Hop til indhold
bigfoot

Hvorfor købesex uden kondom?

Recommended Posts

Nye tider skrev, for 5 timer siden:

Kære Æ´synderjyde:)

Om du nu vil tro mig eller ej er helt op til dig selv!!!! - men jeg kender sandheden!!

Jeg går også ind imellem overfor rødt lys og det er ude i den virkelige trafik, og det er ganske enkelt for at skærpe mine sanser - - ja skærpe mine sanser.

Det er ikke i fodgænger overgange med rødt lys - der kan vente en bøde ovre på det andet fortov:( ; men bare ude i trafikken og ikke når det er det rene sindsyge f.eks tæt og hurtig trafik.

Hintet har jeg fra en der har læst en af jægersoldaten B. S. Christiansens bøger, for det gør han for at skærpe sine sanser.

Er klar over det er en gevaldig afsporing. 

Men tilbage til emnet:

Jeg bruger ikke købesex - for mit vedkommende er det ude IRL og efter min skilsmisse er det :- - dating - swingerklub - nogle kærester i tidens løb og altid overfor for rødt lys - dvs kneppet uden gummi - jeg har aldrig gummi med - og det har <3pigerne:wub: heller ikke haft:P -   "det har aldrig ligget i luften" eller været på tale - aldrig

"Gummi" fisse - neeeeeej tak

Mange hilsner

Nye tider

Kunne ikke drømme om, at købe sex uden kondom hos en GP. Noget andet er feks. SB - Så at gå overfor rødt lys, var ikke lige i den sammenhæng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 9 timer siden:

Kunne ikke drømme om, at købe sex uden kondom hos en GP. Noget andet er feks. SB - Så at gå overfor rødt lys, var ikke lige i den sammenhæng.

Er SB mindre modtagelige for STD eller et det er håb om at de ikke har så mange partnere? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 9 timer siden:

Lidt  naiv tilgang  til  en  sb  at  det  er  mere  sikkert  end  gb.  

Men  dit  valg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svar til @Frodige Ida & @Nemtøs & @AalborgLook hvis I havde fulgt lidt med i hvad mit syn på og mit brug af Sugar Babes er, så ville I jo ikke undre Jer. 

Mit syn på SB kontra GP er at hvis man benytter koncepterne som tiltænkt, er der en stor forske. En SB er ikke en man laver engangs oplevelser med. Hvor man får et menukort tilsendt/stukket i hånden og betaler. I såfald er hun efter min mening en GP - Måske en privat og diskret GP. Ved godt det er sådan de fleste som kalder sig SB gør og køberne ligeså. Men det ændre ikke ved, at det (efter min mening - og også sådan det oprindelig er tiltænkt) ellers er det en prostitueret.

Jeg har en fast SB - Altså min helt egen som jeg har en fast aftale med. En jeg har en længerevarende relation til. Hende jeg har nu, har jeg kendt i snart 1,5 år. Vi har den aftale, at hvis hun er sammen med andre bruger hun kondom. 

Ved godt at jeg så risikerer, at hun måske snyder på vægten, dyrker usikker sex og så videre. Jeg kan jo også bare smide hende ud af min lejlighed, hvor hun bor kvit og frit, fra dennene dag til den anden. Men i min verden vælger jeg at tro på det bedste i folk. Og at man overholder de aftaler som er lavet, begge veje. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

@Frodige Ida @Nemtøs @AalborgLook

Hvis I kigger anmeldelser af SB igennem, vil I heller ikke kunne finde en eneste anmeldelse fra min hånd. 

Fordi, jeg deler ikke min/e SB’ere med nogen. 

Uha.... du remstår meget naiv med en udtalelse som "Jeg deler ikke mine SB'er med nogen" .
Så hvad laver hun når du ikke er der? Knepper løs uden gumme med nogle fyre som tror at de ikke deler hende med andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Uha.... du remstår meget naiv med en udtalelse som "Jeg deler ikke mine SB'er med nogen" .
Så hvad laver hun når du ikke er der? Knepper løs uden gumme med nogle fyre som tror at de ikke deler hende med andre?

Eller tror på at en aftale er en aftale, se forrige indlæg i tråden fra min hånd. 

Hvad laver din kone/kæreste når du ikke er der og er sammen med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 22 minutter siden:

Eller tror på at en aftale er en aftale, se forrige indlæg i tråden fra min hånd. 

Hvad laver din kone/kæreste når du ikke er der og er sammen med hende?

Jeg er gift og har børn med min kone. 

En SB betaler du for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er gift og har børn med min kone. 

En SB betaler du for. 

Men går ud fra, at du har en eller anden form for aftale med din kone. Hvis I lever i et åbent forhold, at I så begge dyrker sikker sex. Eller måske, er hinanden tro. 

Det stoler du vel på?

Hvorfor mener du ikke, at man ikke kan stole på en SB man har lavet en gensidig aftale med?

Kan da godt være du syntes jeg er naiv. Men jeg syntes nu nærmere det er dig som har en forkvaklet syn på aftaler. Har du det i alle sammenhænge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 9 minutter siden:

Men går ud fra, at du har en eller anden form for aftale med din kone. Hvis I lever i et åbent forhold, at I så begge dyrker sikker sex. Eller måske, er hinanden tro. 

Det stoler du vel på?

Hvorfor mener du ikke, at man ikke kan stole på en SB man har lavet en gensidig aftale med?

Kan da godt være du syntes jeg er naiv. Men jeg syntes nu nærmere det er dig som har en forkvaklet syn på aftaler. Har du det i alle sammenhænge?

Aftalen med min kone er at jeg altid bruger gummi og når jeg er sammen med min kone bruger vi ikke gummi.

Med alt ære og respekt for din "aftale" med en SB, så giver jeg ikke 5 flade øre for den. Du betaler hende for en ydelse og så er den ikke længere. Stopper du med at betale hende spreder hun ikke benene for dig længere. Hvis der kommer en som betaler mere end dig, er hun måske villig til at give ham en tur uden gummi - uden at fortælle dig det.

Ens kone, som man er gift og har børn med, vægter jeg en aftale med højere og stoler 100% mere på. Min kone og mig er ikke sammen pga. penge som du er med en SB.

Sex uden gummi vil altid være en risiko.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 17 minutter siden:

Aftalen med min kone er at jeg altid bruger gummi og når jeg er sammen med min kone bruger vi ikke gummi.

Med alt ære og respekt for din "aftale" med en SB, så giver jeg ikke 5 flade øre for den. Du betaler hende for en ydelse og så er den ikke længere. Stopper du med at betale hende spreder hun ikke benene for dig længere. Hvis der kommer en som betaler mere end dig, er hun måske villig til at give ham en tur uden gummi - uden at fortælle dig det.

Ens kone, som man er gift og har børn med, vægter jeg en aftale med højere og stoler 100% mere på. Min kone og mig er ikke sammen pga. penge som du er med en SB.

Det er jo HELT din holdning. Om man kan stole på et andet menneske man har indgået en aftale med, beror jo helt og aldeles på gensidig tillid. Og her er jeg bare så gammeldags, at det gør jeg. Og lige omkring den SB jeg har aftale med, så bor hun i min lejlighed, hvor jeg kan komme og gå som jeg vil. Også uden forudgående aftaler. Skåret udi pap, så kommer jeg ofte forbi uden forudgående aftale og ringer på døren. Omvendt stoler hun også på, at jeg ikke smider hende på gaden fra den ene dag til den anden.

Mit arrangement er vel i bund og grund det man i gamle dage kaldte en elsker - elskerinde forhold. Eller en "Holdt kvinde" en kvinde til højre hånd - Ja kært barn har mange navne. Men sådan mener jeg et SB forhold er. Hvis det har karakterer af prislister, engangs forestillinger, tid på en seance mv så er det i min optik et GP forhold

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 49 minutter siden:

Men skal vi ikke blot i enighed blive enige om, at vi ikke er enige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi en pige tilbyder uden, er det ikke ensbetydende, med at alle, som hun er sammen, gør det uden. Der er tale om en tillægsydelse, som man betaler ekstra for, hvis man er til den slags. Fordi en pige tilbyder urinsex, er det jo heller ikke ensbetydende, at man partout skal skåle i hendes pis.

At fravælge en pige på baggrund af en enkel tillægsydelse, som man ikke er interesseret i, er en mærkelig tankegang. Man vælger vel selv de ydelser man ønsker at købe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes helt ærligt at det er pisse irriterende, at tråde som behandler sex uden kondom gang på gang bliver highjacket af folk som næsten står i kø for at møve sig op på det store alter. 

Derefter ifører de sig enten en præstekjole eller en hvid kittel. Jeg kan næsten fornemme deres violetfarvede ansigt mens de spyttende sprøjter deres eder og forbandelser ud mens de sidder og hamrer på tastaturet. Og det er altid de samme. 

Der er sq da ingen mennesker i Danmark over 15 år der ikke ved at der er en risiko ved at dyrke ubeskyttet sex. Og hvis man bruger sin hjerne bare en lille smule mere, ved de fleste nok også at en GP nok har en anelse flere sexpartnere end Bitten som sidder i kassen i Føtex. Jeg nægter simpelthen og tro at der er nogle brugere herinde der ikke er den risiko bevidst, med mindre de har boet under en sten siden de blev født. 

Hvis der dog mod al sandsynlighed skulle dukke en bruger op som ærligt og redeligt bekendtgør at han ikke vidste man kunne få kønsygdomme ved at have ubeskyttet sex, uanset om det er med sin kone, elsker, kæreste, prostitueret, sugarbabe, en kvinde fra Mars eller sågar Bitten fra Føtex, trækker jeg med glæde mit indlæg tilbage. 

Værsgod. Så er I velkomne til at rase videre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

For helvede altså:)

Mange herinde får kun det fisse de betaler for,og i den henseende kan jeg godt forstå man løber risikoen når man kun har ansvar for eget helbred.

Var det min situation i privatlivet,havde jeg også søgt det ultimative når det alligevel var for egen regning.

Pigen der tilbyder det må så leve med at hendes gæster benytter muligheden når den opstår blandt hendes kollegaer.

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, den 26.3.2019 at 15:02:

Har på det seneste set flere indlæg her på EG, hvor der søges købesex uden kondom. Set fra mit perspektiv er det totalt ansvarsløst både overfor den prostituerede samt overfor en selv og evt. ens faste partner der hjemme. Hvad er det der driver lysten til at søge usikker sex?

Giver der et eller andet adrenalin kick at gøre det der er farligt? 

Søger bare at forstå :-o

Kh <3 bigfoot

Det er simpelthen bare meget bedre. Gummiet reducerer følelsen betydeligt og samtidig giver det mig også et kick at afslutte med at pumpe spermen op i eller udover den stramme fisse. Og det ved jeg at mange piger også tænder rigtig meget på.

282160_01big.thumb.jpg.fde42977b63382f7ec30c293cf7c07e7.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjov folk diskutere om smitte risikoen ved sex uden gummi.. :D. Hvad med når i slikker pigen. Altså oral til pigen.. Har læst flere anmeldelser hvor de nævner, hvor godt fisse saft smager og våd pigen er etc. Løber I ikke risiko der også på samme højde som hvis det var sex uden gummi.?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet har været diskuteret herinde mange gange. Der er også mange fordomme.

Det reelle risiko for kønssygdomme kender jeg ikke, men ingen tvivl om at risikoen uden kondom er større end med. 

Jeg syntes at der er blevet flere det tilbyder sex uden kondom det sidste år. 

Jeg forstår godt fristelsen for det er klart bedre end med kondom, dog er en god pige bedre end en halvgod uden. Når jeg skal vælge en pige, så sejrer fornuften normalt og det liver med. Hvis de imidlertid tilbyder uden, når jeg først er der, er jeg som regel faldet i, da fristelsen er for stor. Det er sket nogle gange og jeg har ikke haft ubehageligheder med hjem. Jeg er blevet testet.  Jeg kan også falde for fristelsen igen, hvis den dukker op. Når man er på stedet går forstanden væk fra det øverste hoved og ned til det nederste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 6 timer siden:

... Jeg syntes at der er blevet flere det tilbyder sex uden kondom det sidste år.

Ja, det er jo blevet en konkurrenceparameter. Der er vel en grænse for, hvor langt prisen kan presses ned, og når den er nået, må man konkurrere på andre områder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Sexy_Joe skrev, for 6 timer siden:

Sjov folk diskutere om smitte risikoen ved sex uden gummi.. :D. Hvad med når i slikker pigen. Altså oral til pigen.. Har læst flere anmeldelser hvor de nævner, hvor godt fisse saft smager og våd pigen er etc. Løber I ikke risiko der også på samme højde som hvis det var sex uden gummi.?? 

Os der dyrker oralsex uden gummi,lever med risikoen på samme niveau som når vi færdes i trafikken;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy_Joe skrev, for 6 timer siden:

Som jeg har forstået tingene, er der en vis (lille) risiko ved oralsex, og den skulle være mindre hos giveren end hos modtageren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Som jeg har forstået tingene, er der en vis (lille) risiko ved oralsex, og den skulle være mindre hos giveren end hos modtageren.

som jeg ser det er risikoen størst for den som er rask, uanset om vedkommende er giver eller modtager

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 5 timer siden:

som jeg ser det er risikoen størst for den som er rask, uanset om vedkommende er giver eller modtager

Ja :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Her tænker du giveren er pigen og modtageren fyr som slikker hende eller hvad? For hvis pigen giver oral til manden, så er manden modtager og i mindre risiko gruppe end pigen der kan få præsperm eller selve sperm i munden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...