Hop til indhold
Candy68

Pigen der nyder sperm og halsknep

Recommended Posts

Hej drenge 

Har en stor fetich med rigtig halsknep og det at se pigen i øjnene mens hun kan mærke en sperm pumper dybt i halsen på hende 

Har har oplevelsen med et par SB og nogle få GP, men det er sjældent 

Athena,  kan det hele dejlig vild pige 

Baleri, Deepthroat Queen..sluger ikke 

Fox, Swallow Queen.... kan ikke deepthroat

Alle mine SB er ..... mine ;) 

Hvem er byens bedste ? Jeg har selv luret lidt på Kate der et super flot og skrive at hun kan det ... hvis man læser mellem linierne ... men kan hun ?? Eller er der andre der kan ?? 

Lad nu være med at skrive hvem i tror der kan .... skriv kun hvis du faktisk har kneppet hendes hals og set hendes øjne stråle i nydelse ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy68 skrev, for 1 time siden:

Hvem er byens bedste ?

Lidt off topic, for det er Warszawa, men hende her er den sammenlagt bedste jeg har mødt (og så ser hun også ret godt ud!), så hvis du en dag alligevel er i Warszawa:
https://www.odloty.pl/en/announcements/warszawa/centrum/spust-w-gardlo/81749.html

Med en timepris på kun lidt over 500,- så kan man let finde en flybillet og stadig betale samlet mindre end i DK. Men tidsforbruget er selvfølgelig meget større.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...