92martin 8 Skrevet 23. Marts, 2019 (edited) Hvad hedder hende den lidt buttede pige fra Fyn.. Mener hun var fra Odense, og 25,26 eller 27 år... Dansker.. Hun havde eget sted. For et par måneder siden annonceret hun inde på annoncelight.. Med et par søde billeder i undertøj.. Kan huske det var en tråd her inde om, at hun var lidt tilbageholdende, og hun ikke siger så meget.. Redigeret 23. Marts, 2019 af 92martin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 23. Marts, 2019 Snuskepigen -, Bare tryk på linket, så kommer du til hendes profil. Jeg kan ikke se hun har nogen aktive annoncer pt. Så jeg ved ikke om hun er stoppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 23. Marts, 2019 Den dejlige Snuske er ikke stoppet - havde annonce på i torsdag. https://annoncelight.dk/showad/250314 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
92martin 8 Skrevet 24. Marts, 2019 Er desværre ikke snuskepigen jeg mener... Hende jeg søger bor i Odense... Og man kunne se ansigt på hendes annonce på annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 24. Marts, 2019 Er det dirtyangel du mener ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
92martin 8 Skrevet 25. Marts, 2019 Nej er heller ikke dirtyangle... Hende her havde billeder af ansigtet på annoncelight.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg