TheVoice 9405 Skrevet 4. Marts, 2019 Val Venis skrev, for 11 timer siden: Enig, det er lidt underligt at det er så tabubelagt. Det er jo ikke ulovligt at være kunde. Og er man single, så et man jo heller ikke nogen utro. Onvendt oplever jeg folk det åbent taler om at de godt kan lide at ryge en joint engang imellem. Det er ikke nødvendigvis noget som deres omgangskreds bliver forargede over. Køber du hash ude på staden, så bryder du jo loven. Det gør du ikke hvis du er kunde hos en GP. Det er såmænd ikke mere tabubelagt end at man selv bestemmer graden af egen åbenhed. Det er faktisk mange der kender til, at jeg lejlighedsvis køber sex. jeg har såmænd ikke oplevet andet en oprigtig nysgerrighed, selvfølgelig krydret med den sædvanlige "jamen hvorfor køber en mand som dig sex, der er jo mange kvinder der vil synes du er en skøn mand og bla bla" Ok, min ønskede så ikke at høre nogen detaljer Reelt handler det jo nok mere om, et ønske om at skille sig ud fra flertallet, og frygten for hvilke konsekvenser det vil have hvis nogen opdager det. Selvfølgelig er der nok ingen der er 100% fucking ligeglad, men graden af "frygt" eller måske endnu være følelser som "skam" og lignende er meget individuelt. Vil bare lige gøre opmærksom på, at det ikke er skrevet for at fordømme nogen, men blot en konstatering af den forskellighed man kan finde omkring dem der har et ben inde i branchen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg