Hop til indhold
Guest Nemtøs

På besøg i svingerklub for første gang

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg har  igennem  længere  tid  leget  med  tanken  om  at  besøge  en  svingerklub, men  har  ikke  haft  modet  til  det. 

Mandag  aften  skrev  jeg  kort  med  en  herre som  jeg  har  mødt  et  par  gange.  Han  spurgte  om  vi  ikke  skulle  mødes  næste  dag  i svingerklub  - jo  tak. 

Jeg var  mega  nervøs  og  havde  så  meget  lyst  til  at  aflyse.  Vi  mødtes  udenfor  klubben  og  han  fortalte  stille  og roligt  om  klubben  og  at  vi  gik  derind  på  mine  præmisser. Jeg  ønskede  at  vi  legede  for  os  selv  med  lukket  dør. 

Efter  omklædning  gav  han  mig  en  rundvisning,  der  var  en  god  rolig og  samtidig  fræk  stemning.  Vi  fik  kigget  på  en  kvinde  og  2 mænd som  var  i gang  med at  hygge  sig. 

Vi  fandt  et  ledigt  rum,  jeg  havde  ikke  længere  brug  for  lukket  dør, hurtig  kom  der  tilskurere  til,  som  holdt  pænt  afstand  indtil  de  blev  inviteret  med  ind  i  legen. 

Det  var  en  meget  fræk  oplevelse,  de  besøgende  er  venlige  og  på  ingen  måder  anmassende. 

Andre  som  leger  med  tanken  om  at  besøge  en  svingerklub  kan  roligt  gøre  det.  Jeg  er  dybt  taknemmelig  for  det  følgeskab  jeg  havde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv kommet rigtig meget i swinger klubber i Århus, på Fyn, ved hovedstaden og ved Kolding. Det har altid været hyggeligt og afslappende. 

Hvilken klub besøgte i? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Randersmand skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er selv kommet rigtig meget i swinger klubber i Århus, på Fyn, ved hovedstaden og ved Kolding. Det har altid været hyggeligt og afslappende. 

Hvilken klub besøgte i? 

Den  i Århus 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg har  igennem  længere  tid  leget  med  tanken  om  at  besøge  en  svingerklub, men  har  ikke  haft  modet  til  det. 

Mandag  aften  skrev  jeg  kort  med  en  herre som  jeg  har  mødt  et  par  gange.  Han  spurgte  om  vi  ikke  skulle  mødes  næste  dag  i svingerklub  - jo  tak. 

Jeg var  mega  nervøs  og  havde  så  meget  lyst  til  at  aflyse. 

Altså, det er lidt spøjst, at lige netop du var nervøs for at besøge en swingerklub - med tanke på dine øvrige erfaringer herinde :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
tzatiki skrev, for 8 minutter siden:

Altså, det er lidt spøjst, at lige netop du var nervøs for at besøge en swingerklub - med tanke på dine øvrige erfaringer herinde :-o

Næ,  for  jeg  er  faktisk  både  blufærdig  og genert .

Jeg  har  da  vildt  mange  sommerfugle i maven  op  til en  aftale 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Afrodite Club ved Ringe. NEJ DET ER IKKE EN REKLAME FOR DENNE KLUB ;-) ! 

Har været der nogle gange og det er et super hyggelig, roligt og godt sted. Meget venlige og åbne mennesker - både gæster og personale. 

Redigeret af Thunder78

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 49 minutter siden:

Næ,  for  jeg  er  faktisk  både  blufærdig  og genert .

Jeg  har  da  vildt  mange  sommerfugle i maven  op  til en  aftale 

Du er sgu en frækkert, glemmer aldrig vores møde bag containeren, du er og bliver en frækkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

Dejligt. Jeg har også besøgt den klub i Århus. Rigtig fræk. Også Odense og Aalborg, igen frække steder, men man skal passe lidt på hvis man ikke selv er til diller :D

Ja okay ikke lige Pussykat i Aalborg som jeg synes jvar en vaskeægte skuffelse. Betalte indgang, een kvinde til stede, og hun stod fuldt på klædt bag bardisken hele aftenen. Der drønede en håndfuld håbefulde mænd rundt, og stamgæsterne, igen alle mænd, sad ved baren hele aftenen. Ikke meget swing der. :D Faktisk så fik jeg tilbudt et blowjob, så måske mænd der er desperate nok faktisk tyr til diller i mangel af bedre. Eller de måske bare godt kan lide det, hvilket jo også er ok. Takkede så iøvrigt høfligt nej.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Den  i Århus 

Joys er fed...RIGTIG fed...

Men der er jo også den lille ved sexshoppen. Var det Joys eller den lille ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Slemme Line skrev, for 9 timer siden:

Joys er fed...RIGTIG fed...

Men der er jo også den lille ved sexshoppen. Var det Joys eller den lille ?

Den lille ved sexshoppen i Paradisgade hedder G Club, og er bøsseklub. Søndag er der dog åben for begge køn ( undskyld alle køn :D) Der er også lånerum hele ugen til små intime møder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babsfan
Nemtøs skrev, for 20 timer siden:

Jeg var  mega  nervøs  og  havde  så  meget  lyst  til  at  aflyse.  Vi  mødtes  udenfor  klubben  og  han  fortalte  stille  og roligt  om  klubben  og  at  vi  gik  derind  på  mine  præmisser. Jeg  ønskede  at  vi  legede  for  os  selv  med  lukket  dør. 

Efter  omklædning  gav  han  mig  en  rundvisning,  der  var  en  god  rolig og  samtidig  fræk  stemning.  Vi  fik  kigget  på  en  kvinde  og  2 mænd som  var  i gang  med at  hygge  sig. 

Vi  fandt  et  ledigt  rum,  jeg  havde  ikke  længere  brug  for  lukket  dør, hurtig  kom  der  tilskurere  til,  som  holdt  pænt  afstand  indtil  de  blev  inviteret  med  ind  i  legen. 

Det  var  en  meget  fræk  oplevelse,  de  besøgende  er  venlige  og  på  ingen  måder  anmassende. 

Andre  som  leger  med  tanken  om  at  besøge  en  svingerklub  kan  roligt  gøre  det.  Jeg  er  dybt  taknemmelig  for  det  følgeskab  jeg  havde. 

Hvor finder man info om swingerklubber?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Det er de samme som ejer sexshop, G-Club og Joys.  Meget smart, så er der lidt for hver en smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 7.3.2019 at 16:34:

Hold da op mand,,, hatten af for dig Nemtøs, og din date som lige sørgede for at du fik en sjov, fed og ret anderledes aften,, 

Er det så noget som du er blevet tændt på eller var det sådan mere been there done that ish,   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

Hold da op mand,,, hatten af for dig Nemtøs, og din date som lige sørgede for at du fik en sjov, fed og ret anderledes aften,, 

Er det så noget som du er blevet tændt på eller var det sådan mere been there done that ish,   

Det  er  helt  sikkert  ikke  sidste  gang  jeg følges  med  en  fræk  herre  i swingerklub. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Må indrømme, at det ikke er noget, som jeg har prøvet. Er blevet inviteret i Tukan pænt mange gange gennem tiden, men min mavefornemmelse siger mig hver gang, at det skal jeg ikke.

Men total respekt for at du udlevede den drøm og gik hjem med en god oplevelse #Nemtøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Milf GFE skrev, for 8 timer siden:

Må indrømme, at det ikke er noget, som jeg har prøvet. Er blevet inviteret i Tukan pænt mange gange gennem tiden, men min mavefornemmelse siger mig hver gang, at det skal jeg ikke.

Men total respekt for at du udlevede den drøm og gik hjem med en god oplevelse #Nemtøs.

Jeg  har  leget  med  tanken  i flere  år.  Det  var  vigtigt  for  mig  at  følges  med  en,   som  jeg  har  tillid  til  og  som  havde  været  der  før. 

Jeg  har  ikke  modet/lysten  til  at  tage  alene  afsted 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Fik  gentaget  besøget  i  swingerklub for  et par  dage  siden,  endnu  en  god  og  fræk  oplevelse.  Min  fisse  var  godt  brugt den  dag - tak  for  ham  der  var  så  venlig  at  følges med  mig .

20190429_191404.jpg

20190429_193321.jpg

20190429_191323.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...