Morabito 1170 Skrevet 21. Marts, 2019 Har nogen været i nærkontakt med denne lille spinner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 14. April, 2019 (edited) Hej alle Kan ikke anbefale Frida, bliv væk..... Hvorfor skal i blive væk!! Fordi hun er min. Hun er nået af det smukkeste og sødeste der er i den branche. Hun er en af de mest ærligste jeg har mødt, hun er bare dejlig og meget sjælden i den branche, Hendes alder, vægt og billeder er korrekte. Øv Øv Nu fortalte jeg alligevel hvor dejlig hun er . GLEM DET hun er min. HOLD jer væk .Hun er mit lille fnug Redigeret 14. April, 2019 af Bamsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 14. April, 2019 Er hun virkelig kun 152cm og vejer 42kg? Det er godt nok Petit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 15. April, 2019 Hej Virgil. Du holder dig væk,,,,, Hun er MIN. Og kun MIN 152cm ,42 kg og kun 22 år og super dejlig og smuk ,sød og med på det værste. Jeg kan mærke at jeg er lidt forelsket/betaget. og hvorfor det...Fordi hun er ærlig. og hun fik mig til at føle jeg var noget særligt. Og jeg er en gammel stodder. så de 30 min blev til næsten 40 min, og det på et bordel...…..!!!!!!! Det siger en del Og da jeg har besøgt andre piger ,som her i dette forum bliver beskrevet som perfekte osv (ingen navne) og som også er dejlige osv. Men….suk Hun en lille perle. Der burde stå en stor perle. Men hun er jo kun et lille fnug på 42 kg Og i modsat alle de piger der snyder og bedrager os mænd , med vægt højde og især foto. er det befriende at møde den ægte vare.. Men til alle derude i holder jer væk. Hun er min, jeg vil vogte over hende (hvis jeg kunne) Jeg vil stå foran hendes dør og beskytte hendes dyd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 15. April, 2019 Er der et link med fotos? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NilsJ 27 Skrevet 3. Maj, 2019 Hon är på Mon-Cherie nu. Och ja bilderna är riktiga hon är klart yngre än 25 hon är kortare än 160 jag bokade henne en timme med rollspel Frida kan verkligen spela liten skolflicka sockersöt, söta småflicksbröst och verkligen trång och underbar i alla ställningar gillar ni att fantisera om unga små flickor besök Frida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2019 Har også haft fornøjelsen af denne lille søde skriger ..... stort fornøjelse, hvis man æælsker at knalde piger, der nærmest kan putte i lommen og tages med hjem (I wish!!!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Mr. 16 Skrevet 9. Juni, 2019 Er hun helt Dansk? ikke negativt ment, ingen fordomme.. ren nysgerrighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hankatt Skrevet 30. Juni, 2019 Hun taler i al fald flydende dansk...... og er voldsomt frisindet i sengen . Overvejer at tage en tur til Sorø for at se hvad der kan ske ved ens livslyst hvis man forsøger at få styr på både Frida og Sara på samme tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jamesb Skrevet 2. Juli, 2019 Jeg har haft en af mine bedste GP oplevelser med Frida. Klar anbefaling herfra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 3. Juli, 2019 Hej Jamesb. Jeg kan se du besøgte Frida. Er vi ikke enig om at hun bare er en sød ,dejlig og smuk ung dame, jeg skal se hende igen, er nød til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jamesb Skrevet 3. Juli, 2019 Jeg vil også gerne på besøg igen, men der er jo så mange andre derude........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. Juli, 2019 Øv ikke på vagtplanen hos PG i næste uge.. http://www.pussygalores.dk/ Man er jo helt bange for at hun ikke kan rumme ens p.k når man støder helt op..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg