variomaster 135 Skrevet 20. Marts, 2019 https://annoncelight.dk/showad/249005 Hvad er nu det for noget Sarahsimone-noget..? Og nye/anderledes billeder. Nogen der ved om det er Mia Star der er tilbage, eller...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 265 Skrevet 20. Marts, 2019 (edited) Den er god nok. Jeg besøgte hende igår. Dermed menes, at det er Mia, der er kommet tilbage til Århus. Det er så godt nok ikke Mia på billederne, men det er jo en kendt sag, og det gør hende ikke dårligere. Redigeret 20. Marts, 2019 af Slowhead 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. Marts, 2019 Men 44000 følgere på eroguide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 20. Marts, 2019 Jeg må få hende besøgt. Tilbød hun ikke græsk første gang hun var i Højbjerg..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 20. Marts, 2019 variomaster skrev, for 2 timer siden: Jeg må få hende besøgt. Tilbød hun ikke græsk første gang hun var i Højbjerg..? Jo men til mig sagde hun at det egentlig var en fejl at det stod i annoncen idet hun normalt gerne ville tage bestik af størrelsen inden hun sagde ja. Jeg var selv en af dem der kun lige fik listet mig indenfor i nr. 2 hvorefter hun blev enige med sig selv om at den nok var for stor og vi fandt på noget andet (hvorefter hun gav mig pengene tilbage for anal, helt uopfordret, hvilket jeg jo synes er meget positivt). /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg