Gæst Skrevet 24. Marts, 2019 Nogen der har erfaring med hende her https://annoncelight.dk/showad/215787 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 25. Marts, 2019 Du skal nok ikke forvente at møde vedkommende som du ser på billederne men det ved du sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 26. Marts, 2019 Redboys skrev, den 25.3.2019 at 07:55: Du skal nok ikke forvente at møde vedkommende som du ser på billederne men det ved du sikkert. Hvorfor skriver du det Redboys? Jeg vil da bedømme hendes billeder som sansynligvis ægte. Det gør jeg fordi det ikke er glamur billeder og fordi hun ikke er modelsmuk, nærmest som en kone, der har fødtt et par børn og ikke har sørget for at tabe sig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 27. Marts, 2019 deralte skrev, for 9 timer siden: Hvorfor skriver du det Redboys? Jeg vil da bedømme hendes billeder som sansynligvis ægte. Det gør jeg fordi det ikke er glamur billeder og fordi hun ikke er modelsmuk, nærmest som en kone, der har fødtt et par børn og ikke har sørget for at tabe sig igen. HMMM Der er da lige blevet lavet om på annoncen skal jeg love for, men du kan prøve at klikke på hendes navn HONEY PUSSY øverst i højre side, det var også de billeder der var på 1 side før, så derfor jeg skrev som jeg gjorde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 27. Marts, 2019 Redboys skrev, for 2 timer siden: HMMM Der er da lige blevet lavet om på annoncen skal jeg love for, men du kan prøve at klikke på hendes navn HONEY PUSSY øverst i højre side, det var også de billeder der var på 1 side før, så derfor jeg skrev som jeg gjorde... Hej igen. Ja det kan du have ret i. Pigen på de første mange billeder er modelsmuk, og når noget er for godt til at være sandt, er det som regel heller ikke sandt. De 3 sidste billeder, tror jeg stadig på, kan være af hende, man møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 27. Marts, 2019 deralte skrev, for 4 timer siden: Hej igen. Ja det kan du have ret i. Pigen på de første mange billeder er modelsmuk, og når noget er for godt til at være sandt, er det som regel heller ikke sandt. De 3 sidste billeder, tror jeg stadig på, kan være af hende, man møder. Ja den tror jeg også mere på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2019 (edited) Jeg følger bare tråden lidt og var lidt nyskærrig. jeg lever sammen med pigen... Og skal giftes om 3 mdr.. Hun stopper sit arbejde den 1 april.. Redigeret 27. Marts, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 27. Marts, 2019 Simondk85 skrev, for 2 minutter siden: Jeg følger bare tråden lidt og var lidt nyskærrig. jeg lever sammen med pigen... Og skal giftes om 3 mdr.. Hun stopper sit arbejde den 1 april.. Hvis det er sandt, så er det nok noget af det mest absurde jeg har set her indtil nu, men tillykke med det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2019 Der kan jo være flere grunde til pigerne er på dette sted penge problemer er somregl det der får dem til at være der men intet dårligdom her fra. Det er hende selv der ønsker at stoppe hvilket jo er ret positivt i min bog.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 27. Marts, 2019 (edited) Jamen dit start spørgsmål går på om der er nogen der har erfarring med hende? og ikke hvorfor hun er der hvor hun er,. Jeg døjer med at få hovede og hale i det du skriver, hvorfor vil du vide om der er nogen der har erfarring med hende når du lever med hende og ydermere skal giftes med hende... Sorry jeg fatter ingen ting. Redigeret 27. Marts, 2019 af Redboys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. Marts, 2019 Simondk85 skrev, den 25/3/2019 at 00:55: Nogen der har erfaring med hende her https://annoncelight.dk/showad/215787 Hvorfor spørge om der er nogen der har erfaringer med pigen hvis du skal giftes med hende? Du må da være den der kender hende bedst og har mest erfaring med hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest P_Nord Skrevet 27. Marts, 2019 AalborgLook skrev, for 54 minutter siden: Hvorfor spørge om der er nogen der har erfaringer med pigen hvis du skal giftes med hende? Du må da være den der kender hende bedst og har mest erfaring med hende! Det må være fordi, at han ikke dyrker sex inden ægteskab, som troende katolik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2019 Haha den var ellers meget god.. Jeg tror det katolske er væk fra mange år siden både fra mig og hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. Marts, 2019 Simondk85 skrev, for 10 minutter siden: Haha den var ellers meget god.. Jeg tror det katolske er væk fra mange år siden både fra mig og hende.. Hvis du virkelig skulle giftes med hende, så vidste du om hun stadig er katolik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg