bigfoot 1042 Skrevet 26. Marts, 2019 Har på det seneste set flere indlæg her på EG, hvor der søges købesex uden kondom. Set fra mit perspektiv er det totalt ansvarsløst både overfor den prostituerede samt overfor en selv og evt. ens faste partner der hjemme. Hvad er det der driver lysten til at søge usikker sex? Giver der et eller andet adrenalin kick at gøre det der er farligt? Søger bare at forstå Kh bigfoot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2019 (edited) Det er vel ikke ansvarsløst, hvis pigen tilbyder det? Jeg ville ikke selv have sex med eb GP udeb kondom, da risikoen for at få en kønssygdom er stor. Jeg må dog indrømme at jeg ikke kan se det “farlige” i det? Der er masser af patogene bakterier/vira som kan fås ude i offentligheden. Det ville være mere farligt for kunden på 60+ at få influenza, end en kønssygdom. Redigeret 26. Marts, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 26. Marts, 2019 En gang til for prins Knud. Uddebatteret emne. Læs EGs regler og skift emne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 26. Marts, 2019 bifyr71 skrev, for 6 minutter siden: En gang til for prins Knud. Uddebatteret emne. Læs EGs regler og skift emne. Henvis venligst til, hvor der står at man ikke må debattere dette emne, tak. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Marts, 2019 (edited) @bigfoot Du søger efter en forklaring, at kunne forstå det ? Du kender sikkert allerede svaret, da jeg antager du sikkert som alle mennesker har dyrket ubeskyttet i dit liv. Du har sikkert bare gjort det i et kæresteforhold, Grunden har nok ikke været "Risikoen er lille her", nok nærmere "Det er bare dejligere". Det er nok den primære årsag til, at det også sker i købebranchen Det er korrekt at smittefare og folk risikovillighed er forskellig, men det ændre nok ikke på den primære årsag. Mekanismen er sådant set ikke anderledes end ved så mange andre "farlige" ting og sager. Forklaringerne skal typisk findes i at lysten eller besværlighederne overstiger risikoen. Nu nævnte jeg også besværligheder. Et meget synligt bevis på dette er, at mange kvinder med et flot hår har fravalgt cykelhjelmen - De ved udmærket godt at der er en risiko forbundet med at droppe hjelmen til fordel for en pæn frisure. Bilister ved ligeledes godt, at køre stærkere end tilladt er forbundet med fare, samt at hvis det går galt så har hastigheden en væsentligt betydning for skaderne - Alligevel kører folk for stærkt. Det er svært at finde ret meget lovligt sex, der ikke tilbydes i sexbranchen, herunder også sex som man bestemt ikke selv kunne tænke sig. Kunsten er vel bare at respektere hinandens forskelligheder uden nødvendigvis at søge en kompliceret forklaring, for at kunne forstå det. At forstå handler jo ikke om, at så får man pludselig selv lyst til det samme. Redigeret 26. Marts, 2019 af TheVoice 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg går også helst overfor rødt, da jeg håber på at en bilist kører mig over for grønt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 26. Marts, 2019 hvis begge parter er enige om at gøre det uden, så lad dem dog. uden at andre kommenterer, som dommere hvad der er rigtigt og forkert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 26. Marts, 2019 (edited) Æ´Synderjyde skrev, 1 time siden: Jeg går også helst overfor rødt, da jeg håber på at en bilist kører mig over for grønt Kære Æ´synderjyde Om du nu vil tro mig eller ej er helt op til dig selv!!!! - men jeg kender sandheden!! Jeg går også ind imellem overfor rødt lys og det er ude i den virkelige trafik, og det er ganske enkelt for at skærpe mine sanser - - ja skærpe mine sanser. Det er ikke i fodgænger overgange med rødt lys - der kan vente en bøde ovre på det andet fortov ; men bare ude i trafikken og ikke når det er det rene sindsyge f.eks tæt og hurtig trafik. Hintet har jeg fra en der har læst en af jægersoldaten