norubber 10 Skrevet 1. April, 2019 (edited) Uden gummi er den ultimative nydelse. Det er hvad man gør med sin elskede. Følelsen af slimhinder mod hinanden er elskov. Pak sammen alle moralvogtere. I alle mine år med GP husker jeg ikke én hvor gummi var en nydelse; men jeg husker mange uden kondom med stor fornøjelse. Gennem årene har jeg haft langvarige forhold til flere GP, enten på klinik eller privat. Jeg har mødt nogle i Norge, Sverige, Tyskland, UK, Holland og USA uden kondom. Én af mine bedste var en thai i New York. Lad os have en board som ao-huren.to hvor man fri af alle fordomme kan diskutere uden kondom. Jeg kan også give nogle råd i en PM. Pak sammen alle moralister Mr NoRubber Redigeret 1. April, 2019 af norubber 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 1. April, 2019 Du burde ændre trådens overskriften til "how to get aids" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 1. April, 2019 I relation til overskriften "Uden kondom og uden gummi". Tænker jeg hvad giver mon den største nydelse, hvis man ikke tør løbe risikoen at undvære begge dele Knep med kondom, men uden gummi Knep med gummi, men uden kondom. Jeg gør en del i nr. 1, men måske jeg skulle nr. 2 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 1. April, 2019 Manden er uden for intelligensens rækkevidde ! En kvinde inden for det erhverv som tilbyder sex uden gummi er sku mere ude i happen end nogen anden. Og med er par 100 kunder igennem pr måned skal der jo nok være en som hun så bliver smittet af og som trådstarter så kan få glæde af. Og dele ud af i hans netværk. Måske en kone eller kærester hvis han skulle være så heldig. Men som moralens vogter som skal man jo ikke belære det kloge hoved på manden. Men kan opfordre ham til at !!!Stikke sin pjort i en spand med glasskår ! Så ved han sku da hvor blodet kommer fra :-D 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2019 (edited) Udover at opslaget er lidt weird, så står det manden frit for at gøre, hvad han vil, uden at I behøver moralisere over det. Nogle mennesker hopper ud fra en flyver med en klud spændt til ryggen og tænker, at det er en god idé. Andre knepper uden gummi. Det må de personer absolut selv om. Jeg tænker faktisk, at grunden til at visse er så puritanske er, at de ikke selv tør uden gummi, og så må ingen andre da gøre det. Vorherre bevares. Redigeret 1. April, 2019 af Gæst Komma lige i face Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stærk tobak 56 Skrevet 1. April, 2019 (edited) Er dette indlæg mon noget pjatteri i anledning af, at dagens dato er 01-04? Jeg ville håbe det, men brugerens navn gør, at jeg tvivler, samt at brugeren er oprettet længe før 1. april. Men hver sin lyst og behov. Redigeret 1. April, 2019 af Stærk tobak Manglende komma 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 1. April, 2019 Mon ikke vi er ude i en aprilsnar? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 1. April, 2019 Uanset om baggrunden for opslaget, så er ubeskyttet sex da ok, så længe man er tryg ved hinanden. Har man først haft det sjovt kan man jo prøve at tjekke med et par simple skemaer som disse: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norubber 10 Skrevet 1. April, 2019 Moralisterne har travl med tastaturet. Lad os indrømme én gang for alle, at gummi ikke hører hjemme i det intime. Det er en konstruktion til destruktion 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 1. April, 2019 norubber skrev, for 23 minutter siden: Det er en konstruktion til destruktion Det er din tråd også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norubber 10 Skrevet 1. April, 2019 Kan du ikke bare lade de voksne snakke. Vi er mange som ikke ønsker gummi og /eller kondom. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 1. April, 2019 Jeg kan heller ikke helt gennemskue om @norubber laver en aprilsnar eller er seriøs også især pga. overskriften Dog har han jo helt ret. Sex uden kondom er meget bedre end med kondom. Oralsex uden kondom er MEGET bedre end med kondom. Dog er intet sex pga. kønssygdom dårligere end sex og oralsex med kondom! Diskussionen har været oppe mange gange efterhånden. Jeg modtager glædeligt BJ uden kondom af en GP, uden at skænke det en tanke (selvom der er en LILLE risiko), dog aldrig prøvet sex uden kondom med en GP, men tit gjort det med random kvinder jeg har mødt i byen kl. lort om morgenen i stærkt beruset tilstand - hvilket massere mennesker gør. Men nu til mit spørgsmål; findes der nogen form for statistik på fx kønssygdomme blandt fx folk der er tilbøjlige til one-night-stands eller folk der færdes i "GP-miljøet" (her menes de kvinder som arbejder som GP'er og de mænd som besøger GP'er). Jeg ved der ikke findes noget i DK, men hvad med andre steder i EU? Jeg ved, at der i mange u-lande er større HIV-udbredelse i prostitutions-miljøet (både pga. dårligere forhold mht. viden/medicin/læge men også pga. flere prostituerede med narkotika-problemer og naturligvis fattigdom som gør bareback mere "muligt" netop pga. fattigdom)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 1. April, 2019 Jeg mener, at have læst engang at kønssygdomme er mere udbredt blandt den almindelige befolkning end blandt prostituerede, og at det hænger sammen med at mange dyrker ubeskyttet sex hvor i mod prostituerede stort set altid dyrker beskyttet sex. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 1. April, 2019 norubber skrev, for 40 minutter siden: Vi er mange som ikke ønsker gummi og /eller kondom. Kan du forklare forskellen? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 1. April, 2019 Virgil skrev, for 2 timer siden: Jeg mener, at have læst engang at kønssygdomme er mere udbredt blandt den almindelige befolkning end blandt prostituerede, og at det hænger sammen med at mange dyrker ubeskyttet sex hvor i mod prostituerede stort set altid dyrker beskyttet sex. Jamen så er det jo godt der er nogen som kan bringe vira fra almindelige befolkning til prostituerede. Ja så er cirklen da brudt :-D Fejlen er vel der hvor en har ubeskyttet ses og tager det med hjem til familien eller kæresten. Så ved ikke hvad den undersøgelse har vist. Lyder mere som en HOAX. AIDS startede i det homoseksuelle miljø. Men blev delt til os andre af bifile mænd eller mænd som havde ubeskyttet sex og gik hjem til konen. Det er fakta !! Og ja nu er det alle steder sammen med herpes, klamydia og alt det andet man får med ubeskyttet sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 2. April, 2019 Doboj1995 skrev, for 19 timer siden: Jamen så er det jo godt der er nogen som kan bringe vira fra almindelige befolkning til prostituerede. Ja så er cirklen da brudt :-D Fejlen er vel der hvor en har ubeskyttet ses og tager det med hjem til familien eller kæresten. Så ved ikke hvad den undersøgelse har vist. Lyder mere som en HOAX. AIDS startede i det homoseksuelle miljø. Men blev delt til os andre af bifile mænd eller mænd som havde ubeskyttet sex og gik hjem til konen. Det er fakta !! Og ja nu er det alle steder sammen med herpes, klamydia og alt det andet man får med ubeskyttet sex Jeg synes, at det lyder ret plausibelt: http://nyheder.tv2.dk/article.php/ id-29829425%3Aprostituerede-%2C De fleste danske prostituerede er vel fornuftige nok til at blive undersøgt regelmæssigt? Det er vel en del af arbejdet. Sammenholdt med at for langt de flestes vedkommende kun dyrker beskyttet sex, undrer det ikke mig, hvis de har færre kønssygdomme end den normale befolkning. Rigtigt mange dyrker jo ubeskyttet sex og går sjældent til undersøgelse, medmindre der er allerede er symptomer. Du glemmer vist, at de homoseksuelle du henviser til, ofte dyrkede ubeskyttet sex. Ret vigtig forskel i forhold til danske prostituerede idag. Det lader til dine holdninger mest er baseret på fordomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 2. April, 2019 Virgil skrev, for 1 time siden: Jeg synes, at det lyder ret plausibelt: http://nyheder.tv2.dk/article.php/ id-29829425%3Aprostituerede-%2C De fleste danske prostituerede er vel fornuftige nok til at blive undersøgt regelmæssigt? Det er vel en del af arbejdet. Sammenholdt med at for langt de flestes vedkommende kun dyrker beskyttet sex, undrer det ikke mig, hvis de har færre kønssygdomme end den normale befolkning. Rigtigt mange dyrker jo ubeskyttet sex og går sjældent til undersøgelse, medmindre der er allerede er symptomer. Du glemmer vist, at de homoseksuelle du henviser til, ofte dyrkede ubeskyttet sex. Ret vigtig forskel i forhold til danske prostituerede idag. Det lader til dine holdninger mest er baseret på fordomme. Det lader til du ikke læser hvad jeg skriver. ! Skriver jo som du så også gør at man i det homoseksuelle miljø har haft ubeskyttet sex. Så forstår ikke lige hvor fejlen ligger. Læs nu hvad jeg skriver. Og lad være med at komme med dumme tanker om fordumme. Bare fordi man nævner et miljø hvor ubeskyttet sex var mere end normalt. Og hvor mange mænd delte deres sygedomme med koner og kærester. Det er fakta ikke en fordom !!!! Og at man ikke går til lægen når man ofte har ubeskyttet sex bekræfter jo endnu mere den tåbelige tanke tråd starter har. Og ja make også dig .... Og dit kloge indspark slutter så ikke helt for at tro alt er ok når bare en glædes pige går til lægen. Armen ja så skal hun da ikke regne med der kommer en forbi og smitter hende i mellem det læge besøg. Og så tilbage til alle som så knepper hende uden kondom. Ej IQ er sku lav Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 2. April, 2019 Doboj1995 skrev, for 31 minutter siden: Det lader til du ikke læser hvad jeg skriver. ! Skriver jo som du så også gør at man i det homoseksuelle miljø har haft ubeskyttet sex. Så forstår ikke lige hvor fejlen ligger. Læs nu hvad jeg skriver. Og lad være med at komme med dumme tanker om fordumme. Bare fordi man nævner et miljø hvor ubeskyttet sex var mere end normalt. Og hvor mange mænd delte deres sygedomme med koner og kærester. Det er fakta ikke en fordom !!!! Og at man ikke går til lægen når man ofte har ubeskyttet sex bekræfter jo endnu mere den tåbelige tanke tråd starter har. Og ja make også dig .... Og dit kloge indspark slutter så ikke helt for at tro alt er ok når bare en glædes pige går til lægen. Armen ja så skal hun da ikke regne med der kommer en forbi og smitter hende i mellem det læge besøg. Og så tilbage til alle som så knepper hende uden kondom. Ej IQ er sku lav Det er jo dig, der ikke fatter hat og blander ting sammen. Og dit fakta omhandler jo kun det homoseksuelle miljø inden for en kort periode og gælder jo langt fra for prostitutionsmiljøet på klinikker i Danmark. Og så opstiller du latterlige scenarier og laver latterlige konklusioner ud fra det. Det er jo for helvede ikke det, at hun går til lægen, der gør at hun ikke får en kønssygdom, det er jo det, at hun kun dyrker beskyttet sex, mens den almindelige befolkning ofte ikke gør, og derfor ifølge statistik fra Bispebjerg har større sandsynlighed for at have kønssygdomme. Og så begynder du at fable om, at hun går tilbage og knepper alle, hvem det så end er, uden gummi. Kæft mand, og du taler om IQ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 2. April, 2019 Hvordan kan det være latterligt at beskytte sig. Hvordan kan det være latterligt ikke at gøre det ? Det latterlige og forkerte er da at billige ubeskyttet sex ..... med en glædes pige der tilbyder det hvis pengene er store nok Ja man træffer et valg at køre for hurtigt. Det samme gælder med ubeskyttet sex. Men at tro man kan holde det inden for egne linier. Og tro man ikke bliver smittet. Eller smitter tilbage til dem man lever med er da så naivt og egoistisk holdning. Om alting er ! Så er det nok ikke den klogeste glædespige der har sex uden kondom. Men en presset pige der gør det for pengene Ham med lav IQ benytter sig af den mulighed. Er du ham ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 3. April, 2019 Er det virkelig det, du får ud af at læse, hvad jeg har skrevet? Ingen steder nævner jeg, at jeg går ind for ubeskyttet sex blandt prostituerede. Faktisk går jeg en stor bue uden om GPer, der i deres annoncer tilbyder sex uden beskyttelse. Ville aldrig turde have sex med dem, selv iført en rumdragt. Jeg startede blot med at svare en der skrev: Men nu til mit spørgsmål; findes der nogen form for statistik på fx kønssygdomme blandt fx folk der er tilbøjlige til one-night-stands eller folk der færdes i "GP-miljøet" (her menes de kvinder som arbejder som GP'er og de mænd som besøger GP'er). Jeg ved der ikke findes noget i DK, men hvad med andre steder i EU? Med: Jeg mener, at have læst engang at kønssygdomme er mere udbredt blandt den almindelige befolkning end blandt prostituerede, og at det hænger sammen med at mange dyrker ubeskyttet sex hvor i mod prostituerede stort set altid dyrker beskyttet sex. Og fandt endda artiklen som jeg læste engang i 2010. Uden egentlig at tilkendegive hvad jeg mener om den eller min holdning til ubeskyttet sex. Og så gør du det til eller anden ligegyldig diskussion, der er total afsporet, der til sidst ender med at spørge til lav IQ? Ah men... har du selv lav IQ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 4. April, 2019 hej hvorfor tænker i kun med det nederste hoved og ikke det øverste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 5. April, 2019 (edited) Virgil skrev, den 1.4.2019 at 19:11: Jeg mener, at have læst engang at kønssygdomme er mere udbredt blandt den almindelige befolkning end blandt prostituerede, og at det hænger sammen med at mange dyrker ubeskyttet sex hvor i mod prostituerede stort set altid dyrker beskyttet sex. Det tror jeg har ændret sig. Har lige været i Odense, hvor jeg fik 80% forespørgsler på usikker sex. Flere udenlandske piger rejser rundt i Europa og dyrker usikker sex over det hele. Markedet er ændret fuldstændigt. Så ville personligt ikke anbefale usikker sex med en prostitueret eller sexkunde.. Redigeret 5. April, 2019 af Sara25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 5. April, 2019 Sara25 skrev, for 4 timer siden: Det tror jeg har ændret sig. Har lige været i Odense, hvor jeg fik 80% forespørgsler på usikker sex. Flere udenlandske piger rejser rundt i Europa og dyrker usikker sex over det hele. Markedet er ændret fuldstændigt. Så ville personligt ikke anbefale usikker sex med en prostitueret eller sexkunde.. sådan godt skrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 5. April, 2019 sergent-254 skrev, for 8 timer siden: sådan godt skrevet Tror du at du får gratis fisse af hende ved at fedte som du gør ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 6. April, 2019 (edited) Sara25 skrev, den 5/4/2019 at 10:52: Det tror jeg har ændret sig. Har lige været i Odense, hvor jeg fik 80% forespørgsler på usikker sex. Flere udenlandske piger rejser rundt i Europa og dyrker usikker sex over det hele. Markedet er ændret fuldstændigt. Så ville personligt ikke anbefale usikker sex med en prostitueret eller sexkunde.. ...er det noget du kan dokumentere ? og hvor har du din påstand fra ? og hvad er usikker sex ?....alt i alt en gang fis til øregangen, på sex fronten må man håbe for de implicerede at der foreligger en portion sund fornuft, og at dømme kraften ligger på et vist niveau...gooo weekend Redigeret 6. April, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg