Hop til indhold
Guest Milf GFE

Gad så godt...

Recommended Posts

Guest Milf GFE

ha en lækker omgang morgensex her til morgen....!

Hvornår er jeres favorittidspunkt?

Altid?? SF - fordi mænd tænder så forholdsvist let eller...?

Knus og håber, at i hver især får en fremragende lørdag.

Mila

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morgen eller eftermiddag er klart favoritterne. Et lidt søvnigt morgenknald eller vildt og spontant svedigt eftermiddagssex:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, 1 time siden:

Det er svært at sige. Der skal bare være en halv times pause imellem hver runde :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Det er svært at sige. Der skal bare være en halv times pause imellem hver runde :D

Smiler. Det lyder meget passende. uhmmm, ku godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ingen favorit tidspunkter, en skøn kvinde, og “rum tid og sted” så er der skøn svedig sex i de unge dage lejede jeg et sommerhus i Asserbo, og tog en veninde med fra præliminærstudiet, vi var unge, og ville, så det gav senere ret så festlige tanker hos mig da magasinet weekend sex debuterede i 1967...vi Vibeke og jeg havde allerede introduceret hinanden for begrebet weekend sex, vi ville begge hele tiden..aj ja sikke tider..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Mit favorit tidspunkt er altid, tiden i mellem når jeg vågner, og lige før jeg falder i søvn, lige som i de unge dage i Asserbo..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 2 timer siden:

ha en lækker omgang morgensex her til morgen....!

Altid?? SF - fordi mænd tænder så forholdsvist let eller...?

Knus og håber, at i hver især får en fremragende lørdag.

Mila

Behøves man at stemme på SF for at have lyst til sex? Eller er trådstarter lun på Karsten Hønge?  :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Det ultimativt bedste er at vågne ved at en viril mand ligger i ske, og jeg kan mærke hans rejsning mod min popo, og at han så kæler for mig, og når jeg er våd nok trænger op i mig... åh ja. Og så udvikler morgenen sig derfra.

Fuck, ku godt. Men svært, når man sover alene. snøft.

Dejligt, at så mange af jer også nyder morgensex tommel op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med min tiltagende alder bliver det mere og mere mærkbart at testosteronniveauet er højst om morgenen. Oftest liderlig om morgenen, og kan også komme meget hurtigere. Desværre er det 10-15 år siden jeg har haft morgensex med andre end mig selv :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
slip skrev, 1 time siden:

Med min tiltagende alder bliver det mere og mere mærkbart at testosteronniveauet er højst om morgenen. Oftest liderlig om morgenen, og kan også komme meget hurtigere. Desværre er det 10-15 år siden jeg har haft morgensex med andre end mig selv :unsure:

Ups ikke så sjovt, desværre for dig er vi født og skabt forskellige, tænker om kost og alkoholvaner (nej jeg tor ikke du er misbruger af mad eller alkohol) men en middag med steg sovs og kartofler of rødvin og forret og dessert med vine og kaffe og cognac og sjusser kan sgu tage morgenpotensen, let lyst grønt og alkoholer der er klare og rene ku måske give en forskel, sammen med noget god dagligvmotion, find en kvinde at sove med og prøv om du  kan få dig hende til at tage lidt initiativ du ved en god morgensutter, gir god morgensex..Gerne en ung kvinde, det kan give et testetoron kick, det virkersådan sådan for mig i mange år..

oprigtigt held og lykke

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Lidt ærgerligt at du holder til i Jylland, men mod betaling af benzin og broafgift kan jeg ellers ganske gratis :) gerne tage til Jylland og overnatte hos dig og udsætte dig for min morgenbrunst, nok for dig bedst på en fridag da. In brunst holder langt op af formiddagen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen er jeg imponeret over hvad andre mænd har at byde på. Jeg er det vildeste B-menneske i verden. Jeg har kun én ting i hovedet lige i det sekund jeg vågner, og det er at jeg vil sove videre :)  

Når skuffelsen over at det er uladsiggørligt har lagt sig, kommer tanke nr. to. Jeg skal tisse. Tanke nr. 3. Jeg skal have koffein, og det er i en ruf. 

Jeg beklager, piger. Det er muligt at I kan vågne til følelsen af min stive pikkemand på Jeres popo. Men den er kun til for syns skyld. Skindet bedrager :) 

OBS! På en flot 4. plads (og det skal man ikke kimse af), så er jeg ved at være der :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 51 minutter siden:

Ups ikke så sjovt, desværre for dig er vi født og skabt forskellige, tænker om kost og alkoholvaner (nej jeg tor ikke du er misbruger af mad eller alkohol) men en middag med steg sovs og kartofler of rødvin og forret og dessert med vine og kaffe og cognac og sjusser kan sgu tage morgenpotensen, let lyst grønt og alkoholer der er klare og rene ku måske give en forskel, sammen med noget god dagligvmotion, find en kvinde at sove med og prøv om du  kan få dig hende til at tage lidt initiativ du ved en god morgensutter, gir god morgensex..Gerne en ung kvinde, det kan give et testetoron kick, det virkersådan sådan for mig i mange år..

oprigtigt held og lykke

Alko

Det var nu ikke ment som en beklagelse; jeg har selv omhyggeligt sørget for at der ikke er andre end mig selv i sengen når jeg vågner :) Og tak for de fortrinlige råd om kost og motion - jeg kender dem godt, og der ville givetvis være noget at hente der, særlig omkring udholdenhed. En middag som du nævner kan tage min potens både aften og den efterfølgende morgen!

Redigeret af slip

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Denliderlige

Morgensex er godt, det er fedt at vågne op ved siden af en dejlig kvinde med morgen jern også gøre ved det. Vågner næste altid med jern på, men på en normal morgen er der ikke tid. Men jeg er klar hele dagen og det skal ikke bare overståes, men kan jo altid bruge den pause man har brug for til at slikke hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denliderlige skrev, for 3 timer siden:

det er fedt at vågne op ved siden af en dejlig kvinde med morgen jern også gøre ved det. 

presser hun den så også mod din popo så du kan mærke hendes rejsning? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan godt li sex om formiddagen, så er der større chance for at nå at blive færdig inden aftenfilmen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
aaisha skrev, for 8 minutter siden:

jeg kan godt li sex om formiddagen, så er der større chance for at nå at blive færdig inden aftenfilmen

Du er da rigtig i hopla idag. Har du lige fået god sex? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...