luckylife 58 Skrevet 21. Marts, 2019 Hej brødre, Tog en for holdet igår efter arbejde, hos Amy https://annoncelight.dk/showad/267966 - hun er en køn pige, med silicone bryster (flot arbejde), men så er det gode også sagt. Ingen tilstedeværelse - talte i telefon med en anden kunde imens hun gav en aldeles ligegyldig massage af bagsiden. Gang i vådservietter inden action - trods det, at jeg lige havde været i bad, så det hele virkede ekstremt maskinelt og uden indlevelse. Pev over at det gjorde ondt og spurgte hele tiden til om jeg ikke snart kunne komme.... det virker altså ikke fremmende på mig, så hun sluttede af med et blowjob. Hun har bøjle på tænderne, men det generede dog ikke. Straks efter vi var færdige var hun igang med telefonen. 30 min - 800 kr. Gentagelse - absolut ikke. P.S. har tidligere anmeldt Drilly på samme adresse - og det var noget HELT andet. Der er 2 piger på stedet - har ikke set veninden og har ærlig talt valgt at opgive flere "forsøg" - venter på at Ten kommer tilbage, hvilket der er en chance for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luther 2 Skrevet 21. Marts, 2019 Drilly er i thailand nu og kommer ikke tilbage øv øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 22. Marts, 2019 Ja det er hun - og nej hun kommer ikke tilbage, da hun lavede "overstay", men håber hun fik tjent penge nok til at forfølge hendes drømme i Thailand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg