Guest Pophair Skrevet 3. Marts, 2019 (edited) Fandt Vivians annonce da jeg surfede på annoncelight. https://annoncelight.dk/showad/264292 Har set annoncen før, men aldrig besøgt hende. I lørdags annonce tilbød hun GB fra kl 20-23, hvilket tiltalte mig. Skrev til hende at jeg kunne være i Brørup kl Ca 20.30. Hun svarede hurtigt tilbage med et "you are welcome" og sendte adressen. Jeg ankom til adressen som aftalt. Skrev at jeg var nedenfor og om jeg kunne komme op. Hun svarede yes og jeg ringede på. Døren blev åbnet og en smilende kvinde åbnede døren og bød mig velkommen med et knus. Hun snakker udemærket engelsk, men talte italiensk i tlf, som ringede. Hun spurgte om jeg jeg ville drikke noget, bad om kaffe. Vi satte os i stuen og talte sammen om alt muligt. Hun beklagede at jeg var den eneste der havde kontaktet hende vedr. GB. Jeg henviste til annoncen og at det nemt kunne overses at hun tilbød GB den 2/3, da det først fremgik Ca halvvejs i annoncen. Nå, lidt noget æv, da jeg havde sat mig op til et frækt GB. Hun beklagede endnu en gang og mente at vi nok skulle få det hyggeligt alligevel. Vi kyssede lidt og jeg spurgte efter et bad. Hun viste mig ud på badeværelset og gav mig et rent håndklæde. Tilbage i stuen, fandt vi i fællesskab noget musik vi kunne li og hun spurgte om hun skulle danse lidt frækt for mig, hvilket jeg synes var en god ide. Hun dansede frækt, trak op i kjolen og gned sig mod mig. Efter Ca 5 minutter bad hun mig ligge mig på sofaen, så jeg kunne blive forkælet. Hun kyssede mig igen og jeg tog hende på bryster og fisse, dejlig glat. Hun startede med at slikke mig naturel. Gik grundig til værks og pikken voksede godt i munden på hende, hvilket hun sagde var frækt. Jeg kunne mærke hun blev våd af det, fissen blev fugtig mellem mine fingre. Rejste mig op og skubbede hende tilbage i sofaen, så jeg havde frit udsyn til fissen. Den skulle slikkes godt og grundig, en af mine favoritter. Det var ikke uden reaktion, hun blev mere våd og kunne mærke på hendes vejrtrækning at det var godt. Holdt en pause og spurgte om hun ville ha mere, hvilket hun nikkede til. Jeg bad hende ligge sig ned og gav mig til at slikke hendes brystvorter, det var et hit, hun kunne li det. Hun spurgte om jeg ville kneppe, bad hende nyde pirringen og at vi nok skulle nå det Sagde at det kunne ha været frækt at vi var flere mænd om hende, hvilket hun bekræftede og sagde at det må vi gøre om en dag. I fællesskab monterede vi gummi på pikken og jeg kneppede hende i flere stillinger. Hun er forholdsvis stram. Jeg er 19 cm og det klemte godt om pikken. Efter et stikke tid, bad jeg hende gøre mig færdig med hendes hånd. Jeg sad på sofaen og hun sad på knæ foran. Legede med pikken og suttedee den uden. Da hun kunne mærke jeg skulle komme, sigtede hun mod hendes bryster og bad mig sprøjte dem til, hvilket var en super opgave Fin aftørring og hygge efter. Vi snakkede og fik et glas vand. Vi har snakket om at mødes igen, da kemien er god mellem os. Håber at hun næste gang sætter annonce om GB lidt bedre op, så vi kan være nogle stykker om hende. Hendes billeder er ægte, dog er den opgivne alder på 36, nok lige i underkanten, nok midt 40erne. Anyway jeg er sidst 50, så stadig et godt hug, hvis man kan sige det Jeg ankom 20.30 og sad i bilen igen 22.45. 2 gode timer i godt selskab og til en super pris. Jeg betalte 1500 kr. Det var 1300 for GB i 3 timer, men jeg betalte de ekstra 200 kr for super fransk. Hvis nogen er interesseret i et GB med hende, så er jeg frisk. Vi kan evt skrive pb sammen, eller i kan holde øje med annoncen Redigeret 3. Marts, 2019 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Hansen Skrevet 8. Marts, 2019 Følger lige lidt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 8. Marts, 2019 Kim Hansen skrev, for 26 minutter siden: Følger lige lidt med Hej Kim. Hun holder gb i morgen , er du frisk. Det var lidt flad at være eneste deltager sidst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 8. Marts, 2019 Kan desværre ikke i morgen aften. Trist det ikke var før på dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 9. Marts, 2019 Tak for en god anmeldelse Pophair. Har selv tænkt på at besøge hende og evt. Deltage i er af hendes GB. Har dog ret langt køre, så derfor er det godt at vide hun er det værd. Bh. Fløjte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 13. Oktober, 2020 Nej, hun er i Esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg