-noname100- 71 Skrevet 3. Marts, 2019 Er rimelig ny GP og har været så dum at gi min privatadresse ud til en :-( da jeg havde givet den, skrev han at hans drenge kommer og smadrer mig senere :-( dyre lærepenge. Hvordan ska jeg forholde mig til det hele? Hans forbogstaver er L O i hans mail, hvis nogen ellers har haft med denne mand at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2019 Trusler er strafbart jf § 266 i straffeloven. Du bør derfor melde vedkommende til politiet, så der kan rejses tiltale og forhåbentlig ende med en straf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg tvivler stærkt på at nogle vil komme og smadre dig. Det vil de ikke få så meget ud af. Men vi har desværre en sørgelig skabning der får orgasme ved at anmelde os til alt han kan, familie, boligselskab, myndighederne osv. Så gør dig selv den tjeneste at lade være med at tage kunder i dit hjem. Find et sted du kan leje et værelse billigt under ordnede forhold og nøjes med at tage kunder derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Marts, 2019 Du er velkommen til at sende mig email adressen i en pb, så jeg kan fortælle dig om det er den sædvanlige sørgelige skabning der nu er gået over stregen og truer med fysiske ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-noname100- 71 Skrevet 3. Marts, 2019 Tak for jeres svar! Puha ja håber bare det er tomme trusler. Men som sagt er jeg “ny” og har da lige fundet ud af på den hårde måde, hvor syge folk er tvivler desværre stærkt på at politianmelde ham gavner. Det er højst sandsynligt en fake mail adresse med fake navn. Øv altså. Det synes jeg ikke er sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 3982 Skrevet 3. Marts, 2019 Aldrig udleverer nogen former for private oplysninger om dig selv!! Ligegyldigt hvor sød og dejlig gæsten er, så kan du kun stole på en og det er dig selv og husk at passe på dig selv. Ved ikke om du arbejder hjemmefra din private adresse, men gør du, ville jeg råde dig til at lure efter noget du kan leje, privat diskret eller på klinik. Selv på klinik, har nogle af pigerne været ude for gæster der venter på de har fri for at følge efter dem. Den ene gang ringede pigen til mig, da hun havde kørt ned af flere sideveje og bilen fortsat fuldte efter hende, jeg bad hende stoppe hvor hun var og kørte så derhen, hvor jeg pænt bankede på mandens bilrude, tog et billede af ham og nr plade og spurgte om det ikke ville være en god ide at lade pigerne være lige nu.. heldigvis lyttede han.( han var en kendinge og havde gjordt det ved mange ) Men det kan ikke siges for ofte... piger pas nu på jer selv.... 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Marts, 2019 Det er den sædvanlige sørgelige skabning, aka Lord Voldemort, der nu er begyndt at sende fysiske trusler. Og mig der troede han ikke kunne synke lavere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 3. Marts, 2019 Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden: Det er den sædvanlige sørgelige skabning, aka Lord Voldemort, der nu er begyndt at sende fysiske trusler. Og mig der troede han ikke kunne synke lavere. Så kan @-noname100- vel tage fat i datatilsynet. Det må vel være pay back time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-noname100- 71 Skrevet 3. Marts, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 2 minutter siden: Så kan @-noname100- vel tage fat i datatilsynet. Det må vel være pay back time Gør jeg gerne, send mig gerne en privat besked hvis du har nogen fif og råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Marts, 2019 Tja hvis man (politi) vil så kan de finde manden via den mail, så anmeld ham.....og som andre skriver pas på dig, lej dig ind på en klinik fremover hav et kunsternavn og en telefon med taletidskort..der købes og betale forbrug kontant.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 3. Marts, 2019 -noname100- skrev, for 12 minutter siden: Gør jeg gerne, send mig gerne en privat besked hvis du har nogen fif og råd. @-noname100- Fif og råd til klage til datatilsynet, er jeg nok ikke den rigtige til. Prøv og læse tråden om klage fra datatilsynet, under meddelelser. Hvis du kan samle de andre piger som han åbenbart også har oplysninger på, må i samlet kunne klage, og bede om at han sletter sine oplysninger. Den bedste løsning er vel at i oversvømmer politiet med anmeldelser, så de af simpel nød stopper psykopaten. Husk endelig ikke at nævne hans navn, for så skal Eroguide slette tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Marts, 2019 Det er en trussel om fysisk vold. Det skal ikke anmeldes til datatilsynet men til politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Marts, 2019 Christina ssbbw skrev, for 12 minutter siden: Det er en trussel om fysisk vold. Det skal ikke anmeldes til datatilsynet men til politiet. Nemlig. Og det kan kun gå for langsomt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 3. Marts, 2019 Christina ssbbw skrev, for 41 minutter siden: Det er en trussel om fysisk vold. Det skal ikke anmeldes til datatilsynet men til politiet. tvr skrev, for 28 minutter siden: Nemlig. Og det kan kun gå for langsomt Det vil jeg give jer helt ret i, hvilket jeg også skrev som den bedste løsning. Men det kunne da være sjovt også at vende bøtten på hovedet, for han her åbenbart og et register. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Marts, 2019 -noname100- skrev, for 1 time siden: Er rimelig ny GP og har været så dum at gi min privatadresse ud til en Arbejder du da hjemmefra eller hvordan kom din adresse ellers ind i billedet ?? Går ikke ud fra at I har haft mødtes og dette så er sket efterfølgende ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 3. Marts, 2019 Det allerbedste råd: Ignorer den person. Han er syg oven i roen. Jo mere man omtaler ham, jo vildere bliver han. Set kikkerten for det døve øre. Ignorer ham og kom videre. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr.klam 118 Skrevet 3. Marts, 2019 Politiet kunne ikke være mere ligeglade,du skal nærmest være slået til plukfisk, før de bevæger sig ud af deres hindbær roulade befængte kontorstol.Anskaf dig en gun eller mindre voldsomt en peberspray,sandsynligheden for at han gør trusler til virkelighed er minimale men så er du sikker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElVikingo 50 Skrevet 3. Marts, 2019 Sikke dog en psykopat. Selvom politiet formentlig ikke gør noget, tror jeg alligevel jeg ville anmelde det. Synes oprigtig talt det er rigtig synd for dig, og sender dig et stort knus herfra. Selvom jeg aldrig kunne finde på at gøre andre mennesker ondt, må jeg nok være enig i indlægget fra Seductiongirls.... Brug falsk navn, og oplys ingen private detaljer. Pas rigtig godt på dig selv El Vikingo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg har brugt denne halv kedelige søndags eftermiddag til at tænke lidt over Verdenslorden (udskift selv et af bogstaverne med et selvvalgt bogstav.) Ved godt det kan være farlig at tænke. Personen har nok flere profiler her på lille EG. Har han mon osse en lyserød profil? Tænke tænke!!! Hm! En grøn profil: forhåbentlig IKKE. Bare søndagstanker. God aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Perkeren Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg kan med 99% sikkerhed siger, at det er ikke andet end varm luft. Sådan nogle personer, der gemmer sig bag falske emails har ikke nosser til at gøre noget som helst. Jeg snakker af erfaring. Husk, tomme tønder buldrer mest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 3. Marts, 2019 Denne tråd er vel et eksempel på at det ikke er en god ide at "tie psykopaterne ihjel". Tværtimod er det vigtigt at informere og hjælpe uerfarne GP'ere, som ellers tror at de er helt alene med problemet. Så skidt med at "Voldemort" og andre får deres "berømmelse". Åbenhed er det eneste der virker. Egentlig burde Eroguide informere og advare om det øverst på forsiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-noname100- 71 Skrevet 3. Marts, 2019 mignuigen skrev, for 5 minutter siden: Denne tråd er vel et eksempel på at det ikke er en god ide at "tie psykopaterne ihjel". Tværtimod er det vigtigt at informere og hjælpe uerfarne GP'ere, som ellers tror at de er helt alene med problemet. Så skidt med at "Voldemort" og andre får deres "berømmelse". Åbenhed er det eneste der virker. Egentlig burde Eroguide informere og advare om det øverst på forsiden. Helt enig! Ka forstå dette vanvid har stået på meget længe nu og havde hjulpet flere “amatører” med ikke at have spildt sin tid på ham... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskerinderne 30 Skrevet 3. Marts, 2019 Tag du det bare helt roligt. Vi fik den helt samme besked tilbage i starten af 2018, vi spurgte blot om de tog kage med og om vi skulle sætte kaffe over også meldte det til politiet. Hvis du har en privat udlejer så kan du forvente at han for tilsendt billeder af din annonce mm, så sørg selvfølgelig for at have fået lov af udlejer. Hvis han først har sat dig i kikkerten så forbered dig selv på at få riiiigtig mange af den slags mail. Det eneste du kan gøre er at ignorer og blive ved med at sende til politiet. Giv aldrig din adresse ud, brug aldrig eget navn eller nummer. Lav kun aftaler på sms eller opkald( der finder du betydelig færre useriøse) også husk at hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt så er det, det nok. Når du først lige lære denne verden at kende så er jeg sikker på du bliver helt vild med det, det er simpelhen det fedeste “job” i verden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 4. Marts, 2019 Bloker hans mail adresser, efterhånden som han bruger dem. Jeg har gjort det - Selv om jeg har hulket af grin over hans ubehjælpsomme platte ‘mails. Bloker Bloker Blooooooker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-noname100- 71 Skrevet 4. Marts, 2019 Trinetease skrev, for 10 minutter siden: Bloker hans mail adresser, efterhånden som han bruger dem. Jeg har gjort det - Selv om jeg har hulket af grin over hans ubehjælpsomme platte ‘mails. Bloker Bloker Blooooooker Synes det skal tages seriøst når der er trusler indblandet om at komme og smadre mig, så kører forbi politiet senere så har jeg ligesom gjort mit! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg