Guest Trinetease Skrevet 4. Marts, 2019 -noname100- skrev, for 10 minutter siden: Synes det skal tages seriøst når der er trusler indblandet om at komme og smadre mig, så kører forbi politiet senere så har jeg ligesom gjort mit! Jeg forstår dig godt. Men sørg nu for at sikre dig selv bedre - Dvs Ingen gæster hjemme, og ingen aftaler hvis man ikke kan bekræfte via minimum en SMS/opkald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-noname100- 71 Skrevet 4. Marts, 2019 Trinetease skrev, Lige nu: Jeg forstår dig godt. Men sørg nu for at sikre dig selv bedre - Dvs Ingen gæster hjemme, og ingen aftaler hvis man ikke kan bekræfte via minimum en SMS/opkald. Som jeg skrev i går har jeg nu lært det på den hårde måde! Og tak for de velmenende ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 4. Marts, 2019 -noname100- skrev, for 20 timer siden: Er rimelig ny GP og har været så dum at gi min privatadresse ud til en da jeg havde givet den, skrev han at hans drenge kommer og smadrer mig senere dyre lærepenge. Hvordan ska jeg forholde mig til det hele? Hans forbogstaver er L O i hans mail, hvis nogen ellers har haft med denne mand at gøre. Jeg stoler ikke på dig. Af flere årsager: For det første ville du aldrig oprette en tråd herinde men derimod ringe til politiet. Og hvorfor skulle hans drenge komme og smadre dig? Er han byens borgmester? Det tager politiet ganske kort tid at finde L O - eller andre. Jeg synes du skal offentliggøre et billede af den mail du har fået tilsendt, jeg stoler ikke på dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-noname100- 71 Skrevet 4. Marts, 2019 Agetha skrev, for 16 minutter siden: Jeg stoler ikke på dig. Af flere årsager: For det første ville du aldrig oprette en tråd herinde men derimod ringe til politiet. Og hvorfor skulle hans drenge komme og smadre dig? Er han byens borgmester? Det tager politiet ganske kort tid at finde L O - eller andre. Jeg synes du skal offentliggøre et billede af den mail du har fået tilsendt, jeg stoler ikke på dig. Det kunne ikke rage mig mindre om du stoler på mig eller ej! Jeg ligger ikke personfølsomme oplysninger op i en offentlig tråd, jeg ka sagtens sende dig alle de ting manden har sendt i privat besked! Har kontakt med flere piger her inde som har set screen shots, så hvad du tænker og føler om emnet må du sådan set helt selv om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 4. Marts, 2019 -noname100- skrev, Lige nu: Det kunne ikke rage mig mindre om du stoler på mig eller ej! Jeg ligger ikke personfølsomme oplysninger op i en offentlig tråd, jeg ka sagtens sende dig alle de ting manden har sendt i privat besked! Har kontakt med flere piger her inde som har set screen shots, så hvad du tænker og føler om emnet må du sådan set helt selv om. Din mail rummer velheller ikke personfølsomme oplysninger? Dit sprog skal du overveje, du er yderst nem at få på skråkant. Du hænger ham til offentlig vask på et meget usikkert grundlag mens du glemmer nerven i cellen skyldes dig selv. Hvorfor oplyser du din bopæl og hvem har naivt fortalt dig, du skal advare andre om det herinde? Jeg er ligeglad hvis flere piger herinde har set dit screen, din historie fremstår bare uægte for mig. Der findes ingen normale mænd eller drenge som leger katten efter dig på det usikre grundlag, du fremstår utroværdig med en skjult agenda. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-noname100- 71 Skrevet 4. Marts, 2019 Agetha skrev, Lige nu: Din mail rummer velheller ikke personfølsomme oplysninger? Dit sprog skal du overveje, du er yderst nem at få på skråkant. Du hænger ham til offentlig vask på et meget usikkert grundlag mens du glemmer nerven i cellen skyldes dig selv. Hvorfor oplyser du din bopæl og hvem har naivt fortalt dig, du skal advare andre om det herinde? Jeg er ligeglad hvis flere piger herinde har set dit screen, din historie fremstår bare uægte for mig. Der findes ingen normale mænd eller drenge som leger katten efter dig på det usikre grundlag, du fremstår utroværdig med en skjult agenda. Har du hørt ordsproget “tyv tror hver mand stjæler”? Godt så... tror den eneste her inde der er utroværdig er dig. Mit sprogbrug her inde fejler absolut intet. Svarer dig i samme tone som du skriver til mig. Men her ser du så i et screen shot at jeg tidligere har snakket med politiet som tog mig meget alvorligt og fortalte hvordan jeg forholder mig. Skal ind og vise alt jeg har på stationen senere, fortalte den søde politibetjent mig i tlf tak, selv tak Agetha. Eller hvem du nu er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 4. Marts, 2019 -noname100- skrev, for 2 minutter siden: Har du hørt ordsproget “tyv tror hver mand stjæler”? Godt så... tror den eneste her inde der er utroværdig er dig. Mit sprogbrug her inde fejler absolut intet. Svarer dig i samme tone som du skriver til mig. Men her ser du så i et screen shot at jeg tidligere har snakket med politiet som tog mig meget alvorligt og fortalte hvordan jeg forholder mig. Skal ind og vise alt jeg har på stationen senere, fortalte den søde politibetjent mig i tlf tak, selv tak Agetha. Eller hvem du nu er Du er meget angrebslysten, god fornøjelse hos politiet. Håber du får ram på L O - som jeg skrev ville enhver kontakte politiet med den slags trusler og ikke finde sympati herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-noname100- 71 Skrevet 4. Marts, 2019 Agetha skrev, Lige nu: Du er meget angrebslysten, god fornøjelse hos politiet. Håber du får ram på L O - som jeg skrev ville enhver kontakte politiet med den slags trusler og ikke finde sympati herinde. Cool story bro... hav en fabelagtig dag!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 4. Marts, 2019 -noname100- skrev, Lige nu: Cool story bro... hav en fabelagtig dag!! I lige måde. Jeg synes det perfekt du kommer ind og skaber fokus men fjerne lige din offer rolle, den opnår du ikke meget med. Du har selv oplyst din adresse, det retfærdiggør selvfølgelig ikke trusler fra mennesker som leger høvding. Fortæl gerne hvordan det ender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamJyden 2 Skrevet 4. Marts, 2019 Pas godt på dig selv der ude noname100 og ja, lej dig ind et sted og få et taletidsnummer. Og måske skulle du have en til at passe på dig. Arbejd evt. 2 piger sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg