Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Gatzby
lghk skrev, for 1 time siden:

Var forbi Sabrina idag. Lejligheden Sabrina husere i, ligger aller øverst i en etage ejendom. Allerede da jeg kommer inden for døren, bliver jeg antastet af en beboer fra ejendommen der er på vej ud. En ældre dame der spørger hvem jeg skal op og besøge. Jeg siger straks navnet der stod på dør telefonen og hun siger at vedkommende er ude at rejse.. Hvilket jo passer meget godt når Sabrina har lejligheden. Jeg får sagt at det ved jeg ingenting om og hun kommer med en lang klagesang om at de ikke gider alt det "rend" i opgangen. 

Da jeg forlader lejligheden, er jeg kun lige kommet halv ned til etagen under da der bliver åbnet fra lejligheden ved siden af. Her bliver jeg igen antastet af en anden beboer, der beder mig komme tilbage. Her vælger jeg at ignorere det og gå videre ned af trappen..

Så guys, hvis i skal på besøg.. Så skal i ikke være bange for at blive antastet af ejendommens beboere, de ved godt der foregår et eller andet :)

Men når det så er sagt, så var det oplevelsen værd ;) 

fuck det lyder ubehageligt

tænkte godt på at det kunne ske da jeg gik ned derfra

mest synd er det dog for sabrina :'(

Del dette indlæg

Link til indlæg
lghk skrev, for 20 timer siden:

Var forbi Sabrina idag. Lejligheden Sabrina husere i, ligger aller øverst i en etage ejendom. Allerede da jeg kommer inden for døren, bliver jeg antastet af en beboer fra ejendommen der er på vej ud. En ældre dame der spørger hvem jeg skal op og besøge. Jeg siger straks navnet der stod på dør telefonen og hun siger at vedkommende er ude at rejse.. Hvilket jo passer meget godt når Sabrina har lejligheden. Jeg får sagt at det ved jeg ingenting om og hun kommer med en lang klagesang om at de ikke gider alt det "rend" i opgangen. 

Da jeg forlader lejligheden, er jeg kun lige kommet halv ned til etagen under da der bliver åbnet fra lejligheden ved siden af. Her bliver jeg igen antastet af en anden beboer, der beder mig komme tilbage. Her vælger jeg at ignorere det og gå videre ned af trappen..

Så guys, hvis i skal på besøg.. Så skal i ikke være bange for at blive antastet af ejendommens beboere, de ved godt der foregår et eller andet :)

Men når det så er sagt, så var det oplevelsen værd ;) 

Lyder ikke sjovt.

Hvad tid på dagen var det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Det er jo lige præcis det, pigerne risikerer når de lejer en almindelig lejlighed til deres forretning.... Jeg ville heller ikke blive ret glad for at lejligheder i min opgang brugtes til den slags.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 13 minutter siden:

Det er jo lige præcis det, pigerne risikerer når de lejer en almindelig lejlighed til deres forretning.... Jeg ville heller ikke blive ret glad for at lejligheder i min opgang brugtes til den slags.....

Moral er godt, ergo så må dobbeltmoral være dobbelt så godt. 

Du siger i realiteten at du ikke har noget imod at besøge en GP i en lejlighed, men du vil ikke have at en GP benytter en lejlighed hvor du bor. Og det er så med til at fastholde stigmatiseringen af GP’er og deres profession.

Suk, vi skriver 2019, og er ikke kommet videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Francois skrev, for 5 minutter siden:

Moral er godt, ergo så må dobbeltmoral være dobbelt så godt. 

Du siger i realiteten at du ikke har noget imod at besøge en GP i en lejlighed, men du vil ikke have at en GP benytter en lejlighed hvor du bor. Og det er så med til at fastholde stigmatiseringen af GP’er og deres profession.

Suk, vi skriver 2019, og er ikke kommet videre.

Nej, det er da ikke det jeg siger. Hvor fanden får du dét fra?

Hvem siger jeg vil besøge en GP i en lejlighed? Måske jeg hellere vil på et regulært bordel? Pussygalores.dk eller seductiongirls.dk ?? Det har jeg hverken skrevet for eller imod, så du kan overhovedet intet konkludere dér.

Og det er ikke på grund af pigerne at jeg har et problem med det i min opgang...... det er at alle og enhver lukkes ind. At folk står og gemmer sig på stueetagen, nogle tisser i trappeopgangen, og nogle kommer på uanmeldte besøg hos pigerne, og står klokken lort om natten og larmer og banker på pigernes lejlighed. Det er prøvet, og er ikke en rar oplevelse.

Så stik bare piben ind omkring stigmatisering. Du ved tydeligvis ikke hvad du taler om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gatzby

nogen der har kendskab til lignende episoder eller erfaringer med det? det er da en sindssyg situation at stå i...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larsebro skrev, den 25/3/2019 at 19:03:

Surt at have lejet sin lejlighed ud til en luder....

pænt sprog :( not . 

desuden så er den lejlighed vist vant til at blive udlejet så tror såmænd de er ligeglade  , penge er penge . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Softcore skrev, for 2 minutter siden:

pænt sprog :( not . 

desuden så er den lejlighed vist vant til at blive udlejet så tror såmænd de er ligeglade  , penge er penge . 

Udlejet til prostituerede? Har du besøgt andre prostituerede på adressen tidligere? Jeg var forbi Sabrina, og det tydede ikke på, at naboerne er vant til, at der blev/bliver solgt seksuelle ydelse, vurdereret på baggrund af den reaktion jeg blev mødt med af en af lejlighedskompleksets beboere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stærk tobak skrev, for 3 timer siden:

Udlejet til prostituerede? Har du besøgt andre prostituerede på adressen tidligere? Jeg var forbi Sabrina, og det tydede ikke på, at naboerne er vant til, at der blev/bliver solgt seksuelle ydelse, vurdereret på baggrund af den reaktion jeg blev mødt med af en af lejlighedskompleksets beboere. 

Du er da uheldig når det kommer til Sabrina, i august havde hun blokeret dit nummer, nu har du besøgt hende men har naboerne på nakken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 6 timer siden:

Du er da uheldig når det kommer til Sabrina, i august havde hun blokeret dit nummer, nu har du besøgt hende men har naboerne på nakken.

Jeg formoder, at du henviser til dengang i august, hvor jeg ikke kunne få fat på hende med henblik på en aftale. Det lykkedes at få en aftale en af de efterfølgende dage. Mit nummer har derfor aldrig være blokeret, og hvis det har, er det, det ikke mere. Hun kan være svær, at lave en aftale med, og det er nok derfor, at det i sin tid ikke lykkedes i første omgang. 

Redigeret af Stærk tobak

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, den 26.3.2019 at 14:49:

Èn ting er helt sikkert. Hvis det var mig der boede i en opgang med PD og flotte piger, ville jeg blive meget fattig meget hurtigt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...