JenniferRomantica 18176 Skrevet 29. Marts, 2019 Jeg tror ærligt at kemi spiller en kæmpe stor rolle i hvorvidt gæsten vælger at komme igen.. Også gæstens egen mentalitet.. Man kan være nok så god hvis gæsten er en type der gerne vil prøve nyt så vælger han nyt.. Hvilket er helt som det skal være jo.. Jeg har tit samtaler med mine gæster omkring hvilke piger jeg vil anbefale dem.. Hvis jeg f.eks ved de er til naturlige bryster så kan jeg sagtens fortælle dem "*bib* har simpelthen de smukkeste bryster" hvilket de da virker glade for.. Kundeservice er mange ting lige i den her branche.. Men ellers så tror jeg også det drejer sig om hvor villige os piger er til at sørge for at ikke kun gæsten men også os selv har haft en god oplevelse.. Hvis jeg søger efter en orgasme til mig selv så virker det hele bare mere ægte og jeg giver klart en bedre oplevelse har jeg opdaget.. Selvom det er svært som pleaser.. Men ja hvad ved jeg.. Jeg har faktisk ikke spurgt nogle gæster.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 29. Marts, 2019 1: At pigen har de vare på "hylden" jeg efterspørger, og kan imødekomme de krav jeg har til besøg, ( er allergiker og tåler f.eks. ikke parfume, duft rensere ect. har egne kondomer med.) 2: Empatisk og pigen har noget mellem ørene også, et fælles sprog på samtale niveau, og er intelligent nok til at kunne føre en fornuftig samtale samtale, samt klat virke som hun hviler i sig selv og med det hun laver. 3: Udseende, skal ligne en kvinde, her tænker jeg ikke på størrelse, men hverken er meget tynd uden former, eller en Supersize uden former, ellers alt derimellem er en sucker for timeglas figur 4: I nogen grad tilgængelighed, men ikke meget vigtigt, jeg kan tilpasse min tid Jeg har haft flere faste gennem tiderne :-), der desværre er stoppet, så lurer lidt på mulighederne p.t. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 132 Skrevet 29. Marts, 2019 (edited) Mange piger er jo slet ikke interesseret i stamkunder, de frygter de kunder der tror de har et særligt "forhold" og ikke evner at holde det som business. Men ellers ville en lille gentagelsesrabat jo virke befordrende for lysten til at komme igen og føle at man var særligt værdsat som kunde. Noget jeg også selv sætter pris på er muligheden for bad. Og så at man måske får lidt ekstra, fx. 5 min mere hvis der er behov for det. Redigeret 29. Marts, 2019 af allan48 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 29. Marts, 2019 allan48 skrev, for 8 minutter siden: Mange piger er jo slet ikke interesseret i stamkunder, de frygter de kunder der tror de har et særligt "forhold" og ikke evner at holde det som business. Hvad får dig til at tro det? Naturligvis er det aldrig rart, at blive sat i en situation hvor man ikke kan gengælde en persons følelser, det være sig på arbejde og i ens privatliv. Mén flertallet er bekendt med vilkårene, for at et sådan møde finder sted og faktisk er det virkelig rart, at komme lidt under huden på folk. Vi er mennesker, for pokker! Det er altid dejligt, når andre tør giver lidt af sig selv. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 29. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 15 timer siden: De dage er vist nok snart talte Jamen så bliver de til lange tasker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 29. Marts, 2019 allan48 skrev, for 6 timer siden: Mange piger er jo slet ikke interesseret i stamkunder, de frygter de kunder der tror de har et særligt "forhold" og ikke evner at holde det som business. Mon ikke der skulle have stået. Stort set alle GP´er ønsker stamkunder. Til gengæld synes de fleste at situationen bliver ubehagelig hvis en gæst bekender sin store kærlighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 29. Marts, 2019 Jeg oplevede for nyligt en af mine skønne faste besøgende pludseligt fik pænt galoperende hjerte, da vi var sammen. Og jeg adresserede det øjeblikkeligt, at vi jo slet ikke havde den slags relation og at det ikke var vores aftale. Vi vendte det med det samme og det akavede opstod ikke. Fordi det jo netop bare skal tages oppe fra og ned, når det sker.. Og vi ses naturligvis fortsat - og har fået perspektiveret sagerne.. Og jo tak til stamkunder - det er da det skønneste.. Alle typer slags sex, fordi sex er dynamik, samspil, kemi og dagens liderlighed som ekstra krydderi.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 637 Skrevet 29. Marts, 2019 Hvorfor besøge den samme GP igen og igen - jo det er der mange grunde til. Et er at når man "kender" hinanden, så fungerer det bare bedre. Jeg behøver ikke hver gang at skulle fortælle, hvad jeg ønsker og vores leg bliver bare bedre. En seance er typisk på et par timer og den første times tid bliver der ikke udvekslet mange ord - ren erotik Kemi har selvfølgeligt også meget at sige - og når både det og legen går op i en højere helhed, så får jeg bare en meget bedre oplevelse ud af det. Engangsknald med en GP kan da være meget frækt, men ofte synes jeg at det er lidt fladt bag efter. Et besøg hos den faste giver en god følelse i kroppen lang tid efter. Selvfølgelig bliver jeg da fristet - men oftest vender jeg tilbage til den faste igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18176 Skrevet 30. Marts, 2019 allan48 skrev, den 29.3.2019 at 11:34: Mange piger er jo slet ikke interesseret i stamkunder, de frygter de kunder der tror de har et særligt "forhold" og ikke evner at holde det som business. Men ellers ville en lille gentagelsesrabat jo virke befordrende for lysten til at komme igen og føle at man var særligt værdsat som kunde. Noget jeg også selv sætter pris på er muligheden for bad. Og så at man måske får lidt ekstra, fx. 5 min mere hvis der er behov for det. Mange er altså så meget sagt.. I den her branche ved vi at det er stamgæsterne vi overlever på i de dårlige måneder som jan, feb og marts.. Jeg ved ikke hvor du har hørt at vi frygter stamgæster.. Men du er misinformeret.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4593 Skrevet 30. Marts, 2019 De gange jeg har besøgt en GP flere gange, har det været en kombination af: God sex, god hygge, god sex, god service, god sex, god kemi og god sex. Jeg har besøgt nogle stykker mere end en gang, men ikke så ofte, at jeg kan kaldes stamgæst. Nogle af de skønne har jeg været vildt forelsket i under besøget, andre har blot været rigtigt dejlige kvinder, som jeg har frydet mig over at knalde. Men jeg er selvfølgelig på ingen måde tro overfor dem. Jeg kan f.eks. godt finde på at besøge lækre Tiffany, søde Amanda, selvom min p.t. foretrukne er Malua. Nåh ja, hende var jeg utro forleden i Næstved, ved en Thai...ikke noget supergodt og ikke noget superdårligt, derfor har jeg forbigået det i tavshed. Må indrømme at lige her i weekenden, trækker et besøg hos Emilly Brazil gevaldigt i hormonerne. Giver det mening? I min verden ja! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1464 Skrevet 31. Marts, 2019 Oldtimer skrev, for 5 timer siden: De gange jeg har besøgt en GP flere gange, har det været en kombination af: God sex, god hygge, god sex, god service, god sex, god kemi og god sex. Jeg har besøgt nogle stykker mere end en gang, men ikke så ofte, at jeg kan kaldes stamgæst. Nogle af de skønne har jeg været vildt forelsket i under besøget, andre har blot været rigtigt dejlige kvinder, som jeg har frydet mig over at knalde. Men jeg er selvfølgelig på ingen måde tro overfor dem. Jeg kan f.eks. godt finde på at besøge lækre Tiffany, søde Amanda, selvom min p.t. foretrukne er Malua. Nåh ja, hende var jeg utro forleden i Næstved, ved en Thai...ikke noget supergodt og ikke noget superdårligt, derfor har jeg forbigået det i tavshed. Må indrømme at lige her i weekenden, trækker et besøg hos Emilly Brazil gevaldigt i hormonerne. Giver det mening? I min verden ja! At være tro eller utro overfor en glædespige tror jeg nu for hende er ret ligegyldig. Jeg går personligt ikke og bekymre mig om hvad hvor hvornår eller hvor mange andre piger/kvinder mine besøgende ser efter endt besøg. Det eneste jeg håber og går op i er blot De passer på sig selv & ( mig) hvis de vender retur. Så må de for min skyld knalde hele verden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Marts, 2019 Madame Illona skrev, for 5 timer siden: At være tro eller utro overfor en glædespige tror jeg nu for hende er ret ligegyldig. Jeg går personligt ikke og bekymre mig om hvad hvor hvornår eller hvor mange andre piger/kvinder mine besøgende ser efter endt besøg. Det eneste jeg håber og går op i er blot De passer på sig selv & ( mig) hvis de vender retur. Så må de for min skyld knalde hele verden Sjovt emne De klinikker eller PD steder med flere piger, hvor jeg har besøgt en fast pige, der har jeg med vilje ikke besøgt de andre piger. Men jeg har ikke haft et problem, med at besøge andre, bare det var et andet sted. "Det værste" jeg har prøvet var et sted, hvor jeg besøgte en pige. Senere stoppede hun så. 2 år senere besøgte jeg stedet igen, selvfølgelig en anden pige. Men tele pigen som åbnede døren var hende som jeg havde besøgt for 2 år siden. Det var virkelig underligt at blive vist ind i rummet, af en man genkendte, for så at skulle have en hyrde time med en anden kvinde Hun kunne naturligvis ikke genkende mig sagde hun. Det havde jeg heller ikke regnet med, efter 1 besøg på 2 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 31. Marts, 2019 Nu kommer jeg f.eks også pga GFE når jeg besøger en pige og det bliver bare forstærket mere når det er den samme. (Dog svært i esbjerg da der ikke er nogen faste piger) Nu kan jeg så heldigvis godt lægge låg på følserne når jeg forlader stedet igen, dog med en rigtig varm følelse i kroppen et par dage efter ved at tænke på hende. Jeg køber altid en time, bruger en halv time på sex og resten på snak og putte og nusse. Nogen kommer vel også på grund af “hudsult” https://samvirke.dk/artikler/hudsult-er-du-blevet-rort-i-dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4593 Skrevet 31. Marts, 2019 Madame Illona skrev, for 6 timer siden: At være tro eller utro overfor en glædespige tror jeg nu for hende er ret ligegyldig. Jeg går personligt ikke og bekymre mig om hvad hvor hvornår eller hvor mange andre piger/kvinder mine besøgende ser efter endt besøg. Det eneste jeg håber og går op i er blot De passer på sig selv & ( mig) hvis de vender retur. Så må de for min skyld knalde hele verden Bemærkningen omkring "troskab" overfor en GP, var ment som en sofistikeret spøg Når man, som jeg, er gift og knalder udenom, så er man jo utro per se, så at tale om utroskab overfor en GP, som man jo er utro med, er lidt fjol. Og du har ganske ret. En af vore fremmeste pligter er at passe på os selv og andre. Husk Kardemomme loven! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 31. Marts, 2019 Madame Illona skrev, den 29.3.2019 at 02:20: At det primært drejer sig om penge syntes jeg virker nedladende på mig. Hvorfor : Jeg er ikke typen som slesker for at tjene penge i håbet om de besøgende kommer igen. Jeg er et ærligt oprigtigt menneske som ønsker at gi en god oplevelse. Vender det altid rundt og tænker hvordan ville jeg selv ønske og blive behandlet og modtaget hvis det var mig selv som stod i samme situation og ville købe sex eller anden form for samværd. Jeg er absolut ikke den type som bare blabre løs om dit og dat og slikker besøgende i røven blot for at få mønter i kassen Jeg beklager. Det var ikke meningen at det skulle opfattes nedladende eller lignende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 31. Marts, 2019 Madame Illona skrev, for 13 timer siden: At være tro eller utro overfor en glædespige tror jeg nu for hende er ret ligegyldig. Jeg går personligt ikke og bekymre mig om hvad hvor hvornår eller hvor mange andre piger/kvinder mine besøgende ser efter endt besøg. Det eneste jeg håber og går op i er blot De passer på sig selv & ( mig) hvis de vender retur. Så må de for min skyld knalde hele verden Sådan bør det også være. Dog har man da hørt om eksempler i branchen, hvor det åbenlyse og naturlige er blevet udfordret. Utroskab er nok et helt forkert ord, hvis man vil beskrive fænomenet. Jeg vil nok hellere betegne det som, at "kunde-ejerskab" kan give nogle udfordringer pigerne imellem. Det er selvfølgelig nærliggende at tænke "Det handler jo nok bare om at beskytte sin indtjening". Det er så ikke mit indtryk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 31. Marts, 2019 Jeg har været ude for, at en GP som jeg havde mødt nogle gange, at hun blev eddike sur da jeg fortalte jeg havde været hos en anden, da hun ikke havde tid. En anden gang var det ved Thai massage butik, hvor jeg havde en fast, men en dag hvor jeg lige droppede ind, der var hun der ikke, så det blev en anden. Næste gang kunne jeg godt fornemme lidt surhed. De snakker jo meget sammen og om hinanden på thai klinikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 132 Skrevet 1. April, 2019 (edited) KnudSan skrev, for 21 timer siden: Jeg har været ude for, at en GP som jeg havde mødt nogle gange, at hun blev eddike sur da jeg fortalte jeg havde været hos en anden, da hun ikke havde tid. Jeg GP´er kan også blive jaloux. Redigeret 1. April, 2019 af allan48 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 18. April, 2019 Som andre skriver så er det kemien der er vigtig. At GP forstår mine (behov) og kan udføre dem . Jeg er til de hårde/kinky former og derfor skal udstyret i lokalerne være iorden , og GP skal forstå at bruge dem . Tre steder i Danmark opfylder lige nu mine behov : https://villabella.dk/vb2/ https://ladyiris.dk/iris/?Playground_of_Sin http://madamesascha.com/da/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg