JenniferRomantica 18133 Skrevet 3. Marts, 2019 Hola til alle i dejlige mænder.. Jeg er nysgerrig af natur og kom faktisk til at tænke på hvorfor diskretion omkring jeres besøg er så vigtig en faktor.. Jeg læser tit i anmeldelser spørgsmålet "hvor diskret er stedet" og generelt bliver der også spurgt om det når det omhandler saunaclubben.. Men når jeg er på arbejde i Copenhagen Sauna Club sidder gæsterne sammen i det samme venteværelse og vi alle sidder sammen i den samme jacuzzi uden det giver nogle større skandaler.. Tit giver det faktisk nogle spændende samtaler osv især ved de gæster der er i festhumør.. Jeg plejer at sige til de mere generte at vi alle er i samme båd hvilket jo er rigtig nok.. Så hvad er man nervøs for.? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2019 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Hola til alle i dejlige mænder.. Jeg er nysgerrig af natur og kom faktisk til at tænke på hvorfor diskretion omkring jeres besøg er så vigtig en faktor.. Jeg læser tit i anmeldelser spørgsmålet "hvor diskret er stedet" og generelt bliver der også spurgt om det når det omhandler saunaclubben.. Men når jeg er på arbejde i Copenhagen Sauna Club sidder gæsterne sammen i det samme venteværelse og vi alle sidder sammen i den samme jacuzzi uden det giver nogle større skandaler.. Tit giver det faktisk nogle spændende samtaler osv især ved de gæster der er i festhumør.. Jeg plejer at sige til de mere generte at vi alle er i samme båd hvilket jo er rigtig nok.. Så hvad er man nervøs for.? Jeg tænker måske at spørgsmålet går mere på omgivelserne udenfor matriklen. Når man sidder i “båden” er den største bekrymring nok om nabomandens “pagaj” kommer lidt for tæt på ens eget “skrog” 1 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2019 Diskretionen går vel mest på om man kan ses af tilfældige forbipasserende ( som man kunne risikere at kende) når man ankommer til eller forlader et sted. Inden for dørene er vi alle i samme båd. Jeg hilser da jævnligt på en anden gæst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. Marts, 2019 Har ikke noget imod at sidde i bar røv og dolk med nogen jeg kender. Men jeg vil dog ikke bryde mig om at blive set gå ind i et lysthus, af en bekendt, en nabo, en kollega eller noget familie - derfor går jeg meget op i diskretion... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 3. Marts, 2019 Som andre er inde på er det jo i ankomst og afskedsøjeblikket der er problemer. Der er nok mange af os, som helst vil se os fri for at nogen vi kender får viden om vores hobby. Det er også derfor jeg ikke forstår at nogen klinikker og lignende (inkl. Thai) ligger med dørene lige ud til trafikerede veje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Marts, 2019 Elprebsi skrev, for 1 minut siden: også derfor jeg ikke forstår at nogen klinikker og lignende (inkl. Thai) ligger med dørene lige ud til trafikerede veje. Tja... man kunne jo også argumentere for, at hvor der er mange mennesker og en del trafik, da drukner man ligesom i mængden. I et stille villa kvarter eller ude på Søren tynd skidsvej, da ligger naboer, folk der er ude og lufte hund m.v. mærke til alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 3. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 6 minutter siden: Søren tynd skidsvej Er det Lars' urbaniserede fætter.? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 3. Marts, 2019 Tak for svarende alle sammen.. Måske det også bare er min egen åbenhed omkring mit erhverv der gør at jeg undre mig.. Jeg er dog ikke uforstående overfor at man ikke ønsker sin gøren og laden afsløret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 3. Marts, 2019 Den der lever stille lever godt jeg holder også på at det diskrete er tilgangen til matriklen når man først er indenfor er det jo ligemeget om man møder naboen. Giver nogle spændende erfaringsudvekslinger med en håndbajer over hækken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Marts, 2019 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Hola til alle i dejlige mænder .... Det må være mig i flertal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: .... Jeg læser tit i anmeldelser spørgsmålet "hvor diskret er stedet" og generelt bliver der også spurgt om det når det omhandler saunaclubben.. Men når jeg er på arbejde i Copenhagen Sauna Club sidder gæsterne sammen i det samme venteværelse og vi alle sidder sammen i den samme jacuzzi uden det giver nogle større skandaler.. Tit giver det faktisk nogle spændende samtaler osv især ved de gæster der er i festhumør.. Jeg plejer at sige til de mere generte at vi alle er i samme båd hvilket jo er rigtig nok.. Så hvad er man nervøs for.? Ja, vi er alle i samme båd, altså i samme situation. Men derfor er det jo slet ikke givet, at vi ønsker at dele denne situation med andre. Jeg forstår så udmærket godt bekymringen vedrørende diskretion. Hos nogle er den mere udtalt end hos andre. Selv er jeg med årene blevet ret hårdhudet, men jeg må indrømme, at jeg nødigt ville stå på hovedgaden i min egen bydel, hvor jeg lokalt er et kendt ansigt, og ringe på en dørklokke, som alle vidste førte ind til en uartig pige eller til et bordel. Dem, jeg eventuelt skulle sidde sammen med i din saunaklub, kunne måske også inkludere en person – hvem ved? – som jeg dagen efter skulle forhandle en kontrakt med, og det, at han havde fået en specialviden om mig, kunne stille mig i en svagere forhandlingsposition. Nu er jeg ikke i en branche, hvor man forhandler kontrakter, men jeg ville da ikke bryde om at møde en af mine underordnede fra kontoret i en saunaklub. Det ville i mine øjne forstyrre den professionelle balance i arbejdsrelationen. Så det er, eksempelvis, hvad man "er nervøs for". Redigeret 3. Marts, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 3. Marts, 2019 Jeg tror også bare det er fordi jeg selv synes de steder jeg har arbejdet og arbejder ikke ligner andet end normale huse eller lignende.. Så tænker jeg ikke at alle ved hvad der foregå inde bagved lukkede døre medmindre de selvfølgelig har været der selv.. Jeg forestiller mig ikke at nogen skulle være så interesseret i min gøren og laden at de ville Google det hus eller lejlighed eller lignende jeg gå ind i.. Måske er jeg bare en for naiv jyde hvad sådan noget angår.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 3. Marts, 2019 Borende X skrev, 1 time siden: Ja, vi er alle i samme båd, altså i samme situation. Men derfor er det jo slet ikke givet, at vi ønsker at dele denne situation med andre. Jeg forstår så udmærket godt bekymringen vedrørende diskretion. Hos nogle er den mere udtalt end hos andre. Selv er jeg med årene blevet ret hårdhudet, men jeg må indrømme, at jeg nødigt ville stå på hovedgaden i min egen bydel, hvor jeg lokalt er et kendt ansigt, og ringe på en dørklokke, som alle vidste førte ind til en uartig pige eller til et bordel. Dem, jeg eventuelt skulle sidde sammen med i din saunaklub, kunne måske også inkludere en person – hvem ved? – som jeg dagen efter skulle forhandle en kontrakt med, og det, at han havde fået en specialviden om mig, kunne stille mig i en svagere forhandlingsposition. Nu er jeg ikke i en branche, hvor man forhandler kontrakter, men jeg ville da ikke bryde om at møde en af mine underordnede fra kontoret i en saunaklub. Det ville i mine øjne forstyrre den professionelle balance i arbejdsrelationen. Så det er, eksempelvis, hvad man "er nervøs for". Jeg har ederstemame serviceret mange chefer og deres ansatte især i saunaen.. Men ja det nok også et spørgsmål om hvor tætte deres arbejdsrelation har været.. Man gør jo i realiteten intet forkert ved at besøge en pige der af egen frie vilje har valgt det erhverv.. Jeg har opdaget at jeg nok bare ikke ville trives i nogen anden branche med mindre frihed end den jeg er i nu.. Selvfølgelig er der også forskel på hvad (eller hvem) der venter derhjemme og det måske hos nogen gæster der hvor skoen trykker.. Men ellers så kan jeg ikke i realiteten se hvad det er man har at miste ved at blive opdaget.. Hvis man f.eks er single.. Jeg kan ikke se hvordan det sætter en svagere i en forhandlingssituation at man har et fundamentalt behov for sex og samvær.. Jeg er dog også godt klar over at det jo nok har en del at gøre med skam eller samfundets syn på det at gå til glædespige der gør at man er nervøs for at blive opdaget.. Eller det er hvad min forstand har udledt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 3. Marts, 2019 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Jeg har ederstemame serviceret mange chefer og deres ansatte især i saunaen.. Men ja det nok også et spørgsmål om hvor tætte deres arbejdsrelation har været.. Man gør jo i realiteten intet forkert ved at besøge en pige der af egen frie vilje har valgt det erhverv.. Jeg har opdaget at jeg nok bare ikke ville trives i nogen anden branche med mindre frihed end den jeg er i nu.. Selvfølgelig er der også forskel på hvad (eller hvem) der venter derhjemme og det måske hos nogen gæster der hvor skoen trykker.. Men ellers så kan jeg ikke i realiteten se hvad det er man har at miste ved at blive opdaget.. Hvis man f.eks er single.. Jeg kan ikke se hvordan det sætter en svagere i en forhandlingssituation at man har et fundamentalt behov for sex og samvær.. Jeg er dog også godt klar over at det jo nok har en del at gøre med skam eller samfundets syn på det at gå til glædespige der gør at man er nervøs for at blive opdaget.. Eller det er hvad min forstand har udledt.. Jeg er da enig med dig. Problemet er bare at flertallet af Danmarks befolkning synes at det er noget svineri at besøge en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 3. Marts, 2019 JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden: Jeg tror også bare det er fordi jeg selv synes de steder jeg har arbejdet og arbejder ikke ligner andet end normale huse eller lignende.. Så tænker jeg ikke at alle ved hvad der foregå inde bagved lukkede døre medmindre de selvfølgelig har været der selv.. Jeg forestiller mig ikke at nogen skulle være så interesseret i min gøren og laden at de ville Google det hus eller lejlighed eller lignende jeg gå ind i.. Måske er jeg bare en for naiv jyde hvad sådan noget angår.. Ja jeg tror du er for naiv. Folk er nysgerrige og det vil hurtigt rygtes i området hvad der foregår. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Marts, 2019 JenniferRomantica skrev, for 44 minutter siden: Jeg har ederstemame serviceret mange chefer og deres ansatte især i saunaen.. Men ja det nok også et spørgsmål om hvor tætte deres arbejdsrelation har været.. Man gør jo i realiteten intet forkert ved at besøge en pige der af egen frie vilje har valgt det erhverv.. Jeg har opdaget at jeg nok bare ikke ville trives i nogen anden branche med mindre frihed end den jeg er i nu.. Selvfølgelig er der også forskel på hvad (eller hvem) der venter derhjemme og det måske hos nogen gæster der hvor skoen trykker.. Men ellers så kan jeg ikke i realiteten se hvad det er man har at miste ved at blive opdaget.. Hvis man f.eks er single.. Jeg kan ikke se hvordan det sætter en svagere i en forhandlingssituation at man har et fundamentalt behov for sex og samvær.. Jeg er dog også godt klar over at det jo nok har en del at gøre med skam eller samfundets syn på det at gå til glædespige der gør at man er nervøs for at blive opdaget.. Eller det er hvad min forstand har udledt.. Det kan da godt være, at du har serviceret et hav af chefer og deres ansatte i din sauna, men du har vist ikke helt forstået min pointe. Den kan grundliggende koges ned til, at jeg simpelthen ikke ønsker at dele denne situation med andre, og derfor vil man heller aldrig kunne finde mig i din sauna, til et bunkepul eller på en af Rejsenetværkets FKK-kampagner til Tyskland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 4. Marts, 2019 People Pleaseren skrev, for 1 time siden: Ja jeg tror du er for naiv. Folk er nysgerrige og det vil hurtigt rygtes i området hvad der foregår. Jeg har faktisk også altid haft en forestilling om at man som gæst ikke besøger steder der ligger tæt på eller i et område hvor man kender mange.. Jeg har da i hvertfald tit modtaget mails omhandlende hvor ellers jeg arbejder netop fordi de enten selv bor i området eller de kender mange der bor i området.. Jeg vælger jo selv at arbejde på sjælland selvom jeg bor i Sønderjylland fordi jeg ikke ønsker at møde mine børns lærer eller lignende.. Men der må frygten vel ligge anderledes hos jer som gæster da det faktum at jeg er den mest forkerte af os to i samfundets øjne også gør mig til den mest udsatte.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 4. Marts, 2019 Borende X skrev, for 59 minutter siden: Det kan da godt være, at du har serviceret et hav af chefer og deres ansatte i din sauna, men du har vist ikke helt forstået min pointe. Den kan grundliggende koges ned til, at jeg simpelthen ikke ønsker at dele denne situation med andre, og derfor vil man heller aldrig kunne finde mig i din sauna, til et bunkepul eller på en af Rejsenetværkets FKK-kampagner til Tyskland. Det nu ikke min sauna.. Og nu nævnte du selv at man ville have en dårligere hånd i en forhandlingssituation.. Jeg gik ud fra det var arbejdsmæssigt du mente.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 4. Marts, 2019 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Jeg har faktisk også altid haft en forestilling om at man som gæst ikke besøger steder der ligger tæt på eller i et område hvor man kender mange.. Jeg har da i hvertfald tit modtaget mails omhandlende hvor ellers jeg arbejder netop fordi de enten selv bor i området eller de kender mange der bor i området.. Jeg vælger jo selv at arbejde på sjælland selvom jeg bor i Sønderjylland fordi jeg ikke ønsker at møde mine børns lærer eller lignende.. Men der må frygten vel ligge anderledes hos jer som gæster da det faktum at jeg er den mest forkerte af os to i samfundets øjne også gør mig til den mest udsatte.. er det sandt? jeg tror nu nærmere at samfundet ser dig/pigen som et offer, og mig/gæsten som en kriminel udnytter og mishandler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 4. Marts, 2019 TheSilentOne skrev, for 45 minutter siden: er det sandt? jeg tror nu nærmere at samfundet ser dig/pigen som et offer, og mig/gæsten som en kriminel udnytter og mishandler Jeg ved det faktisk ikke.. Jeg gå bare ud fra min egen personlige erfaring.. Jeg er godt nok mange gange blevet lagt for had fordi jeg står ved mit erhverv og ikke skammer mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 4. Marts, 2019 JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden: Jeg ved det faktisk ikke.. Jeg gå bare ud fra min egen personlige erfaring.. Jeg er godt nok mange gange blevet lagt for had fordi jeg står ved mit erhverv og ikke skammer mig.. Så må du huske at spille offer næste gang.. Bare se mormors bordel, her var alle sexkøbere dumme svin og kvindemishandlere. Sjovt nok fandt de i et afsnit en handicappet pige der købte sex af en Gigolo, så vendte bøtten nu var det f....... Gigoloen der var det dumme svin og kvindemishandler fordi han tog penge for det. Jøsses. Diskretion er for mig og mest ind og ud af huset, og udenfor storbyen også parkering af bilen, nogen steder står den jo til frit skue. Det kan så også have sin fordel. For år tilbage havde jeg en totalt latterlig krig med min nabo, over at eller andet uden betydning. Jeg syntes jeg havde prøvet at lukke den med alle midler, men har fortsatte krigen for krigens skyld. Indtil en dag, hvor jeg kom kørende i lokalområdet. Her holdt han i indkørslen ved et kendt bordel, og ventede på fri bane for at komme ud på landevejen igen , jeg var selvfølgelig ikke sen til både at blinke med lygterne, dytte i hornet og vinke med hele armen ud af bilen. Vi har ingen krig mere, og spiser endda frokost sammen engang imellem 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Marts, 2019 Barske Rødskæg skrev, for 16 minutter siden: Så må du huske at spille offer næste gang.. Bare se mormors bordel, her var alle sexkøbere dumme svin og kvindemishandlere. Sjovt nok fandt de i et afsnit en handicappet pige der købte sex af en Gigolo, så vendte bøtten nu var det f....... Gigoloen der var det dumme svin og kvindemishandler fordi han tog penge for det. Jøsses. Diskretion er for mig og mest ind og ud af huset, og udenfor storbyen også parkering af bilen, nogen steder står den jo til frit skue. Det kan så også have sin fordel. For år tilbage havde jeg en totalt latterlig krig med min nabo, over at eller andet uden betydning. Jeg syntes jeg havde prøvet at lukke den med alle midler, men har fortsatte krigen for krigens skyld. Indtil en dag, hvor jeg kom kørende i lokalområdet. Her holdt han i indkørslen ved et kendt bordel, og ventede på fri bane for at komme ud på landevejen igen , jeg var selvfølgelig ikke sen til både at blinke med lygterne, dytte i hornet og vinke med hele armen ud af bilen. Vi har ingen krig mere, og spiser endda frokost sammen engang imellem Det var ikke pænt gjort, jeg havde nok gjort nøjagtigt det samme hehe. NU har jeg arbejdet mange år i servicebranchen, og har i den forbindelse, jobmæssigt, besøgt mange bodeller, så jeg er ikke så nerves for genkendelse, jeg havde jo en "lovlig" undskyldning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 4. Marts, 2019 Jeg har intet at skjule, det gør mig ikke noget at bekendte ved jeg besøger GPer. Da jeg har levet hele livet som single er jeg af og til blevet spurgt om jeg ikke er til kvinder, svaret har været at det er jeg da, så behøver man ikke sige mere, folk kan jo godt tænke sig til resten. Det gælder også min nærmeste familie, det er dog aldrig noget vi taler om. Jeg er nu aldrig stødt ind i nogen jeg kender, er som regel også langt hjemmefra, og har ikke noget problem med at tale med andre gæster, møder dog sjældent nogen da jeg nu kun kommer privat. Men i øvrigt har jeg ofte tænkt på hvorfor det stadig er et så tabubelagt område, og at vi ikke er kommet længere de sidste hundrede år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 4. Marts, 2019 Enig, det er lidt underligt at det er så tabubelagt. Det er jo ikke ulovligt at være kunde. Og er man single, så et man jo heller ikke nogen utro. Onvendt oplever jeg folk det åbent taler om at de godt kan lide at ryge en joint engang imellem. Det er ikke nødvendigvis noget som deres omgangskreds bliver forargede over. Køber du hash ude på staden, så bryder du jo loven. Det gør du ikke hvis du er kunde hos en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 4. Marts, 2019 Yes . Why drink an drive, when you can smoke and fly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg