Hop til indhold
bigfoot

Hvorfor købesex uden kondom?

Recommended Posts

Sexy_Joe skrev, for 31 minutter siden:

Her tænker du giveren er pigen og modtageren fyr som slikker hende eller hvad? For hvis pigen giver oral til manden, så er manden modtager og i mindre risiko gruppe end pigen der kan få præsperm eller selve sperm i munden. 

Mit udgangspunkt som mand var, at fyren gik til tungeangreb på pigen. Og det plejer ikke være noget problem, da pigerne er mere end villige modtagere af tunge uden "stænklapper". Det omvendte er derimod aldrig – eller meget sjældent – tilfældet, da pigerne nødigt guffer gren uden gummi. Det er i hvert fald min erfaring.

I det første tilfælde har manden, i følge det foreliggende, som giver den mindste risiko, og i det andet tilfælde er det, stadig i følge det foreliggende, manden, der som modtager, har den største risiko.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 1 time siden:

Det omvendte er derimod aldrig – eller meget sjældent – tilfældet, da pigerne nødigt guffer gren uden gummi. Det er i hvert fald min erfaring.

Mener du at superfransk som en del kalder det, at det kun meget sjældent forekommer ? 

Jeg går i øvrigt selv med livrem og seler og dyrker kun sikker sex.  Det har jeg det bedst. Hvad andre gør er ikke op til mig at gøre mig til dommer over. De bestemmer selv.  Det er deres liv, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 3 timer siden:

Mener du at superfransk som en del kalder det, at det kun meget sjældent forekommer ? 

Jeg går i øvrigt selv med livrem og seler og dyrker kun sikker sex.  Det har jeg det bedst. Hvad andre gør er ikke op til mig at gøre mig til dommer over. De bestemmer selv.  Det er deres liv, 

Det, jeg mener, er, at pigerne gerne vil slikkes, og det sker uden dikkedarer. Omvendt er det altid med kondom, når pigen guffer gren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Det, jeg mener, er, at pigerne gerne vil slikkes, og det sker uden dikkedarer. Omvendt er det altid med kondom, når pigen guffer gren.

Jeg synes der er ufattelig mange piger, der tilbyder fransk uden, også danske piger. Også piger der er her på forummet. Det er der som sagt intet galt i, det er ikke ment negativt, de bestemmer helt selv. Men ved at kaste et blik på annoncerne kan jeg se at der oftere og oftere tilbydes at guffe gren uden gummi. 

Men det er rigtigt, at der stadig er nogle der hvor det at guffe med gren kun kan ske med kondom, men udviklingen er gået stærkt mod at det oftere og oftere tilbydes at det er fransk uden hos både danske og udenlandske piger.

De danske klinikker holder dog vist stand endnu, og hvor det altid er med gummi (tror jeg).

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes der er ufattelig mange piger, der tilbyder fransk uden, også danske piger. Også piger der er her på forummet. Det er der som sagt intet galt i, det er ikke ment negativt, de bestemmer helt selv. Men ved at kaste et blik på annoncerne kan jeg se at der oftere og oftere tilbydes at guffe gren uden gummi. 

Men det er rigtigt, at der stadig er nogle der hvor det at guffe med gren kun kan ske med kondom, men udviklingen er gået stærkt mod at det oftere og oftere tilbydes at det er fransk uden hos både danske og udenlandske piger.

De danske klinikker holder dog vist stand endnu, og hvor det altid er med gummi (tror jeg).

Ja, det er derhen udviklingen går, og som jeg har påpeget i en anden streng, er det forårsaget af et skred i diverse markedsparametre. Det, der var mit ærinde her, var imidlertid blot at påpege den mærkelige asymmetri, der ligger i, at pigerne gladeligt lader sig betjene af en våd tunge uden dikkedarer, mens vi mænd må iføres regntøj for at modtage selvsamme ydelse.

Jeg har svært ved at se logikken i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det er derhen udviklingen går, og som jeg har påpeget i en anden streng, er det forårsaget af et skred i diverse markedsparametre. Det, der var mit ærinde her, var imidlertid blot at påpege den mærkelige asymmetri, der ligger i, at pigerne gladeligt lader sig betjene af en våd tunge uden dikkedarer, mens vi mænd må iføres regntøj for at modtage selvsamme ydelse.

Ok :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har samme indtryk af de danske klinikker. Superfransk sker ikke så tit, især ikke første gang man møder pigen. Har kun oplevet det med en pige på dansk klinik, hvor bj blev uden, da jeg kom fast hos hende. Og det var ikke noget hun efter sigende normalt gjorde.

Men ved også, at der foregår sex uden gummi på danske klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Det, der var mit ærinde her, var imidlertid blot at påpege den mærkelige asymmetri, der ligger i, at pigerne gladeligt lader sig betjene af en våd tunge uden dikkedarer, mens vi mænd må iføres regntøj for at modtage selvsamme ydelse.

Ifølge aids fonden er der størst risiko for den der “får noget i munden”, dvs den der slikker fisse eller sutter pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 25 minutter siden:

Ifølge aids fonden er der størst risiko for den der “får noget i munden”, dvs den der slikker fisse eller sutter pik.

OK, det er lidt anderledes end de meldinger, jeg har fundet på nettet. Her har modtageren den største risiko. Altså fisse-ejeren eller pik-ejeren, der nyder ydelsen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

OK, det er lidt anderledes end de meldinger, jeg har fundet på nettet. Her har modtageren den største risiko. Altså fisse-ejeren eller pik-ejeren, der nyder ydelsen.

Det er svært at blive klog på, her er lidt om klamydia https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg går klart ind for oral uden, jeg har en gang i mit  lange liv reddet mig en gang svamp efter oral, og det var iøvrigt en privat, jeg elsker at slikke fisse, og kunne ikke forstille mig at anvende en såkaldt slikkelap. Der er ingen endegyldig måling på risikoen, men med alm. omtanke og god hygiejne tror jeg risikoen er så lille, at jeg er villig til at løbe den. 

Men der er i bund og grund vel op til den enkelte.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har 7-9-13 aldrig fået gaver med hjem fra en GP. Det er ikke det samme jeg kan sige om andre jeg har mødt på min vej gennem livet....søde blåøjede danske piger har i mine unge dage beriget mig med et besøg hos lægen som har proppet en lårtyk kæp op i det mindst mulige hul på min krop og velsignet mig med en penicillinkur :( 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

et besøg hos lægen som har proppet en lårtyk kæp op i det mindst mulige hul på min krop

det kan altså godt gi voldsomme fantomsmerter at læse det der

#krydsedeben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Jeg går klart ind for oral uden, jeg har en gang i mit  lange liv reddet mig en gang svamp efter oral, og det var iøvrigt en privat, jeg elsker at slikke fisse, og kunne ikke forstille mig at anvende en såkaldt slikkelap. Der er ingen endegyldig måling på risikoen, men med alm. omtanke og god hygiejne tror jeg risikoen er så lille, at jeg er villig til at løbe den. 

Men der er i bund og grund vel op til den enkelte.... 

Det er en misforståelse at tro, at spredning af kønssygdomme har noget med hygiejne at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

Det er en misforståelse at tro, at spredning af kønssygdomme har noget med hygiejne at gøre. 

Men hvis man er meget obs på hygiejne og hvordan bakterier spredes, er man nok også en person der er obs på hvordan kønssygdomme spredes ;) 

Så på det mantale plan har de to ting noget med hinanden at gøre, men du har da ret. En afspritning af pomfritten gør den ikke rask hvis den er dårlig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

En afspritning af pomfritten gør den ikke rask hvis den er dårlig 

Næh, man skærer det grønne væk, og dypper den grundigt i ketchup. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 17 timer siden:

det kan altså godt gi voldsomme fantomsmerter at læse det der

#krydsedeben

Ja...det er ikke en sætning man behøver og slutte af med “man skulle nok ha været der” :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den ‎30‎-‎03‎-‎2019 at 09:54:

Ja...det er ikke en sætning man behøver og slutte af med “man skulle nok ha været der” :)

Nu gør du det værre end det er. Selv om det ikke er behageligt, så har jeg overlevet det nogle gage og heldigvis med besked om at der ikke er noget galt. Hvis nogen skal have testen, så et godt råd. Det gør mere ond hos lægen  end på klink for kønssygdomme på Bispebjerg Sygehus. Hvis man bestiller tid på det sidste sted, undgår man den meget lange ventetid ved at komme uanmeldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Aarhuselsker skrev, den 29.3.2019 at 18:22:

Men hvis man er meget obs på hygiejne og hvordan bakterier spredes, er man nok også en person der er obs på hvordan kønssygdomme spredes ;) 

100% min pointe, tak for præcisering :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...