Hop til indhold

Recommended Posts

Guest gokke72
Gatzby skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror måske jeg har fået booket en tid med hende nu. Men er godt nok ikke glad for at svare. Hun siger ok til den tid jeg foreslår. Jeg spørger så efter adressen og hun svarer ikke. Jeg spørger så igen og hun sender mig navnet på gaden. Nu er det snart tid. Skal jeg bare spørge hende igen eller skal jeg regne med at hun sender nummeret når det er? Og har jeg overhovedet en aftale?! :biggrin:

Godt spørgsmål Gatzby. Hun er lækker , hun er god, hun er hot og mega eftertragtet. Men hun fatter "nada" af kundepleje og service i den retning. Desværre. Hvis hun bare brugte en simpel blok papir ville det sikkert spille, men ak. Hun har kørt sig selv for meget op på en pedestal. Suk. Har besøgt hende masser af gange, men booking delen bliver ikke bedre ?? Too bad for hende.

Redigeret af gokke72
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gatzby

Det lykkedes! Har været der nu. Jeg er forelsket..... Så rolig og hyggelig og tryg en stemning. Da jeg kom ind og hun gik ud mens jeg klædte mig af lagde jeg mærke til at bordet flød i penge, men dem stolede hun åbenbart på at jeg ikke ville røre. Der lå sjovt nok også en simpel blok papir hvor hun havde skrevet noget med WIFI koden, ikke noget med kunder. Vi grinede og havde det godt. Har lyst til at skrive til hende og fri. Så har man også prøvet det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine drømme har jeg godt nok været gift med hende mange gange, men vågner hver gang jeg skal præsenterer hende for familien i drømmene :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gatzby skrev, for 12 timer siden:

Det lykkedes! Har været der nu. Jeg er forelsket..... Så rolig og hyggelig og tryg en stemning. Da jeg kom ind og hun gik ud mens jeg klædte mig af lagde jeg mærke til at bordet flød i penge, men dem stolede hun åbenbart på at jeg ikke ville røre. Der lå sjovt nok også en simpel blok papir hvor hun havde skrevet noget med WIFI koden, ikke noget med kunder. Vi grinede og havde det godt. Har lyst til at skrive til hende og fri. Så har man også prøvet det!

how many texts did it take you to get it right? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gatzby
Cockycockysuckysucky skrev, for 2 timer siden:

how many texts did it take you to get it right? :D

full korrespondance:

14:00 - g: hi sabrina, where r u in cph? - X

*no answer*

17:00 - g: hi sabrina, can i book a time tomorrow?

17:30 - s: yes when?:)

17:30 - g: 20 o clock? its 1000 for 30 mins right?

18:00 - s: ok

18:10 - g: amazing! all i need now is an adress?

*no answer*

next day, 17:00 - g: ?

17:00 - s: *part of cph, street*

17:00 - g: great c u at eight

19:00  - s: so you come?

g: yes at 20:00

s: half h?

g: yes

s: 1000kr 30min

19:45 - g: can u tell me which number in *street*?

s: *number*

THE END

so i guess when you have the connection just trust that she will give you the info in time / perhaps ask for it when time is due. i'd say this whole communication thing is just part of the sabrina experience<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gatzby skrev, 1 time siden:

full korrespondance:

14:00 - g: hi sabrina, where r u in cph? - X

*no answer*

17:00 - g: hi sabrina, can i book a time tomorrow?

17:30 - s: yes when?:)

17:30 - g: 20 o clock? its 1000 for 30 mins right?

18:00 - s: ok

18:10 - g: amazing! all i need now is an adress?

*no answer*

next day, 17:00 - g: ?

17:00 - s: *part of cph, street*

17:00 - g: great c u at eight

19:00  - s: so you come?

g: yes at 20:00

s: half h?

s: 1000kr 30min

19:45 - g: can u tell me which number in *street*?

s: *number*

THE END

so i guess when you have the connection just trust that she will give you the info in time / perhaps ask for it when time is due. i'd say this whole communication thing is just part of the sabrina experience<3

I’m all about silicone, would you say that she is perfect choice for me? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

normalt vil jeg ikke gide sådan en oplevelse, men med Sabrina må man vel leve med det for hun er det værd, når man endelig møder hende :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også siddet og slået hovedet ned i bordet over den manglede kommunikation nogle gange, hun havde en booker som snakket dårligere engelsk som svarede hendes telefon før i tiden, aner ikke hvordan det er i dag. ved lilly snakker tysk rigtig godt og tror hun er ligeglad med at lære engelsk bare en smule mer, for hun har kunderne og mange af dem just  my 50 cents :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
thanos skrev, for 24 minutter siden:

jeg har også siddet og slået hovedet ned i bordet over den manglede kommunikation nogle gange, hun havde en booker som snakket dårligere engelsk som svarede hendes telefon før i tiden, aner ikke hvordan det er i dag. ved lilly snakker tysk rigtig godt og tror hun er ligeglad med at lære engelsk bare en smule mer, for hun har kunderne og mange af dem just  my 50 cents :-)

So if i wrote in german, it would help?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gatzby
Cockycockysuckysucky skrev, for 4 timer siden:

I’m all about silicone, would you say that she is perfect choice for me? :D

if that is the case there has never been a better choice for you in this city 

the tits are the hardest stiffest siliconetits i have fondled so far - not the kind where they might as well be natural of strange proportions <3

the lips are pumped as well and kissing them is like kissing a rubberduck on the beak  <3

the ass is the shape of an apple <3

the body the size of a doll <3

the skin is tanned, a few small tattoos <3

the voice is soft, the eyes alive, the lashes long, the hair is bleached and reaches the hips <3

so cute

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gatzby skrev, for 5 minutter siden:

if that is the case there has never been a better choice for you in this city 

the tits are the hardest stiffest siliconetits i have fondled so far - not the kind where they might as well be natural of strange proportions <3

the lips are pumped as well and kissing them is like kissing a rubberduck on the beak  <3

the ass is the shape of an apple <3

the body the size of a doll <3

the skin is tanned, a few small tattoos <3

the voice is soft, the eyes alive, the lashes long, the hair is bleached and reaches the hips <3

so cute

I’m trying to get a time, it’s so hard to get a response :D i have to try her!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cockycockysuckysucky skrev, for 10 timer siden:

Idk, but every other girl does offer multicum when 45 min or more :D i think i have an appointment with her tomorrow :D 

Well, if she offers multicum, then I definitely have to try to get an appointment with her 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cockycockysuckysucky skrev, 1 time siden:

I’m currently having a hard time confirming my appointment. She’s not the best at responding :unsure:

That is an awful feeling. Been in the same situation (not with Sabrina but another girl).

If you manage to visit her, if you can, could you just ask if multicum is included in one hour? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DBCooper skrev, for 37 minutter siden:

That is an awful feeling. Been in the same situation (not with Sabrina but another girl).

If you manage to visit her, if you can, could you just ask if multicum is included in one hour? :)

Of course bro, i will let you know :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Sabrina idag. Lejligheden Sabrina husere i, ligger aller øverst i en etage ejendom. Allerede da jeg kommer inden for døren, bliver jeg antastet af en beboer fra ejendommen der er på vej ud. En ældre dame der spørger hvem jeg skal op og besøge. Jeg siger straks navnet der stod på dør telefonen og hun siger at vedkommende er ude at rejse.. Hvilket jo passer meget godt når Sabrina har lejligheden. Jeg får sagt at det ved jeg ingenting om og hun kommer med en lang klagesang om at de ikke gider alt det "rend" i opgangen. 

Da jeg forlader lejligheden, er jeg kun lige kommet halv ned til etagen under da der bliver åbnet fra lejligheden ved siden af. Her bliver jeg igen antastet af en anden beboer, der beder mig komme tilbage. Her vælger jeg at ignorere det og gå videre ned af trappen..

Så guys, hvis i skal på besøg.. Så skal i ikke være bange for at blive antastet af ejendommens beboere, de ved godt der foregår et eller andet :)

Men når det så er sagt, så var det oplevelsen værd ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...