Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Sex uden kondom

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hej alle :) 

Jeres alles liderlig dreng har aldrig prøvet at bolle sex uden kondom. Derfor vil jeg høre, om der er en væsenlig forskel at bolle sex med eller uden kondom? Kan man altså mærke en forskel? Jeg har altså prøvet at få et blowjob både med og uden kondom og jeg synes at man godt kan mærke forskel, men forskellen er ikke væsenlig stor synes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 15 minutter siden:

Jeres alles liderlig dreng har aldrig prøvet at bolle sex uden kondom. Derfor vil jeg høre, om der er en væsenlig forskel at bolle sex med eller uden kondom? Kan man altså mærke en forskel? Jeg har altså prøvet at få et blowjob både med og uden kondom og jeg synes at man godt kan mærke forskel, men forskellen er ikke væsenlig stor synes jeg. 

Hvorfor tror du der er et marked for begge dele ?? :lol:

Spøg til side. Ja der er forskel. Formentlig for begge parter i mere eller varierende grad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
issen skrev, for 12 minutter siden:

Søg og du skal finde. Der er vist el hel    bog om det her inde. 

Hvad skal jeg finde? En GP der tilbyder sex uden kondom? Nej tak, det er ikke det jeg sørger og heler ikke det jeg spørg om. Læs mit spørgsmål igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
DK fyr 34 skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor tror du der er et marked for begge dele ?? :lol:

Spøg til side. Ja der er forskel. Formentlig for begge parter i mere eller varierende grad.

Føles det så bare mere intimt og dejligere at have sex uden kondom? Altså er det ligesom blow uden kondom? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, Lige nu:

Føles det så bare mere intimt og dejligere at have sex uden kondom? Altså er det ligesom blow uden kondom? 

Følelsen er ofte mere intens. Men det er nok lidt i stil med forskellen på blow med og uden. Alle er selvfølgelig individuelle og har forskelle præferencer så du kan nok få mange forskellige takes på det spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Følelsen er ofte mere intens. Men det er nok lidt i stil med forskellen på blow med og uden. Alle er selvfølgelig individuelle og har forskelle præferencer så du kan nok få mange forskellige takes på det spørgsmål.

Al right. Mange tak for svar :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 59 minutter siden:

Altså drenge boller og mænd de knepper. Tænker om du overhovedet er gammel nok til købesex? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Altså drenge boller og mænd de knepper. Tænker om du overhovedet er gammel nok til købesex? 

Tænker, at han nok ikke har fået andet end købesex...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 12 minutter siden:

Enig; `liderlig dreng´ fejrer nok Blå Mandag i dag;;;;;

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Ok. Ikke flere dumsmarte bemærkninger. Svar på spørgsmålet som DK fyr gjorde eller zip videre. Så svært kan det heller ikke være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste kvinder, jeg har talt med om det, synes at det er meget bedre uden. Ved dog ikke hvordan forskellen mærkes for dem.

Selv synes jeg også, at det føles meget bedre uden. Der kan man mærke varmen, og hvor våd hun er langt bedre.

Og så tror jeg de fleste synes, at hud mod hud føles bedre end hud mod gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

For mig er det bestemt bedre uden, men altså ikke kun på grund af følelsen i dilleren. Nej det er hele intimiteten og det at man er så trygge ved hinanden at det er ok, så det er lige så meget det der foregår i hovedet. Og nu taler jeg så ikke om samleje uden gummi med een man betaler for det, men een som man elsker, en fra det 'civile' liv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...