powerpoint 373 Skrevet 20. November, 2012 Det er en GLÆDENSDAG http://www.information.dk/317594 Jeg synes pigerne burde kvittere for vores fodarbejde, med at give en gratis tur i " luftgyngen ", een fastlagt dag f.eks. fra kl. 16 - 18 efter først til mølle princippet. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. November, 2012 Dejligt for alle. Og hvis man så ville kigge seriøst på de Radikales forslag, tror jeg de der har behov for hjælp får den. De kan jo være fornuftige i R ser det ud til Vi mænd har en human forpligtelse til at undlade køb, når vi får mistanke om at der er ugler i mosen. Piger der ikke kan gøre sig forståelige på dansk eller engelsk har næppe CVR nummer, ej heller piger der virker bange/skræmte og alle de andre små tegn på der er tvang involveret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 20. November, 2012 Jeg hørte det også på News for lidt siden - Lad Champagnepropperne springe og få gang i gyngerne på de små hyggesteder :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg