Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. Marts, 2019 Hvordan har I det (piger & drenge) med fake udseende? - Provokerende statement FAKE, men mener at udseendet er hjulpet på vej. Det er jo ret almindeligt, at pigerne får fyldt lidt fylde i bryster, mås og læber - Hvad er mændenes holdning til det? Hvad så med diverse rettelser på pigerne, brysterne bliver “hejst” op til som de sad da de var 20 og ikke havde født børn og så videre? Hvad så med drengene, jeg var i mit lokale fitness center i weekenden. Her mødte jeg en som jeg ikke havde set dernede længe. Nu var han så udstyret med en ret markant sixpack. Flot så det ud på afstand, men da jeg stod og talte med ham, mens vi hældte lidt væske på systemet, kunne jeg se adskillige ar. Ar som tydeligt fortalte mig, at det var købte sixpack han havde fået. Hvad siger pigerne til det? En anden diskution er jo, hvor meget er det okay, at købe sig til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2019 Det må være op til en selv hvor meget man er villig til at betale for at bevare sin ungdom eller rette op på "fejl". Jeg kan sagtens forstå at dem der har udfordringer som påvirker dem psykisk, fx hareskår, meget uens bryster, ingen bryster eller meget store bryster ect vælger at ændre deres udseende. En 50 årig, som er bange for at ældes og køber sig til et udseende svarende til en 20 årig. Det synes jeg er en skam. At der er flere unge som får opereret deres skamlæber, fordi de skal se ud på en bestemt måde - en skam i min optik. Jeg foretrækker som udgangspunkt et naturligt udseende både hos mænd og kvinder - også selvom jeg har benyttet mig af små kosmetiske hjælpemidler. En person som er tilfreds med sit udseende/krop er til hver en tid at foretrække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Jeg kan sagtens forstå at dem der har udfordringer som påvirker dem psykisk, fx hareskår, meget uens bryster, ingen bryster eller meget store bryster ect vælger at ændre deres udseende. En 50 årig, som er bange for at ældes og køber sig til et udseende svarende til en 20 årig. Det synes jeg er en skam. At der er flere unge som får opereret deres skamlæber, fordi de skal se ud på en bestemt måde - en skam i min optik. En person som er tilfreds med sit udseende/krop er til hver en tid at foretrække. Vi kan ikke være mere enige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Det må være op til en selv hvor meget man er villig til at betale for at bevare sin ungdom eller rette op på "fejl". En 50 årig, som er bange for at ældes og køber sig til et udseende svarende til en 20 årig. Det synes jeg er en skam. At der er flere unge som får opereret deres skamlæber, fordi de skal se ud på en bestemt måde - en skam i min optik. En person som er tilfreds med sit udseende/krop er til hver en tid at foretrække. Igen jeg er enig - Har tilladt mig at sakse dit indlæg op i to. Efter jeg mødte ham i fitnesscenteret i weekenden, har jeg snakket med flere om det. De fleste syntes det var helt okay, at piger fik silikone bryster, også BOTOX i læberne. Lidt færre syntes om numse ændringerne. Alle var enige om, at den købte sixpack var for meget (mig selv incl) og ikke at min lille urepræsentative undersøgelse, kan bruges til ret meget. Jeg spurgte jo mest dem jeg omgås og vel nogenlunde er på omgangshøjde med i meninger om rigtig meget. Det er jo slet ingen hemmelighed, i hvert fald for de som har fulgt mine indlæg, mens jeg har huseret herinde. At jeg foretrækker selv det originale og helst så lidt af det som muligt. Med andre ord, små bryster og petite kroppe. Men jeg tror (igen kun min mening) at flere og flere får ændret deres udseende pga idealbilledet som bladene, FB, Twitter mv foregiver at være idealet og sådan man skal se ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 2 timer siden: Igen jeg er enig - Har tilladt mig at sakse dit indlæg op i to. Efter jeg mødte ham i fitnesscenteret i weekenden, har jeg snakket med flere om det. De fleste syntes det var helt okay, at piger fik silikone bryster, også BOTOX i læberne. Lidt færre syntes om numse ændringerne. Alle var enige om, at den købte sixpack var for meget (mig selv incl) og ikke at min lille urepræsentative undersøgelse, kan bruges til ret meget. Jeg spurgte jo mest dem jeg omgås og vel nogenlunde er på omgangshøjde med i meninger om rigtig meget. Det er jo slet ingen hemmelighed, i hvert fald for de som har fulgt mine indlæg, mens jeg har huseret herinde. At jeg foretrækker selv det originale og helst så lidt af det som muligt. Med andre ord, små bryster og petite kroppe. Men jeg tror (igen kun min mening) at flere og flere får ændret deres udseende pga idealbilledet som bladene, FB, Twitter mv foregiver at være idealet og sådan man skal se ud. Hvad vægter du højst? Det originale eller personen har fået hjælp til at være petit og er udstyret med små bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. Marts, 2019 Nemtøs skrev, for 29 minutter siden: Hvad vægter du højst? Det originale eller personen har fået hjælp til at være petit og er udstyret med små bryster? Helt sikkert det originale. Er slet slet ikke til silikone bryster. Operationer af de grunde du selv har nævnt, bestemt okay. Ligefrem operation til petit, kan jeg ikke lige helt forestille mig hvordan skulle kunne gøres IRL. Men måske bare mon fantasi som ikke rækker så langt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 46 minutter siden: Helt sikkert det originale. Er slet slet ikke til silikone bryster. Operationer af de grunde du selv har nævnt, bestemt okay. Ligefrem operation til petit, kan jeg ikke lige helt forestille mig hvordan skulle kunne gøres IRL. Men måske bare mon fantasi som ikke rækker så langt. Et eksempel kunne være den meget populære mommy makeover - kvinden skal selvfølgelig have en spinkel kropsbygning for at der kan skabes et petit hylster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Marts, 2019 Umiddelbart kan jeg godt lide visuel skønhed. Dernæst har jeg den grundholdning, at det er helt ok at købe sig til skønhed, så længe årsagen er et dybt og velovervejet ønske for personen. Ja synes ej heller at der burde være den store forskel på om det er en mand eller kvinde der har fået foretaget en fedsugning efter et større vægttab. Nu ved jeg så ikke lige hvordan man rent praktisk køber sig til en sixpack. Jeg ved til gengæld ved jeg, at man kan træne mavemuskler som en i helvede, uden at man pr. automatisk får en sixpack. Træning og kost skal kombineres og det er noget at det sværeste at træne sig til. Alle kan hurtigt ved at løfte noget jern få markerede overarbejde. Jeg ville da være nysgerrig nok til at spørge personen ind til, hvordan han har fået den sixpack. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 11 minutter siden: Umiddelbart kan jeg godt lide visuel skønhed. Dernæst har jeg den grundholdning, at det er helt ok at købe sig til skønhed, så længe årsagen er et dybt og velovervejet ønske for personen. Ja synes ej heller at der burde være den store forskel på om det er en mand eller kvinde der har fået foretaget en fedsugning efter et større vægttab. Nu ved jeg så ikke lige hvordan man rent praktisk køber sig til en sixpack. Jeg ved til gengæld ved jeg, at man kan træne mavemuskler som en i helvede, uden at man pr. automatisk får en sixpack. Træning og kost skal kombineres og det er noget at det sværeste at træne sig til. Alle kan hurtigt ved at løfte noget jern få markerede overarbejde. Jeg ville da være nysgerrig nok til at spørge personen ind til, hvordan han har fået den sixpack. Vi er da enige ret langt hen af vejen. Hvordan man får en sixpack indopereret skal jeg være usagt. Kan også være han har fået foretaget fedtsugninger i bestemte områder, sådan han har fået markerede “skygger” der ligner små muskelgrupper - Hvad ved jeg. Har ikke spurgt lægefagligt hvad der er muligt. Og nej, jeg tror alligevel min grænse går ved at konfronterer ham direkte, med spørgsmålet. Så godt kender jeg ham ikke. Det vil jeg føle ville være at træde ind i hans intimsfære. Men jeg kunne da se, at de havde skåret nogle snit vel tre - fire centimeter, ret mange steder i hver side. Det var tydeligt at se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Marts, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 6 minutter siden: Og nej, jeg tror alligevel min grænse går ved at konfronterer ham direkte, med spørgsmålet. Så godt kender jeg ham ikke. Det vil jeg føle ville være at træde ind i hans intimsfære. Men jeg kunne da se, at de havde skåret nogle snit vel tre - fire centimeter, ret mange steder i hver side. Det var tydeligt at se. Selvfølgelig er vi forskellige m.h.t hvad man synes man kan spørge om. Jeg er også godt klar over, at nogen kan slippe afsted med at spørge om alt, og andre skal bare åbne munden før det skaber en kedelig reaktion. Så ja, du skal nok ikke spørge ham, vi eller jeg må finde svaret på anden vis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 26. Marts, 2019 benyt da alle de muligheder der er, hvis det giver dig en bedre selvtillid. uanset om du mand eller kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg elsker silikone babser Jeg kan slet ikke få nok, de er bare så dejlige Al anden kirurgi synes jeg er for meget. Det er for ekstremt. Hvis man passer på ens krop så er det heller ikke nødvendigt. Det er fint nok at mænd er lidt forfængelige, men plastik operationer er altså for feminint. Jeg mister respekt for mænd der får plastik operationer. Mænd der krudter den for at se bedre ud irriterer mig vildt. Og hold kæft hvor er det dumt, for bivirkningerne kan være ret brutale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. Marts, 2019 tiger skrev, for 1 time siden: Jeg elsker silikone babser Jeg kan slet ikke få nok, de er bare så dejlige Al anden kirurgi synes jeg er for meget. Det er for ekstremt. Hvis man passer på ens krop så er det heller ikke nødvendigt. Det er fint nok at mænd er lidt forfængelige, men plastik operationer er altså for feminint. Jeg mister respekt for mænd der får plastik operationer. Mænd der krudter den for at se bedre ud irriterer mig vildt. Og hold kæft hvor er det dumt, for bivirkningerne kan være ret brutale. Jeg kommer i to lokale fitness centre i mit lokal område. En nord for og en syd for dansk tysk grænse. Der møder jeg godt nok mange mænd som du kalder feminine eller tager såkaldt krudt. Specielt i Tyskland er de ret ekstreme, mere end de danske mænd. Jeg kommer der udelukkende for at holde min form ved lige. Har masser af stillesiddende arbejde og mange kilometer i bil. Og når vejret ikke er til en løbetur så er det jo lige for. Også åbningstiderne, i Tyskland kan man træne 24/7 og især i nattetimerne, ser jeg ofte de helt ekstreme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 30. Marts, 2019 Æ´Synderjyde skrev, den 26/3/2019 at 09:36: ...Det er jo ret almindeligt, at pigerne får fyldt lidt fylde i bryster, mås og læber - Hvad er mændenes holdning til det? Hvad så med diverse rettelser på pigerne, brysterne bliver “hejst” op til som de sad da de var 20 og ikke havde født børn og så videre? ...kunne jeg se adskillige ar. Ar som tydeligt fortalte mig, at det var købte sixpack han havde fået. Hvad siger pigerne til det?... Meget interessant indlæg, jeg har selv spekuleret lidt i det samme Jeg har intet imod bryster som er fyldt op eller "hejst" op heller ikke læber som er fyldt LIDT op (synes dog ikke det er pænt når læberne er fyldt så meget, at det ser unaturligt ud). Dog bryder jeg mig ikke om balder med implantater, at pigen/kvinden har trænet sig det større balder, synes jeg tilgengæld er mega frækt, dog ikke med implantater, jeg synes det ser kunstigt ud og føles andeledes end ægte. Silikonepatter føles selvfølgelig også anderledes end naturlige patter, men det har jeg intet imod af en eller anden grund; Dog kun hvis de er alt for store og det ser unaturligt ud, fx som Linse "Kessler's" (kun Mikkel som hedder det til efternavn, men hun var snu og låne det, da han jo var kendt, men det er en helt anden snak) bryster, så store og unaturlige synes jeg er lidt ulækkert. Nu har jeg selv styrketrænet en del (dog ikke meget længe pga. karpaltunnelsyndrom i højre håndled, og nej det er ikke pga for meget onani ) og har derfor været i besidelse af en "ægte" six-pack. Nu desværre kun hvis, at jeg ikke er forædt og spænder mavemusklerne en smule, men ellers en konstant 4-pack - derfor så også det der ellers følger med en trænet krop; store over- og underarme, brystkasse hård som egetræ, V-formet ryg med brede skuldere og tydelige blodårer over hele kroppen osv. Ikke noget meget voldsomt men nok til, at næsten alle GP'er jeg har mødt, har kommenteret det. Jeg er ikke dum og ved selvfølgelig godt at, mange af dem nok gør det fordi de tænker, at jeg gerne vil have kompliment, mens nogle andre GP'er nok gør det fordi de tænder lidt på det (pga. deres udtagelser og berøringer de muskuløse steder). Andre piger jeg har været sammen med i tidens løb kan godt lide en veltræmnet mandekrop, og dem jeg har snakket mere med om fx træning fordi de selv træner afskyr fx olie (som fx synthol) i overarmene, så jeg kunne forstille mig, at de heller ikke vil tænde på implantater i maven (fake six-pack). Nu er jeg kun en spytklat fra de 30 år og frekventere primært yngre GP'er (som nok mere er til muskuløs mandekrop end ældre GP'er er... os fra slut 1980'erne og frem er nok blevet mere påvirket af populære kropsidealer pga. medierne og nu især de socialemedier end de ældre generationer er). Jeg kom vist lidt ud på et sidespor der, men kunne hans ar ikke skyltes, at han måske før har været meget overvægtig og hans hud ikke har tilpasset hans tyndere krop eller fx fået lavet en by-pass operationefter? Efter min erfaring (i fitness og bodybuilding miljøet) er købe six-pack meget sjældent her i Danmark, da sådan en operation vist normalt koster 50.000-100.000kr., dog hørt helt ned til 30.000kr i Tyrkiet, men alligevel... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 30. Marts, 2019 (edited) Det var i Flensburg i et fitness center. Og nu har jeg mødt ham igen. Det er en fake six pack, som han har fået lavet i Californien. Spurgte ikke om prisen, men har helt sikkert kostet kassen. Den ser faktisk på afstand meget naturlig ud. Har dog ikke mærket eller følt på dem. Han sagde han så småt var begyndt at træne ugen, havde ikke måttet træne i 12 uger efter operationen. Jeg tænker, når han måske engang ikke træner så meget mere og får en lille dunk, må det komme til at se vildt mærkelig ud. Men måske er planen ikke at få dunk. Selv har jeg måske en svag kontur af six pack, men kræver vildt meget træning, hvis den skal være mere udtalt end min. Jeg er så også forholdsvis spinkelt bygget. Har heller ikke kæmpe overarme, er slet slet ikke mit mål. Bare at holde alderdommens tegn lidt på afstand og have det fysisk godt. Redigeret 30. Marts, 2019 af Æ´Synderjyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg