Mhotel 0 Skrevet 16. Marts, 2019 Hej, nogle anbefalinger til dansk pige i dette område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 16. Marts, 2019 Mhotel skrev, for 11 timer siden: Hej, nogle anbefalinger til dansk pige i dette område Tror ikke der findes nogen pt. Odsherred er nok det mest tørre sted i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 16. Marts, 2019 Der er en i Rørvig pt. på annoncelight Hold dig fra hende. Og ja, det er totalt tørt heroppe. Foretrækker selv en tur til hovedstaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 224 Skrevet 17. Marts, 2019 (edited) Listige Svend skrev, for 8 timer siden: Der er en i Rørvig pt. på annoncelight Hold dig fra hende. Og ja, det er totalt tørt heroppe. Foretrækker selv en tur til hovedstaden. Har du besøgt hende ? Hun er på on and off og de gange jeg har lavet aftaler med hende efter “saftig” SMS—korrespondence, er de konsekvent blevet aflyst ca. 1/2 time før, med alle mulige mærkelige undskyldninger. Har hende mistænkt for, at hun tænder på tanken om at prostituere sig, men aldrig fører det ud i livet. https://annoncelight.dk/showad/267970 Redigeret 17. Marts, 2019 af Roden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 17. Marts, 2019 Roden skrev, for 3 timer siden: Har du besøgt hende ? Hun er på on and off og de gange jeg har lavet aftaler med hende efter “saftig” SMS—korrespondence, er de konsekvent blevet aflyst ca. 1/2 time før, med alle mulige mærkelige undskyldninger. Har hende mistænkt for, at hun tænder på tanken om at prostituere sig, men aldrig fører det ud i livet. https://annoncelight.dk/showad/267970 Ja, besøgte hende da hun holdt til et andet sted i nærheden. Bagefter forstod jeg egentlig ikke hvorfor jeg ikke bare skred fra stedet som var direkte ulækkert i mine øjne....- samme synes jeg om damen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse123 Skrevet 30. April, 2019 Listige Svend skrev, den 17.3.2019 at 00:47: Der er en i Rørvig pt. på annoncelight Hold dig fra hende. Og ja, det er totalt tørt heroppe. Foretrækker selv en tur til hovedstaden. Hvorfor råder du til at holde sig fra hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 30. April, 2019 Lasse123 skrev, for 3 timer siden: Hvorfor råder du til at holde sig fra hende? Prøv at se mit indlæg lige ovenfor dit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse123 Skrevet 1. Maj, 2019 Listige Svend skrev, for 6 timer siden: Prøv at se mit indlæg lige ovenfor dit Så både damen og stedet er ulækkert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 1. Maj, 2019 Lasse123 skrev, for 4 timer siden: Så både damen og stedet er ulækkert? I mine øjne, ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg