Lover45 0 Skrevet 25. Marts, 2019 https://sugardaters.dk/show?alias=Cille2 Har mødtes med Cille flere gange og hun er en helt fantastisk pige som er smilende og dejlig naturlig. Hun kysser og er frisk på det meste. Hun har spurgt om vi skulle arrangere et GB hvor vi savner mænd. Det bliver på torsdag formiddag i Nordsjælland. Nogen friske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 25. Marts, 2019 Lover45 skrev, for 2 minutter siden: https://sugardaters.dk/show?alias=Cille2 Har mødtes med Cille flere gange og hun er en helt fantastisk pige som er smilende og dejlig naturlig. Hun kysser og er frisk på det meste. Hun har spurgt om vi skulle arrangere et GB hvor vi savner mænd. Det bliver på torsdag formiddag i Nordsjælland. Nogen friske? Jeg kunne godt være frisk, alt efter tid, pris osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 25. Marts, 2019 Er ikke på SD og kan derfor ikke se hvordan pigen er. Nogen der kan fortælle lidt ok krop/størrelse osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lover45 0 Skrevet 25. Marts, 2019 165/60 iflg SD Gode faste bryster dejlig fast røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lover45 0 Skrevet 25. Marts, 2019 (edited) AlfaN skrev, for 36 minutter siden: Jeg kunne godt være frisk, alt efter tid, pris osv. AlfaN skrev, for 36 minutter siden: Jeg kunne godt være frisk, alt efter tid, pris osv. Det er torsdag ca 14 og pris er 1500,- Redigeret 25. Marts, 2019 af Lover45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lover45 0 Skrevet 25. Marts, 2019 Tidspunkt er rettet til torsdag kl 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr1976 6 Skrevet 25. Marts, 2019 (edited) Kunne godt være interesseret afhængig af hvor i Nordsjælland det er Redigeret 25. Marts, 2019 af fyr1976 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lover45 0 Skrevet 25. Marts, 2019 fyr1976 skrev, for 3 minutter siden: Kunne godt være interesseret afhængig af hvor i Nordsjælland det er Det er nær Gilleleje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lover45 0 Skrevet 25. Marts, 2019 AlfaN skrev, for 18 minutter siden: Øv dumt tidspunkt. Hvornår er et godt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 94 Skrevet 25. Marts, 2019 Spændende. Men håbløst tidspunkt, specielt når man også skal nå til Gilleleje... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lover45 0 Skrevet 25. Marts, 2019 Det vertikale smil skrev, for 7 minutter siden: Spændende. Men håbløst tidspunkt, specielt når man også skal nå til Gilleleje... Er det bedre formiddag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 94 Skrevet 25. Marts, 2019 Lover45 skrev, for 4 minutter siden: Er det bedre formiddag? Nej desværre. Det skulle være aften, hvis jeg skulle kunne nå det. Så det må nok desværre blive uden mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 25. Marts, 2019 Lover45 skrev, for 6 minutter siden: Er det bedre formiddag? Ja for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lexklat 9 Skrevet 25. Marts, 2019 Ja formiddag torsdag passer også mig godt, fx kl 10.15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoe42 1 Skrevet 26. Marts, 2019 Formiddag er bedst . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 26. Marts, 2019 Lidt for langt væk, desværre. Hun lyder ellers spændende. hvor gammel er hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 26. Marts, 2019 Håber der kommer en lille beretning fra arrangementet. Og så er det jo ærgerligt, at de af os som ikke er på sugardating-hjemmesiden ikke har mulighed for at nyde billeder af tøsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lexklat 9 Skrevet 26. Marts, 2019 Hvad tid på torsdag om formidagen blev det. Kan hvis det er før kl 13.00. Hvordan tilmelder man sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronhaim 15 Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg kunne bestemt være interesseret. Hvor lang tid skal arrangement være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 27. Marts, 2019 jeg er også interesseret. og kan på det tidspunkt - og i Gilleleje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 27. Marts, 2019 Virker ikke som den mest geniale planlægning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lover45 0 Skrevet 27. Marts, 2019 det har været svært at finde folk. man kan skrive til mig på scor hvis man ikke vil skrive her. Samme profilnavn. Det bliver kl 12. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 27. Marts, 2019 Bliver vel ikke nemmere at skaffe mænd, når der først bliver meldt tid under, under et døgn før arrangementet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 0 Skrevet 27. Marts, 2019 Hvad er status på i morgen. Er tilmelding stadig muligt...??? Lover45 skrev, for 5 timer siden: det har været svært at finde folk. man kan skrive til mig på scor hvis man ikke vil skrive her. Samme profilnavn. Det bliver kl 12. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg