Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2019 GaaaangBaaang! Jeg afholder igen et lækkert og frækt GB Skal du med ? Jeg er en eksotisk og sexet vildbasse som har og er alt hvad en mand fantaserer om. Dejligt og smukt ansigt, levende og forførende øjne, lækre former og en krop som elsker at blive rørt ved! Lørdag d 23/3 afholder jeg et frækt og anderledes GangBang hvor jeg vil give jer et frækt show og hvor der vil være fri benyttelse og forkælelse af hvad der lystes sammen og om mig! Lad os sexe og have det sjovt sammen i spaen, på bordet,sengen, gyngen eller hvad vi nu finder på. Der vil være gjort klar til fræk leg og med mig, må du smide hæmningerne... Ingen leg er underlig leg, så længe vi nyder legen. Stedet: Diskret hus By: Århus området Varighed: 2 1/2 time fra kl 12.30 til kl 15.00 og igen fra kl. 19.00 til 21.30 Pris: 1500,- som betales ved indgang Der vil være fri benyttelse af øl/vin/vand/snacks og andet godt til ganen - Udover mig Krav for tilmelding: Send en PB med billede og kort info om dig DISKRET (Alt hvad der foregår og hvem du ser på stedet, forbliver på stedet!) Minimum 30år Dansk Velsoigneret, velduftende og ren Respektabel Kun i forvejen oprettede brugere Der vil være mulighed for bad før og efter. Sex er med kondom og analsex er ikke på menuen. Send mig KUN en besked hvis du går ind for kravene samt KAN d. 23/3 og gerne vil tilmelde dig:) Regler: INGEN mobil tlf under hele showet og man drikker med måde BILLEDER SENDES IKKE! Resten af info bliver sendt i PB. Kun seriøse henvendelser tak Knus Yara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalvil Skrevet 5. Marts, 2019 lyder sgu pænt lækkert ;-) tænker bare det ville måske være lidt godt hvis vi kunne få en alder på dig og en beskrivelse om hvordan du ser ud (dine mål) det er jo ikk alle øjene der ser ens ;-) og når det er sådan, du forlanger billede af deltager men ikk selv vil vise billede af krop..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2019 totalvil skrev, 1 time siden: lyder sgu pænt lækkert tænker bare det ville måske være lidt godt hvis vi kunne få en alder på dig og en beskrivelse om hvordan du ser ud (dine mål) det er jo ikk alle øjene der ser ens og når det er sådan, du forlanger billede af deltager men ikk selv vil vise billede af krop..? Hej @totalvil Kan regne ud det ikke er alle der vælger at klikke ind på min profil for at se nærmere info eller billede. Nærmere info om beskrivelse af mig fremgår i beskeden når man tilmelder sig. Det er ens eget valg om man vil acceptere mine krav for tilmelding, for så behøver man hverken tilmelde sig eller andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 13. Marts, 2019 **** Lørdag d 23/3 nærmer sig Jeg lukker for tilmeldingerne fredag d 22/3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg