Aarhusfyr1974 14 Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg leder efter en ung dansk amatør pige a’la naboens datter, gerne en der tager imod privat og i Jylland. nogen der kan hjælpe ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 3. Marts, 2019 Prøv sugardating. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sacrecoeur Skrevet 3. Marts, 2019 Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden: Prøv sugardating. ... også mit bedste bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1974 14 Skrevet 3. Marts, 2019 Frodige Ida skrev, for 17 minutter siden: Prøv sugardating. Frodige Ida skrev, for 17 minutter siden: Prøv sugardating. Tak, men jeg har været inde på sugardating.dk og snuse, men jeg syntes det er svært at være anonym derinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 3. Marts, 2019 Jaeh altså, pigen vil som reglen gerne se og vide lidt om dig... og hvis hun ikke er interesseret i hvem du er, men blot vil knaldes på akkord, så ved jeg ikke hvor meget “amatør” hun er? Noget andet er hvorfor få arbejdet udført af en amatør, når der er så mange dygtige professionelle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg