Candy68 95 Skrevet 24. Marts, 2019 Hej drenge Har en stor fetich med rigtig halsknep og det at se pigen i øjnene mens hun kan mærke en sperm pumper dybt i halsen på hende Har har oplevelsen med et par SB og nogle få GP, men det er sjældent Athena, kan det hele dejlig vild pige Baleri, Deepthroat Queen..sluger ikke Fox, Swallow Queen.... kan ikke deepthroat Alle mine SB er ..... mine Hvem er byens bedste ? Jeg har selv luret lidt på Kate der et super flot og skrive at hun kan det ... hvis man læser mellem linierne ... men kan hun ?? Eller er der andre der kan ?? Lad nu være med at skrive hvem i tror der kan .... skriv kun hvis du faktisk har kneppet hendes hals og set hendes øjne stråle i nydelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cockycockysuckysucky 90 Skrevet 24. Marts, 2019 Sandra are returning on the 1st of april, i have never gotten a deepthroat like that!! I don’t Know if she Swallows but i think so hope that helps! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 24. Marts, 2019 Candy68 skrev, for 1 time siden: Hvem er byens bedste ? Lidt off topic, for det er Warszawa, men hende her er den sammenlagt bedste jeg har mødt (og så ser hun også ret godt ud!), så hvis du en dag alligevel er i Warszawa: https://www.odloty.pl/en/announcements/warszawa/centrum/spust-w-gardlo/81749.html Med en timepris på kun lidt over 500,- så kan man let finde en flybillet og stadig betale samlet mindre end i DK. Men tidsforbruget er selvfølgelig meget større. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Larsebro Skrevet 24. Marts, 2019 Spændende med Warszawa. Har du andre gode piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg