Hop til indhold
Guest Enzo L'uri

Måske en sukkerfar?

Recommended Posts

DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Man skal tænke sig om....

Man skal bare opføre sig ordentligt. Vi ved jo allesammen godt, at 18 er det magiske tal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Casten skrev, Lige nu:

Man skal bare opføre sig ordentligt. Vi ved jo allesammen godt, at 18 er det magiske tal.

Udveksler man ID når man har betalt for et kemimøde?

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 29 minutter siden:

Udveksler man ID når man har betalt for et kemimøde?

Enzo.

Er jeg det mindste i tvivl om alder, vil jeg se billed-ID (ikke de sidste 4 cifre).
Vil hun ikke det (hvilket også er fair), så sker der ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Er jeg det mindste i tvivl om alder, vil jeg se billed-ID (ikke de sidste 4 cifre).
Vil hun ikke det (hvilket også er fair), så sker der ikke mere.

Syntes du sugardating.dk har et ansvar for at sådan et eksempel ikke burde være nødvendigt?

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, 1 time siden:

Syntes du sugardating.dk har et ansvar for at sådan et eksempel ikke burde være nødvendigt?

Enzo

Jeg er ikke juridisk uddannet, så jeg ved ikke, om SD har et ansvar. Personligt synes jeg, at diverse SD-sites kræver, at man skal være over 18 år for at tilmelde sig (skal man vel også den dag i dag?), og så må parterne, der mødes sørge for, at de ikke bryder loven. Personligt vil jeg aldrig stole på, at en pige er over 18 år, hvis hun ser mindreårig ud, og nægter at bevise, at hun er myndig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Landsbytossen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er ikke juridisk uddannet, så jeg ved ikke, om SD har et ansvar. Personligt synes jeg, at diverse SD-sites kræver, at man skal være over 18 år for at tilmelde sig (skal man vel også den dag i dag?), og så må parterne, der mødes sørge for, at de ikke bryder loven. Personligt vil jeg aldrig stole på, at en pige er over 18 år, hvis hun ser mindreårig ud, og nægter at bevise, at hun er myndig.

Jo,der har du da en pointe.

Omvendt så syntes jeg at man som betalende bruger burde kunne vide sig sikker,og ikke skulle koncentrere sig om man er lovlydig eller ej.

Men det skider man højt og flot på i den glorieficering af eget koncept der hersker blandt de ansvarlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Barske Rødskæg skrev, for 9 timer siden:

Det er vel lige meget om han er Sukkerfar eller kunde på anden vis. 

Han er pædofil, og bør straffes i henhold hertil.

Vrøvl, den sexuelle lavalder er 15 år, havde der ikke været betaling involveret havde det været lovligt.

Det gør ingen til pædofile at have sex med piger imellem 15 og 18 år.

Om det er moralsk forkasteligt vil jeg lade andre om at bedømme, men ulovligt er det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...