SnowmanDK 350 Skrevet 9. April, 2019 jvnl skrev, den 8.4.2019 at 04:28: Nogle gange fortryder man at man ikke har bil... Når man læser her er det en af gangene Det er her at delebil er en god ting og så slipper man også at fjerne diverse kropsvæsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 153 Skrevet 16. April, 2019 Hmm.. mon man skulle leje en bil til formålet https://www.drive-now.com/dk/da/copenhagen https://www.driveon.net/Priser/København.aspx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 16. April, 2019 Nogen der ved om der er andre piger på gaden eller i nærheden? Jeg er ikke så meget til det afrikanske på vesterbro. Jeg kørte igennem sydhavnen ved 01:00 tiden og der var hun der. Jeg kørte helt tæt på og kiggede, og hun ser sgu fræk nok ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2300AM 304 Skrevet 17. April, 2019 easykid123 skrev, for 20 timer siden: Hmm.. mon man skulle leje en bil til formålet https://www.drive-now.com/dk/da/copenhagen https://www.driveon.net/Priser/København.aspx Yderst fornuftigt forslag. Her er nok et link med et - tilsyneladende - relevant tilbud: https://www.lejetlig.dk/img/video/girls_1300x800_1_1_1.mp4 Jeres AM 3 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 20. April, 2019 Hun sluger ikke og STOR RESPEKT for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 20. April, 2019 OleH - det lyder godt og glæder mig. Jeg har nu også i 20+ besøg kun oplevet hun passede på sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 740 Skrevet 21. April, 2019 600 kr. for blæs uden hætte oplyste hun mig for et par uger siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 12. Maj, 2019 Ved man om der stadig er aktivitet i sydhavn? Overvejer at køre et smut forbi i aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 12. Maj, 2019 Supermayn skrev, for 29 minutter siden: Ved man om der stadig er aktivitet i sydhavn? Overvejer at køre et smut forbi i aften. Ja da !!! Masser !! Har netop taget en tur på bagsædet med den kendte Sydhavnspihe. Blødt blow og fræk bagsæde doggy ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 76 Skrevet 13. Maj, 2019 Var lige forbi...gad vide om det er samme pige I har set/prøvet? Sort kort jakke og hvide jeans. Hun kom hen til bilen og fik snakket med hende. Hun virkede helt sød, men synes ikke hun er sindsyg køn og for sminket til min smag. Kan godt lide runde bagdele men synes hendes er lidt for stor og ku godt se ud som om der er lidt for meget på maven (til min smag). Jeg lurepassede er stykke tid for at se om der var en anden...efter 30min var der ikke kommer nogen anden så jeg smuttede igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest torpedoen Skrevet 14. Maj, 2019 Nogen der ved cirka hvad tidspunkt sigøjneren møder på arbejde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 14. Maj, 2019 Ca 20:30 gerne i skumningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 15. August, 2019 Er hun stadig i gaden???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AndreATB 48 Skrevet 17. August, 2019 OleH skrev, den 15.8.2019 at 21:50: Er hun stadig i gaden???? Ja da og der er ekstremt meget "trafik" - måtte selv opgive til sidst. Hun har MEGET travlt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 17. August, 2019 (edited) Ja jeg var forgæves ude i går ! Men et godt sted hun har valgt at stå. Meget diskret at hente og bringe. prøver i aften blot for at indgå misforståelser så er det en lyshåret pige der er på gaden og ikke den eksotiske sorthårede pige som stod ved busstoppestedet i flere år. Redigeret 17. August, 2019 af bifyr71 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AndreATB 48 Skrevet 17. August, 2019 bifyr71 skrev, for 3 timer siden: Ja jeg var forgæves ude i går ! Men et godt sted hun har valgt at stå. Meget diskret at hente og bringe. prøver i aften blot for at indgå misforståelser så er det en lyshåret pige der er på gaden og ikke den eksotiske sorthårede pige som stod ved busstoppestedet i flere år. Hvor befinder den lyshåret sig, helt præcist (har aldrig lagt mærke til nogen andre, end den eksotiske sorthåret) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 17. August, 2019 Samme side som CircleK lidt før tanken ved indkørslen til Hilti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicested 50 Skrevet 18. August, 2019 Hvilken tidsrum er hun der i? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 19. August, 2019 Var der ikke i weekenden tjekker i aften trænger til en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 19. August, 2019 (edited) Kunne vi få et kort, med afmærking af hvor hun står? Jeg synes det er ubekvemt at kneppe i bilen -tager hun med hjem eller på værelse? Redigeret 19. August, 2019 af Default User Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 20. August, 2019 Hejsa. 2 mins kørsel det burde ikke være svært. Hun fortalte at hun er her i en måned. Kommer ud når det er mørkt. Ydelser egentlig ok men hun har fart på så der er ikke den samme indlevelser som den sorthårede. Er noget slankere og en fin velplejet krop. Det er absolut blot for de der vil ha en quickie. Om hun kører med hjem ? Ved jeg ikke. Tror det ikke men spørg hvis det er hvad du har lyst til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babamumu 51 Skrevet 20. August, 2019 bifyr71 skrev, den 19/8/2019 at 09:35: Var der ikke i weekenden tjekker i aften trænger til en tur Hej fandt du hende igår ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 20. August, 2019 Ja ! Slank, smilende ungpige type men desværre uden den store indlevelse. hvis man bare skal ha 5 min hygge og tænder på det frække i bagsæde sex så ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicested 50 Skrevet 20. August, 2019 Hvor meget skal man af for de 5 min så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penk 56 Skrevet 21. August, 2019 Nicested skrev, den 20/8/2019 at 15:14: Hvor meget skal man af for de 5 min så? Samme pris som den sorthåret.....500kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg