Guest Milf GFE Skrevet 23. Marts, 2019 Har vovet at oprette en annonce for een gangs skyld. Må bare ha pik i dag....! Så må vi se, om det giver pote. Men er ikke lige så stærk udi links, så derfor denne anmodning og lidt it-hjælp. PFT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 6 minutter siden: Har vovet at oprette en annonce for een gangs skyld. Må bare ha pik i dag....! Så må vi se, om det giver pote. Var det ikke pik, du ville have? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 23. Marts, 2019 Når du står på din annonce, holder du din finger i toppen af skærmen (søgebjælken hvor der står annoncelight), indtil en lille sort kasse kommer frem med teksten “kopier”, som du så trykker på. Så over på eg, når du har lavet dit opslag, det samme igen, blot i indlægget. Der skulle nu gerne komme en sort kasse med teksten “indsæt” og vupti har du linket Håber det hjælper på pik lysten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 23. Marts, 2019 Må jo ikke gøre reklame for mig selv herinde via link, så krydser fingre for at nogen sender et svar på mit opslag på AL, og ellers må jeg jo klare det selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 23. Marts, 2019 Er det denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/270781 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 23. Marts, 2019 bigfoot skrev, for 18 minutter siden: Er det denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/270781 hvis det er den annonce ? var behovet for sex, dog ikke så stort, at hun tilbød en gratis omgang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 113 Skrevet 23. Marts, 2019 sweetstone skrev, for 9 minutter siden: hvis det er den annonce ? var behovet for sex, dog ikke så stort, at hun tilbød en gratis omgang. Nej gad vide, hvor meget hun vil betale for at få stillet sin lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 23. Marts, 2019 Markére URL'en - Ctrl-c - Ctrl-v no problemo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 23. Marts, 2019 bigfoot skrev, for 13 timer siden: Er det denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/270781 Du er da en værre een. Fy fy skamme. Griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 23. Marts, 2019 Borende X skrev, for 13 timer siden: Var det ikke pik, du ville have? Åhr så sjov og vittig du altid er. På nær når du er skarp og skærer ind til benet. Dejligt forfriskende. Og jo det var det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 23. Marts, 2019 Ivanhoe skrev, for 13 timer siden: Når du står på din annonce, holder du din finger i toppen af skærmen (søgebjælken hvor der står annoncelight), indtil en lille sort kasse kommer frem med teksten “kopier”, som du så trykker på. Så over på eg, når du har lavet dit opslag, det samme igen, blot i indlægget. Der skulle nu gerne komme en sort kasse med teksten “indsæt” og vupti har du linket Håber det hjælper på pik lysten Mange tak for din tydelige forklaring. Den vil jeg huske til en anden god gang. kram M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 23. Marts, 2019 sweetstone skrev, for 12 timer siden: hvis det er den annonce ? var behovet for sex, dog ikke så stort, at hun tilbød en gratis omgang. Nope. Hvad tror du selv.?? Så havde jeg jo ikke behøvet at annoncere efter det, vel. Så havde jeg jo bare ‘ringet til en ven’. Hvad har man ellers venner til - skraldgriner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 24. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 39 minutter siden: Nope. Hvad tror du selv.?? Så havde jeg jo ikke behøvet at annoncere efter det, vel. Så havde jeg jo bare ‘ringet til en ven’. Hvad har man ellers venner til - skraldgriner... Til at: Slå din græsplæne Klippe din hæk Skifte dine vinterdæk til sommerdæk Hænge diverse ting og sager op. Få dit internet til at virke, når det går i ud Fikse dine computer og tv problemer Bærer din mange indkøbsposer efter en shopping tur Kører gamle flasker, dåser, pap m.v på genbrugsstationen Rense dit toilet og afløb, når "lortet" til tilstoppet Hente dig når du står kl lort inde i byen og ikke kan få en taxe og i øvrigt huske hvor du bor Lytte til dine problemer med mænd og fortælle dig at du fortjener bedre. plus tredje tusinde andre ting Konklusion: Sex kan du altid få, men mandlige venner de er livslinier. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 24. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 7 timer siden: Til at: Slå din græsplæne Klippe din hæk Skifte dine vinterdæk til sommerdæk Hænge diverse ting og sager op. Få dit internet til at virke, når det går i ud Fikse dine computer og tv problemer Bærer din mange indkøbsposer efter en shopping tur Kører gamle flasker, dåser, pap m.v på genbrugsstationen Rense dit toilet og afløb, når "lortet" til tilstoppet Hente dig når du står kl lort inde i byen og ikke kan få en taxe og i øvrigt huske hvor du bor Lytte til dine problemer med mænd og fortælle dig at du fortjener bedre. plus tredje tusinde andre ting Konklusion: Sex kan du altid få, men mandlige venner de er livslinier. Åhr en sød liste. Må ha de forkerte mandevenner, for ingen har tilbudt noget af ovenstående - bortset fra nr. tre og næstsidste. De to første er dog ikke aktuelle, da jeg bor i lejlighed - og resten klarer jeg da bare selv. Girls can do anything - you know Men hvis du sender dit mobilnummer i en PB, så ringer jeg da lige til dig næste gang jeg har brug for en hjælpende hånd - tak som byder - så sødt af dig griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 24. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 10 minutter siden: Girls can do anything - you know I kommer aldrig, aldrig til at kunne pisse jeres navn i sneen så elegant som os mænd, og det er fakta! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 24. Marts, 2019 DETH skrev, for 15 minutter siden: I kommer aldrig, aldrig til at kunne pisse jeres navn i sneen så elegant som os mænd, og det er fakta! Nej, det kan jeg sgu godt se, at vi ikke kan. Men lige den egenskab kan jeg også godt leve uden. Næste gang må du sende et foto som bevis - hvis vi da nogensinde får ordentlig vinter og sne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 24. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 7 minutter siden: Nej, det kan jeg sgu godt se, at vi ikke kan. Men lige den egenskab kan jeg også godt leve uden. Næste gang må du sende et foto som bevis - hvis vi da nogensinde får ordentlig vinter og sne. Det skal jeg huske, med mit indtag af kaffe smider jeg et GlansbilledePiger oven i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 24. Marts, 2019 DETH skrev, for 13 minutter siden: Det skal jeg huske, med mit indtag af kaffe smider jeg et GlansbilledePiger oven i. Ej, hvor fin en tanke. Glansbilleder, ja dem har jeg så også samlet på engang... længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 24. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 1 minut siden: Ej, hvor fin en tanke. Glansbilleder, ja dem har jeg så også samlet på engang... længe siden. Samler ikke på dem selv, knepper dem kun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 24. Marts, 2019 DETH skrev, 1 time siden: Samler ikke på dem selv, knepper dem kun Smukke piger er altid i høj kurs. Nyd du dem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 24. Marts, 2019 Milf GFE skrev, den 23/3/2019 at 11:04: Har vovet at oprette en annonce for een gangs skyld. Må bare ha pik i dag....! Så må vi se, om det giver pote. Men er ikke lige så stærk udi links, så derfor denne anmodning og lidt it-hjælp. PFT. Bortset fra det hvordan gik det så, fik du pik eller er du stadig liderlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 24. Marts, 2019 Milf GFE skrev, den 23.3.2019 at 11:04: Må bare ha pik i dag....! Hvis bare man var velsoigneret, charmerende, respektfuld, veludrustet og yngre.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 25. Marts, 2019 Jyskpik skrev, den 24/3/2019 at 15:05: Bortset fra det hvordan gik det så, fik du pik eller er du stadig liderlig? ... jeg fik pik... og blev midlertidigt mæt. Lækkert.Og tak for rigtig megen respons. Måtte skuffe en del. Tænder (desværre) ret nemt, så liderlig bliver jeg tit, men visse omstændigheder gør, at jeg ikke får sex nær så tit, som jeg gerne ville. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 25. Marts, 2019 North skrev, den 24/3/2019 at 15:34: Hvis bare man var velsoigneret, charmerende, respektfuld, veludrustet og yngre.. /North ... det er vel tilladt at gå efter den optimale "pakke", når det nu skal værd, griner - hver sin smag og lyst. Men det er personligheden, som tæller mest faktisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg