Guest Slemme Line Skrevet 20. Marts, 2019 Kender I det.... Man har lyst til sex....man sonderer markedet...udvælger nøje.... Tager sig sammen og skriver en pæn besked og præcenterer sig fra sin bedste side. Med billede og tlf.nr der kan slås op.....( ved godt der er stavefejl i selskab) Jow jow...kender skam godt spillereglerne. Og bedst som man opbygger forventningens glæde...så kommer svaret..... JEG KAN DESVÆRRE IK MØDES, MEN KAN TILBYDE TLF SEX..... tja...så sad jeg der på hotellet med lang næse...uforløst...og med samlede knæ... Tlf sex....ej skatter.....Mor vil ha kæp Ps. Han var seriøs godt skåret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 113 Skrevet 20. Marts, 2019 Der er da sikkert andre, som gerne vil hjælpe! ;-) helt gratis endda! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 20. Marts, 2019 Slemme Line skrev, for 39 minutter siden: Kender I det.... Man har lyst til sex....man sonderer markedet...udvælger nøje.... Tager sig sammen og skriver en pæn besked og præcenterer sig fra sin bedste side. Med billede og tlf.nr der kan slås op.....( ved godt der er stavefejl i selskab) Jow jow...kender skam godt spillereglerne. Og bedst som man opbygger forventningens glæde...så kommer svaret..... JEG KAN DESVÆRRE IK MØDES, MEN KAN TILBYDE TLF SEX..... tja...så sad jeg der på hotellet med lang næse...uforløst...og med samlede knæ... Tlf sex....ej skatter.....Mor vil ha kæp Ps. Han var seriøs godt skåret. Jeg hjælper hende gerne helt gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dr. oetker 11 Skrevet 20. Marts, 2019 Verden er et uretfærdigt sted du fik klaret det alligevel (: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Marts, 2019 Det virker lidt catfishy, har du søgt på billederne? Alle mænd der siger nej til hygge, dem er der noget råddent over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. Marts, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 43 minutter siden: Alle mænd der siger nej til hygge, dem er der noget råddent over Gælder det også den anden vej rundt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 20. Marts, 2019 Bare skriv til mig...jeg er klar!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 20. Marts, 2019 (edited) Kysseglade Molly skrev, for 55 minutter siden: Det virker lidt catfishy, har du søgt på billederne? Alle mænd der siger nej til hygge, dem er der noget råddent over Han har en ægte hjemmeside. Ser lige om jeg kan finde linket. Han er sgu lækker. https://bricksite.com/eromassage Redigeret 20. Marts, 2019 af Slemme Line Tilføjelse af link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 20. Marts, 2019 dr. oetker skrev, 1 time siden: Verden er et uretfærdigt sted du fik klaret det alligevel (: Det gjorde jeg faktisk ikke - nej.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 20. Marts, 2019 Nytilsex skrev, 1 time siden: Jeg hjælper hende gerne helt gratis Nu var det jo købesex jeg var ude efter- ikke sandt. Nogle gange finder jeg det faktisk pisse frækt at have denne udvælgelsesproces.....ikke ofte. Men det er da sket nogle gange at jeg har betalt for sex..... Og så er der ingen forventninger til mig...og jeg kan tillade mig at møde op i joggingtøj, sloggitop og mormortrusser. Hvilket jeg faktisk synes er lidt sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 20. Marts, 2019 Slemme Line skrev, for 21 minutter siden: Han har en ægte hjemmeside. Ser lige om jeg kan finde linket. Han er sgu lækker. https://bricksite.com/eromassage Fuck han ser sprød ud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 20. Marts, 2019 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Fuck han ser sprød ud... Ja. Ik Var dælme også helt elendig.... Var lidt trist...og følte mig alene....og tænkte at han kunne være effektiv medicin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 113 Skrevet 20. Marts, 2019 Se det fra den lyse side. Du kan gå i morgen. Det er jeg ikke sikker på, du ville kunne efter en tur med den der! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 20. Marts, 2019 Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden: Fuck han ser sprød ud... Gir dig ret.. Pyha for den da... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Marts, 2019 Slemme Line skrev, for 2 timer siden: Han har en ægte hjemmeside. Ser lige om jeg kan finde linket. Han er sgu lækker. https://bricksite.com/eromassage Min krop har lidt andre konturer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 21. Marts, 2019 Du kan få ham her...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Marts, 2019 @Slemme Line Som sømændene så må du have, en mand i hver by Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Marts, 2019 (edited) holstebronx skrev, for 9 minutter siden: @Slemme Line Som sømændene så må du have, en mand i hver by Men pas nu på, at du ikke får mere end én enkelt i hver by, for så er det bigami Redigeret 21. Marts, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Marts, 2019 Borende X skrev, Lige nu: Men pas nu på, at du ikke får mere end én enkelt i hver by, for så er det bigami Jo flere jo bedre...så længe at man ikke får stress Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 21. Marts, 2019 Jeg befinder mig bedst når jeg har travlt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. Marts, 2019 Slemme Line skrev, den 20.3.2019 at 18:17: Kender I det.... Man har lyst til sex....man sonderer markedet...udvælger nøje.... Tager sig sammen og skriver en pæn besked og præcenterer sig fra sin bedste side. Med billede og tlf.nr der kan slås op.....( ved godt der er stavefejl i selskab) Jow jow...kender skam godt spillereglerne. Og bedst som man opbygger forventningens glæde...så kommer svaret..... JEG KAN DESVÆRRE IK MØDES, MEN KAN TILBYDE TLF SEX..... tja...så sad jeg der på hotellet med lang næse...uforløst...og med samlede knæ... Tlf sex....ej skatter.....Mor vil ha kæp Ps. Han var seriøs godt skåret. Hvis du vil have en godt skåret fyr som ham der, så hjælper det da ikke noget at sende sådan en besked der ligger op til små kedelig husmor sex. Nææh du, hvis du nu havde skrevet at du trængte til at blive revet sådan rundt at du også ville kunne mærke det dagen efter at du havde fået sex, så er jeg sikker på at han havde stået der, frem for at tænke at "hende her ordner jeg lige over tlf" Skulle du trænge til at blive revet rundt, så skriver du bare. Og nej, jeg jeg er på ingen måde godt skåret, men man kan jo heller ikke på i både pose og sæk vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 449 Skrevet 21. Marts, 2019 Slemme Line skrev, den 20.3.2019 at 18:17: Husk nu man skal ligge 10kg og 5år til ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 21. Marts, 2019 Ja ja fyren du skrev med optræder også i denne tråd. Konklusionen indtil videre er vist at det er lidt lånte billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Marts, 2019 MrLovaLova skrev, for 52 minutter siden: Ja ja fyren du skrev med optræder også i denne tråd. Konklusionen indtil videre er vist at det er lidt lånte billeder Så kan vi andre ånde lettet op 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 21. Marts, 2019 Næste gang du har et par 1000 tilovers til en skuffende aften så sender du bare en PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg