FKK4Ever 671 Skrevet 17. November, 2012 Efter den herlige tur med Knajten den 9. overvejer jeg en ny tur til Harmony i uge 47. Jeg har ikke helt tjek på kalenderen endnu, men overvejer tirsdag, onsdag eller torsdag. Afgang fra midtjylland ved 9-10 tiden og tilbage om aftenen når vi er "mætte" Er der nogen der kunne være interesseret i at køre med? Sidste tur med Knajten kostede ca 700 i diesel, og det deles vi om... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 18. November, 2012 Så blev kalenderen for tirsdag og torsdag angrebet, så det bliver Onsdag den 21. november jeg kan komme sydpå. Er du interesseret i en plads i bilen, så giv et praj. Jeg starter på Viborgkanten ved 9 tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. November, 2012 Jeg er spændt at høre hvordan stemningen er hos Harmony på en onsdag. Jeg vil ønske dig/jer en god tur. Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 18. November, 2012 Jeg er spændt at høre hvordan stemningen er hos Harmony på en onsdag. Jeg vil ønske dig/jer en god tur. Nille Det er jeg også Onsdag er jo nok ikke så heftig som fredag hvor vi var der sidst, men det er da værd at prøve - og er det et flop har det jo kun kostet 20€ at forsøge og så er det bare videre til Atmos :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. November, 2012 Det er jeg også Onsdag er jo nok ikke så heftig som fredag hvor vi var der sidst, men det er da værd at prøve - og er det et flop har det jo kun kostet 20€ at forsøge og så er det bare videre til Atmos Mon ikke der er en 10-12 smukke piger som du kan lege med Jeg ville gerne med, men ren logistisk er det ikke muligt at køre ud og hjem samme dag, når man ikke bor i Jylland... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg