, så de af simpel nød stopper psykopaten. Husk endelig ikke at nævne hans navn, for så skal Eroguide slette tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er en trussel om fysisk vold. Det skal ikke anmeldes til datatilsynet men til politiet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Christina ssbbw skrev, for 12 minutter siden:

Det er en trussel om fysisk vold. Det skal ikke anmeldes til datatilsynet men til politiet. 

Nemlig. Og det kan kun gå for langsomt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 41 minutter siden:

tvr skrev, for 28 minutter siden:

Nemlig. Og det kan kun gå for langsomt

Det vil jeg give jer helt ret i, hvilket jeg også skrev som den bedste løsning. Men det kunne da være sjovt også at vende bøtten på hovedet, for han her åbenbart og et register.

Del dette indlæg

Link til indlæg
-noname100- skrev, for 1 time siden:

Er rimelig ny GP og har været så dum at gi min privatadresse ud til en 

Arbejder du da hjemmefra eller hvordan kom din adresse ellers ind i billedet ??

Går ikke ud fra at I har haft mødtes og dette så er sket efterfølgende ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Politiet kunne ikke være mere ligeglade,du skal nærmest være slået til plukfisk, før de bevæger sig ud af deres hindbær roulade befængte kontorstol.Anskaf dig en gun eller mindre voldsomt en peberspray,sandsynligheden for at han gør trusler til virkelighed er minimale men så er du sikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke dog en psykopat. 

Selvom politiet formentlig ikke gør noget, tror jeg alligevel jeg ville anmelde det. 

Synes oprigtig talt det er rigtig synd for dig, og sender dig et stort knus herfra. 

Selvom jeg aldrig kunne finde på at gøre andre mennesker ondt, må jeg nok være enig i indlægget fra Seductiongirls.... Brug falsk navn, og oplys ingen private detaljer. 

Pas rigtig godt på dig selv

El Vikingo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har brugt denne halv kedelige søndags eftermiddag til at tænke lidt over

Verdenslorden

(udskift selv et af bogstaverne med et selvvalgt bogstav.)

Ved godt det kan være farlig at tænke.

Personen har nok flere profiler her på lille EG.

Har han mon osse en lyserød profil? Tænke tænke!!! Hm!

En grøn profil: forhåbentlig IKKE.

Bare søndagstanker.

God aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Perkeren

Jeg kan med 99% sikkerhed siger, at det er ikke andet end varm luft. Sådan nogle personer, der gemmer sig bag falske emails har ikke nosser til at gøre noget som helst. Jeg snakker af erfaring. Husk, tomme tønder buldrer mest

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne tråd er vel et eksempel på at det ikke er en god ide at "tie psykopaterne ihjel". Tværtimod er det vigtigt at informere og hjælpe uerfarne GP'ere, som ellers tror at de er helt alene med problemet. Så skidt med at "Voldemort" og andre får deres "berømmelse". Åbenhed er det eneste der virker.

Egentlig burde Eroguide informere og advare om det øverst på forsiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 5 minutter siden:

Denne tråd er vel et eksempel på at det ikke er en god ide at "tie psykopaterne ihjel". Tværtimod er det vigtigt at informere og hjælpe uerfarne GP'ere, som ellers tror at de er helt alene med problemet. Så skidt med at "Voldemort" og andre får deres "berømmelse". Åbenhed er det eneste der virker.

Egentlig burde Eroguide informere og advare om det øverst på forsiden. 

Helt enig! Ka forstå dette vanvid har stået på meget længe nu og havde hjulpet flere “amatører” med ikke at have spildt sin tid på ham...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag du det bare helt roligt. Vi fik den helt samme besked tilbage i starten af 2018, vi spurgte blot om de tog kage med og om vi skulle sætte kaffe over også meldte det til politiet. Hvis du har en privat udlejer så kan du forvente at han for tilsendt billeder af din annonce mm, så sørg selvfølgelig for at have fået lov af udlejer. Hvis han først har sat dig i kikkerten så forbered dig selv på at få riiiigtig mange af den slags mail. Det eneste du kan gøre er at ignorer og blive ved med at sende til politiet. 

Giv aldrig din adresse ud, brug aldrig eget navn eller nummer. Lav kun aftaler på sms eller opkald( der finder du betydelig færre useriøse) også husk at hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt så er det, det nok. 

Når du først lige lære denne verden at kende så er jeg sikker på du bliver helt vild med det, det er simpelhen det fedeste “job” i verden <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Bloker hans mail adresser, efterhånden som han bruger dem. 

Jeg har gjort det - Selv om jeg har hulket af grin over hans ubehjælpsomme platte ‘mails. 

Bloker Bloker Blooooooker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Bloker hans mail adresser, efterhånden som han bruger dem. 

Jeg har gjort det - Selv om jeg har hulket af grin over hans ubehjælpsomme platte ‘mails. 

Bloker Bloker Blooooooker :)

Synes det skal tages seriøst når der er trusler indblandet om at komme og smadre mig, så kører forbi politiet senere :) så har jeg ligesom gjort mit!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...