Hop til indhold
Guest Diskret25

Mand vil offentliggøre min info for ingen grund

Recommended Posts

mignuigen skrev, for 3 timer siden:

Hvis du arbejder fra din hjem-adresse, så gør som de udenlandske piger, oplys en fake adresse tæt på, så kan du også se om manden er alene og at han er reel. Først når han er der, får han den rigtige adresse.

Led ham f.eks. til en adresse, hvorfra han skal ringe til dig og fortælle et eller andet bestemt fra stedet, som man ikke umiddelbart kan google sig til - f.eks antallet af vinduer i et bestemt hus, antallet af flagstænger foran bygningen overfor, farven på huset ved siden af, e.lign.

Evt. kunne du gå over til sugardating og mødes med folk ude i byen - og ikke mindst sørge for at have en længere korresspondance med dine kunder - og mulighed for at blokere dem og evt. anmelde korresspondancen til sugardating.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diskret25 skrev, for 5 timer siden:

Som kvinde finder jeg det rigtig ubehageligt at blive kontaktet af en mand, han lyder sød, vi aftaler en tid og han får min adresse. 30 min efter han havde sagt han ville komme så skriver han at mit billede og information vil blive smidt på nettet og han vil sørge for jeg går på røven. 

Desværre er det oftest, de folk man er mest flink overfor, der er de første til at røvrende en.

Desværre hjælper det nok ikke at anmelde ham til politiet, men måske en dag er der en kompetent efterforsker, der vælger at gå efter røvhullet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diskret25 skrev, for 5 timer siden:

Mine billeder er anonyme men ja må vist have hemmelig adresse nu

Ja og hvis det ikke er muligt at gøre det andet sted end privaten, så opgiv feks en nabo adresse eller bolig overfor dig, i første omgang.

Så kan du altid tjekke når personen dukker op.   Gør han det og virker reelt så når han ringer og siger han står udenfor din dør (og jo en nabo bolig i virkeligheden) så give ham den rigtige adresse.

Sådan er der flere er gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke en lovlig mulighed at betale en privat efterforsker for at spore denne person, hvis han er den samme, som det formodes at han kan være, som har chikaneret flere?

Noget der kan danne grundlag for en politianmeldelse, og eventuelt et retsligt efterspil.

Jeg støtter gerne en eventuel indsamling til en legal privat efterforskning, og hvis tilfældet også juridisk bistand til at få ham dømt, skulle det udgøre en mulighed.

Der er behov for at der bliver statueret et eksempel, indenfor rammerne af gældende lov.

Men den type mænd spekulerer jo i, at pigerne ikke vil risikere at få deres identitet afsløret, og eller deres virke heller, og derfor kalkulerer de mænd med at ingen tør forsøge at forfølge dem juridisk :(

Men det mest præventive vil være, hvis sådan en mand virkelig bliver afsløret som den han er, og for hvad han har gjort, men sker det aldrig, så vil chikanen fortsætte i det uendelige.

Både af dem som allerede gør det, og dem som bliver inspireret til at gøre det samme, fordi det bliver opfattet som risikofrit at gøre det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke en lovlig mulighed at betale en privat efterforsker for at spore denne person, hvis han er den samme, som det formodes at han kan være, som har chikaneret flere?

Noget der kan danne grundlag for en politianmeldelse, og eventuelt et retsligt efterspil.

Jeg støtter gerne en eventuel indsamling til en legal privat efterforskning, og hvis tilfældet også juridisk bistand til at få ham dømt, skulle det udgøre en mulighed.

Der er behov for at der bliver statueret et eksempel, indenfor rammerne af gældende lov.

Men den type mænd spekulerer jo i, at pigerne ikke vil risikere at få deres identitet afsløret, og eller deres virke heller, og derfor kalkulerer de mænd med at ingen tør forsøge at forfølge dem juridisk :(

Men det mest præventive vil være, hvis sådan en mand virkelig bliver afsløret som den han er, og for hvad han har gjort, men sker det aldrig, så vil chikanen fortsætte i det uendelige.

Både af dem som allerede gør det, og dem som bliver inspireret til at gøre det samme, fordi det bliver opfattet som risikofrit at gøre det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu har ham, der plejer at blive kaldt det samme navn igennem flere år, jo dels chikaneret mange, og dels er vi mange der har opfordret pigerne til i fællesskab at få rejs en sag.  Jeg erindre flere profiler der har skrevet, at nu har de kontaktet politiet, og nogle har også taget initiativ til at stå sammen.

Nu sidder jeg så bare med en underlig fornemmelse, for jeg erindre aldrig nogen der efterfølgende er kommet med en status.  Det selvfølgelig skyldes at de er blevet rådgivet til fuldstændigt at tie omkring eventuelle sager.  Egentligt et ganske fornuftigt råd, der selvfølgelig også burde efterleves hver gang en ny "fisk bider på krogen".

I dag har man en stribe eksempler på at fok er blevet dømt for chikane.  Dog mangler der lidt præcedens omkring strafudmålingerne, hvorfor en sag vist nok i dag er anket til højeste ret.  Det er en opgave for politiet, og de skal selvfølgelig efterforske det.  Meen som ved så meget andet, så skal der være belæg for chikanen, trusler m.v. og personen skal selvfølgelig kunne findes ellers kan politiet jo ikke gøre specielt meget.  

Tja.... hvis din idé kan udføres indenfor gældende lovgivning, så er det vel ok, at forsøge. Umiddelbart tænker jeg, at personen tilsyneladende kan være svær at finde, med mindre man har adgang til værktøjer som almindelige borgere og privat efterforskere ikke har adgang til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære pige! 

Vi har vist alle været i kontakt med den omtalte skabning du skriver om... Han får kick ud af at skræmme pigerne... Du skal (som du allerede har gjort) sætte ham på spam filter.. og komplet ignorere ham! På et tidspunkt- så vil han skrive til dig igen fra en anden mail ( han har en del) men det er nemt at se at det er fra ham. 

Han læser også med herinde og alle os piger der nu skriver på opslaget, vil få en "sød" hilsen fra ham i mail...... 

Men kan godt forstå du er blevet skræmt og det er bestemt ikke sjovt at opleve! Trøst dig med, at vi nok ca alle har været der... Du skal være velkommen til at skrive hvis du har brug for at " snakke" om det.! 

Kram

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke han er på kontanthjælp, siden han kan bruge så megen tid på at chikanere andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

Mon ikke han er på kontanthjælp, siden han kan bruge så megen tid på at chikanere andre?

Den unævnelige er tydeligvis på en eller anden form for overførselsindkomst, men jeg tror nu ikke at han er den eneste der generer pigerne. Der findes desværre flere idioter, der føler sig som bedre og større mennesker, hvis de kan nedgøre, skræmme eller på anden måde genere arbejdende piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 21 minutter siden:

Der findes desværre flere idioter, der føler sig som bedre og større mennesker, hvis de kan nedgøre, skræmme eller på anden måde genere arbejdende piger.

Jeg tror det er tværtom; dem som nedgører, prøver at skræmme og genere pigerne føler sig egentlig som dårligere og mindre mennesker. Deres adfærd er en måde at få nogen slags betydning, nogen slags reaktion overhovedet på at de eksisterer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Den unævnelige er tydeligvis på en eller anden form for overførselsindkomst, men jeg tror nu ikke at han er den eneste der generer pigerne. Der findes desværre flere idioter, der føler sig som bedre og større mennesker, hvis de kan nedgøre, skræmme eller på anden måde genere arbejdende piger.

Bananas skrev, for 51 minutter siden:

Jeg tror det er tværtom; dem som nedgører, prøver at skræmme og genere pigerne føler sig egentlig som dårligere og mindre mennesker. Deres adfærd er en måde at få nogen slags betydning, nogen slags reaktion overhovedet på at de eksisterer.

Jeg tror faktisk ikke, at der er nogen modsætning her. Bananas siger, at det er en med mindreværdighedsfølelse, og Liv præsenterer os jo nærmest for resultatet af denne mindreværdfølelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
Dezmodevil skrev, for 19 timer siden:

Er det borendeX

Måske, hed han ikke i navn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Diskret25
Frodige Misser skrev, for 6 timer siden:

Kære pige! 

Vi har vist alle været i kontakt med den omtalte skabning du skriver om... Han får kick ud af at skræmme pigerne... Du skal (som du allerede har gjort) sætte ham på spam filter.. og komplet ignorere ham! På et tidspunkt- så vil han skrive til dig igen fra en anden mail ( han har en del) men det er nemt at se at det er fra ham. 

Han læser også med herinde og alle os piger der nu skriver på opslaget, vil få en "sød" hilsen fra ham i mail...... 

Men kan godt forstå du er blevet skræmt og det er bestemt ikke sjovt at opleve! Trøst dig med, at vi nok ca alle har været der... Du skal være velkommen til at skrive hvis du har brug for at " snakke" om det.! 

Kram

Tusind tak! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...