B. S. Christiansens bøger, for det gør han for at skærpe sine sanser. Er klar over det er en gevaldig afsporing. Men tilbage til emnet: Jeg bruger ikke købesex - for mit vedkommende er det ude IRL og efter min skilsmisse er det :- - dating - swingerklub - nogle kærester i tidens løb og altid overfor for rødt lys - dvs kneppet uden gummi - jeg har aldrig gummi med - og det har pigerne heller ikke haft - "det har aldrig ligget i luften" eller været på tale - aldrig "Gummi" fisse - neeeeeej tak Mange hilsner Nye tider Redigeret 26. Marts, 2019 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 26. Marts, 2019 bifyr71 skrev, for 1 time siden: En gang til for prins Knud. Uddebatteret emne. Læs EGs regler og skift emne. Man må gerne diskutere købesex uden gummi, så længe det foregår under generelt. Se bl.a. dette link. Så hvilke regler du har gang i vil jeg gerne hører om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 26. Marts, 2019 (edited) sweetstone skrev, for 35 minutter siden: hvis begge parter er enige om at gøre det uden, så lad dem dog. uden at andre kommenterer, som dommere hvad der er rigtigt og forkert. Det er alt sammen fint nok. Men hvordan ved du om den pige som sælger sex uden gummi er presset til det af skumle bagmænd eller bare gør det fordi det føles bedre eller hun er ligeglad? At sælge sex uden kondom er i min verden et tegn på desperation fra pigens side. Redigeret 26. Marts, 2019 af Lange 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Marts, 2019 Lange skrev, for 4 minutter siden: At sælge sex uden kondom er i min verden et tegn på desperation fra pigens side. Tja... at gå til singlefest er vel så også et tegn på desperation 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 26. Marts, 2019 TheVoice skrev, Lige nu: Tja... at gå til singlefest er vel så også et tegn på desperation Jo, men du knalder vel ikke samtlige personer ved singlefesten. Glædespigen knalder måske 8-10 fyre om dagen på en vagt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 26. Marts, 2019 Lange skrev, for 3 minutter siden: Det er alt sammen fint nok. Men hvordan ved du om den pige som sælger sex uden gummi er presset til det af skumle bagmænd eller bare gør det fordi det føles bedre eller hun er ligeglad? At sælge sex uden kondom er i min verden et tegn på desperation fra pigens side. som gæst mener jeg ikke , man har ret store chancer for at spotte hvad der er sort og hvidt, i denne brance. man kan kun passe på sig selv, og følge sin mave fornemmelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Marts, 2019 Lange skrev, for 1 minut siden: Jo, men du knalder vel ikke samtlige personer ved singlefesten. Glædespigen knalder måske 8-10 fyre om dagen på en vagt. Nej men nu talte vi jo om brug af ordet desperation I øvrigt skal jeg så lige hilse og sige, at der bliver gået til stålet i de kredse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 26. Marts, 2019 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: som gæst mener jeg ikke , man har ret store chancer for at spotte hvad der er sort og hvidt, i denne brance. man kan kun passe på sig selv, og følge sin mave fornemmelse. Lige præcis også derfor man efter min mening bør undlade at besøge dem som sælger uden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 26. Marts, 2019 Lange skrev, for 4 minutter siden: Lige præcis også derfor man efter min mening bør undlade at besøge dem som sælger uden. hvad så med de steder, hvor der ikke annonceres med uden, men hvor det er muligt alligevel.? så man kan jo tro, alt er godt men måske ikke alligevel. tror ikke det muligt, at gennemskue, hvad der er godt eller skidt desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Marts, 2019 Lange skrev, for 2 minutter siden: Lige præcis også derfor man efter min mening bør undlade at besøge dem som sælger uden. Du skal undlade at købe sex, så er du helt sikker på, at du ikke er med til at støtte de mørke sider af branchen. Jeg faktisk enig med @sweetstone i, at man ikke som gæst, udfra annoncetekster, ydelser og besøg kan identificere hvad der er sort og hvad der er hvidt. Dog er jeg enig i, at det trods alt er bedre at have sine formodninger om hvad der er hvad og bruge det som pejlemærke - Andet kan man jo ikke. For mit eget vedkommende udgår jeg GP´er med meget lave priser, alt for mange speciel tillæg, åbningstider som 24/7, fakebilleder m.v. men det er jo også blot formodninger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 26. Marts, 2019 Jeg holder mig til næsten udelukkende at besøge danske piger. Besøger aldrig piger som tilbyder sex uden og har aldrig fået tilbudt sex uden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 26. Marts, 2019 (edited) Har EG ikke regler om, at man ikke må skrive om piger, der dyrker sex uden, og som i deres annoncetekster skriver, at de ikke gør? Redigeret 26. Marts, 2019 af Virgil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 26. Marts, 2019 Lange skrev, 1 time siden: Jeg holder mig til næsten udelukkende at besøge danske piger. Besøger aldrig piger som tilbyder sex uden og har aldrig fået tilbudt sex uden. Du er naiv, hvis du tror, at danske piger ikke har sex uden, selv om de ikke tilbyder det i deres annoncer. Af hvad jeg har læst, du har skrevet herinde, så har mindst en af de piger du har besøgt gjort det uden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 26. Marts, 2019 sweetstone skrev, 1 time siden: hvad så med de steder, hvor der ikke annonceres med uden, men hvor det er muligt alligevel.? så man kan jo tro, alt er godt men måske ikke alligevel. tror ikke det muligt, at gennemskue, hvad der er godt eller skidt desværre. Det har du ret i, synes det er blevet svære at gennemskue , en ting er når de skriver uden kondom, men når der står: You want more ask me darling, hvad dækker det ovre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 26. Marts, 2019 Sex uden kondom er bare bedre. Så selvfølgelig er der er marked for det. Det kan vel ikke være så svært at forstå? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1855 Skrevet 26. Marts, 2019 Helt klart sex uden kondom er bare det bedste. Jeg har aldrig haft sex med en GP uden kondom, det ville jeg ikke turde, men slikker helt vildt Sex med.kæresten altid uden, derfor er det bare skønt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 26. Marts, 2019 Virgil skrev, for 37 minutter siden: Du er naiv, hvis du tror, at danske piger ikke har sex uden, selv om de ikke tilbyder det i deres annoncer. Af hvad jeg har læst, du har skrevet herinde, så har mindst en af de piger du har besøgt gjort det uden. Jeg er da godt klar over at der også er danske piger som tilbyder det uden at annoncere med det. Det eneste man selv kan gøre er at gå uden om dem som man ved gør det uden. Og så ellers selv dyrke sikker sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 26. Marts, 2019 (edited) Tak for en en nuanceret meningsudveksling omkring emnet. Om jeg er blevet klogere på hvorfor man objektivt søger købesex uden kondom, ved jeg nu ikke, men jeg jeg forstår godt argumentet med at sex uden, bare er lidt bedre, det dyrker jeg da også med min faste partner. Jeg er bestemt ikke nogen “engel” og har også stået i en situation hvor jeg er ramlet ind i en dejlig kvinde i byen og hvor det er blevet til spontan sex og så tænker man måske ikke helt klart når “flaget er på hel” og “safterne er klar til affyring”, så er kondom måske ikke lige i tankerne. Men det er der måske også en risiko ved, for hvem har hun ellers knaldet med og hvem har de knaldet med inden, osv. Personligt går jeg også langt uden om GP’er der annoncerer med mulighed for “uden kondom”. Kan konstaterer at risikovillighed er en relativt størrelse. Redigeret 26. Marts, 2019 af bigfoot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg