Tyrkeren82 153 Skrevet 15. Marts, 2019 (edited) Besøgte kathy I randers er lige kommet hjem derfra. https://annoncelight.dk/showad/271598 Det er min anmeldelse nr. 2 af denne skønhed. Denne gang var bedre end 1. Gang. Jeg kommer op til hende og hun genkendte mig fra 1. Gang. Hun er simpelthen så smuk og dejlig, og kan med 100 procent anbefales. Pengene skiftede hænder, og jeg hoppede i bad. Hun stod klar og vi begyndte at kysse helt vild, og hun sagde at det er længe siden hun har haft sex, og der blev jeg mere tændt, men tror sku ikke rigtig på det, for så smuk som hun er, er det svært at tro på. Jeg begyndte at slikke hende i fissen og røven. Jeg kneppede hende og kom ret hurtigt. Hun kysser rigtig godt og jeg kom i munden på hende i 2. Omgang. Jeg betalte for 1 time med tungekys superfransk og megafransk. Wauw hun er mega lækker Billederne: JA DET ER AF HENDE, 200 PROCENT Redigeret 15. Marts, 2019 af Tyrkeren82 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 16. Marts, 2019 Tror så ikke lige du skal tro på, når en GP siger at det er lang tid siden hun har fået sex. jeg har også før besøgt hende i Odense, og havde et dejligt besøg. Hun har nogle meget flotte øjne, lidt buttet, men dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 16. Marts, 2019 Mr1time skrev, for 3 timer siden: Tror så ikke lige du skal tro på, når en GP siger at det er lang tid siden hun har fået sex. jeg har også før besøgt hende i Odense, og havde et dejligt besøg. Hun har nogle meget flotte øjne, lidt buttet, men dejlig pige Troede heller ikke helt på det Det står der også på mit indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 16. Marts, 2019 Ja. Meget smuk og temperamentsfuld. Har haft et par fine oplevelser med hende, men hendes reklametrick som sluge-dronning er overdrevet. Det er ikke meget der ryger ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 16. Marts, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden: Ja. Meget smuk og temperamentsfuld. Har haft et par fine oplevelser med hende, men hendes reklametrick som sluge-dronning er overdrevet. Det er ikke meget der ryger ned. hvor i randers holder hun til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 16. Marts, 2019 Mr1time skrev, for 11 timer siden: Tror så ikke lige du skal tro på, når en GP siger at det er lang tid siden hun har fået sex. jeg har også før besøgt hende i Odense, og havde et dejligt besøg. Hun har nogle meget flotte øjne, lidt buttet, men dejlig pige "Tror så ikke lige du skal tro på, når en GP siger at det er lang tid siden hun har fået sex." Hehehehe .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg