Guest Nemtøs Skrevet 7. Marts, 2019 Jeg har igennem længere tid leget med tanken om at besøge en svingerklub, men har ikke haft modet til det. Mandag aften skrev jeg kort med en herre som jeg har mødt et par gange. Han spurgte om vi ikke skulle mødes næste dag i svingerklub - jo tak. Jeg var mega nervøs og havde så meget lyst til at aflyse. Vi mødtes udenfor klubben og han fortalte stille og roligt om klubben og at vi gik derind på mine præmisser. Jeg ønskede at vi legede for os selv med lukket dør. Efter omklædning gav han mig en rundvisning, der var en god rolig og samtidig fræk stemning. Vi fik kigget på en kvinde og 2 mænd som var i gang med at hygge sig. Vi fandt et ledigt rum, jeg havde ikke længere brug for lukket dør, hurtig kom der tilskurere til, som holdt pænt afstand indtil de blev inviteret med ind i legen. Det var en meget fræk oplevelse, de besøgende er venlige og på ingen måder anmassende. Andre som leger med tanken om at besøge en svingerklub kan roligt gøre det. Jeg er dybt taknemmelig for det følgeskab jeg havde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 317 Skrevet 7. Marts, 2019 Jeg er selv kommet rigtig meget i swinger klubber i Århus, på Fyn, ved hovedstaden og ved Kolding. Det har altid været hyggeligt og afslappende. Hvilken klub besøgte i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Marts, 2019 (edited) Randersmand skrev, for 12 minutter siden: Jeg er selv kommet rigtig meget i swinger klubber i Århus, på Fyn, ved hovedstaden og ved Kolding. Det har altid været hyggeligt og afslappende. Hvilken klub besøgte i? Den i Århus Redigeret 7. Marts, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 7. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg har igennem længere tid leget med tanken om at besøge en svingerklub, men har ikke haft modet til det. Mandag aften skrev jeg kort med en herre som jeg har mødt et par gange. Han spurgte om vi ikke skulle mødes næste dag i svingerklub - jo tak. Jeg var mega nervøs og havde så meget lyst til at aflyse. Altså, det er lidt spøjst, at lige netop du var nervøs for at besøge en swingerklub - med tanke på dine øvrige erfaringer herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Marts, 2019 tzatiki skrev, for 8 minutter siden: Altså, det er lidt spøjst, at lige netop du var nervøs for at besøge en swingerklub - med tanke på dine øvrige erfaringer herinde Næ, for jeg er faktisk både blufærdig og genert . Jeg har da vildt mange sommerfugle i maven op til en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 49 Skrevet 7. Marts, 2019 (edited) Jeg kan varmt anbefale Afrodite Club ved Ringe. NEJ DET ER IKKE EN REKLAME FOR DENNE KLUB ! Har været der nogle gange og det er et super hyggelig, roligt og godt sted. Meget venlige og åbne mennesker - både gæster og personale. Redigeret 7. Marts, 2019 af Thunder78 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 7. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 49 minutter siden: Næ, for jeg er faktisk både blufærdig og genert . Jeg har da vildt mange sommerfugle i maven op til en aftale Du er sgu en frækkert, glemmer aldrig vores møde bag containeren, du er og bliver en frækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 7. Marts, 2019 Dejligt. Jeg har også besøgt den klub i Århus. Rigtig fræk. Også Odense og Aalborg, igen frække steder, men man skal passe lidt på hvis man ikke selv er til diller Ja okay ikke lige Pussykat i Aalborg som jeg synes jvar en vaskeægte skuffelse. Betalte indgang, een kvinde til stede, og hun stod fuldt på klædt bag bardisken hele aftenen. Der drønede en håndfuld håbefulde mænd rundt, og stamgæsterne, igen alle mænd, sad ved baren hele aftenen. Ikke meget swing der. Faktisk så fik jeg tilbudt et blowjob, så måske mænd der er desperate nok faktisk tyr til diller i mangel af bedre. Eller de måske bare godt kan lide det, hvilket jo også er ok. Takkede så iøvrigt høfligt nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 7. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Den i Århus Joys er fed...RIGTIG fed... Men der er jo også den lille ved sexshoppen. Var det Joys eller den lille ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Marts, 2019 Slemme Line skrev, for 9 timer siden: Joys er fed...RIGTIG fed... Men der er jo også den lille ved sexshoppen. Var det Joys eller den lille ? Den lille ved sexshoppen i Paradisgade hedder G Club, og er bøsseklub. Søndag er der dog åben for begge køn ( undskyld alle køn ) Der er også lånerum hele ugen til små intime møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babsfan Skrevet 8. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 20 timer siden: Jeg har igennem længere tid leget med tanken om at besøge en svingerklub, men har ikke haft modet til det. Mandag aften skrev jeg kort med en herre som jeg har mødt et par gange. Han spurgte om vi ikke skulle mødes næste dag i svingerklub - jo tak. Jeg var mega nervøs og havde så meget lyst til at aflyse. Vi mødtes udenfor klubben og han fortalte stille og roligt om klubben og at vi gik derind på mine præmisser. Jeg ønskede at vi legede for os selv med lukket dør. Efter omklædning gav han mig en rundvisning, der var en god rolig og samtidig fræk stemning. Vi fik kigget på en kvinde og 2 mænd som var i gang med at hygge sig. Vi fandt et ledigt rum, jeg havde ikke længere brug for lukket dør, hurtig kom der tilskurere til, som holdt pænt afstand indtil de blev inviteret med ind i legen. Det var en meget fræk oplevelse, de besøgende er venlige og på ingen måder anmassende. Andre som leger med tanken om at besøge en svingerklub kan roligt gøre det. Jeg er dybt taknemmelig for det følgeskab jeg havde. Hvor finder man info om swingerklubber? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Marts, 2019 Babsfan skrev, for 24 minutter siden: Hvor finder man info om swingerklubber? Google min ven Google https://swingerklubben.dk/swingerklubber-danmark/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 8. Marts, 2019 Det er de samme som ejer sexshop, G-Club og Joys. Meget smart, så er der lidt for hver en smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. Marts, 2019 Nemtøs skrev, den 7.3.2019 at 16:34: Jeg har igennem længere tid leget med tanken om at besøge en svingerklub, men har ikke haft modet til det. Mandag aften skrev jeg kort med en herre som jeg har mødt et par gange. Han spurgte om vi ikke skulle mødes næste dag i svingerklub - jo tak. Jeg var mega nervøs og havde så meget lyst til at aflyse. Vi mødtes udenfor klubben og han fortalte stille og roligt om klubben og at vi gik derind på mine præmisser. Jeg ønskede at vi legede for os selv med lukket dør. Efter omklædning gav han mig en rundvisning, der var en god rolig og samtidig fræk stemning. Vi fik kigget på en kvinde og 2 mænd som var i gang med at hygge sig. Vi fandt et ledigt rum, jeg havde ikke længere brug for lukket dør, hurtig kom der tilskurere til, som holdt pænt afstand indtil de blev inviteret med ind i legen. Det var en meget fræk oplevelse, de besøgende er venlige og på ingen måder anmassende. Andre som leger med tanken om at besøge en svingerklub kan roligt gøre det. Jeg er dybt taknemmelig for det følgeskab jeg havde. Hold da op mand,,, hatten af for dig Nemtøs, og din date som lige sørgede for at du fik en sjov, fed og ret anderledes aften,, Er det så noget som du er blevet tændt på eller var det sådan mere been there done that ish, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Marts, 2019 Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden: Hold da op mand,,, hatten af for dig Nemtøs, og din date som lige sørgede for at du fik en sjov, fed og ret anderledes aften,, Er det så noget som du er blevet tændt på eller var det sådan mere been there done that ish, Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg følges med en fræk herre i swingerklub. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 9. Marts, 2019 Må indrømme, at det ikke er noget, som jeg har prøvet. Er blevet inviteret i Tukan pænt mange gange gennem tiden, men min mavefornemmelse siger mig hver gang, at det skal jeg ikke. Men total respekt for at du udlevede den drøm og gik hjem med en god oplevelse #Nemtøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 8 timer siden: Må indrømme, at det ikke er noget, som jeg har prøvet. Er blevet inviteret i Tukan pænt mange gange gennem tiden, men min mavefornemmelse siger mig hver gang, at det skal jeg ikke. Men total respekt for at du udlevede den drøm og gik hjem med en god oplevelse #Nemtøs. Jeg har leget med tanken i flere år. Det var vigtigt for mig at følges med en, som jeg har tillid til og som havde været der før. Jeg har ikke modet/lysten til at tage alene afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Maj, 2019 Fik gentaget besøget i swingerklub for et par dage siden, endnu en god og fræk oplevelse. Min fisse var godt brugt den dag - tak for ham der var så venlig at følges med mig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 4. Maj, 2019 Jeg tager også tit i swingerklub og er der en kvinde som vil følges med mig skal I bare sige til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg