Hop til indhold
norubber

Uden kondom og uden gummi

Recommended Posts

Sara25 skrev, for 1 minut siden:

Du skrev det jo selv...!  vauw...

Ja idiot efter du havde udleveret mig med de her løgne.

Du har virkelig en høj IQ må jeg sige ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

Men hvorfor bruge de samme billeder ?  Før skrev du folk kendte dig i forvejen.

Hvorfor lave nye billeder, hvis folk kender mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25
ZEUS skrev, for 31 minutter siden:

Ja idiot efter du havde udleveret mig med de her løgne.

Du har virkelig en høj IQ må jeg sige ;) 

At du ville være chauffør? Mange fyre tilbyder sig som chauffører uden at være kunder- Jeg vil tro at mange piger foretrækker en chauffør, som kun har været det...

Slå dig selv op i dette forum- så hedder du zeus, er fra øen og har været chauffør.... 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sara25 skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor lave nye billeder, hvis folk kender mig?

Hvorfor have annoncer for at finde nye, hvis folk kender dig ?

Eller du mener alle nye der ikke har har mødt dig, kender dig ?

Du kan slet ikke se det selvmodsigende du siger :D

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men ikke tid nu.   

Ser meget frem til det du så let kunne finde fem med din påstand om jeg havde slettet noget som du skrev

Kigger ind her igen om et par timer og glæder mig til du har fundet det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor have annoncer for at finde nye, hvis folk kender dig ?

Eller du mener alle nye der har har mødt dig, kender dig ?

Du kan slet ikke se det selvmodsigende du siger :D

Det er da din iq, som er helt væk. Skal folk ikke vide hvornår jeg kommer? Igen- de er heller ikke tankelæsere... hmm..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25
ZEUS skrev, for 2 minutter siden:

Men ikke tid nu.   

Ser meget frem til det du så let kunne finde fem med din påstand om jeg havde slettet noget som du skrev

Kigger ind her igen om et par timer og glæder mig til du har fundet det

Igen igen- under daisy club tråden.

Om et par timer- mon ikke jeg sover der..

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os

Nogen der har links til tråde med total afsporing????? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der andre end mig, som finder det morsomt, at der i tråden er en bruger, der beskyldes for at være en røvslikker, en anden bruger der faktisk hedder røvslikker, og så Zeus som i følge Sara25 bogstaveligt talt er røvslikker? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sara25 skrev, for 50 minutter siden:

At du ville være chauffør? Mange fyre tilbyder sig som chauffører uden at være kunder- Jeg vil tro at mange piger foretrækker en chauffør, som kun har været det...

Og netop et princip jeg altid har holdt fast i !!

Har vel kørt for 5-6 stykker, og netop holdt sex og arbejde strengt adskilt.   

Og viser netop din påstand om jeg har tilbudt mig som chauffør er total ude i hampen.

Tænker jeg tilbage (er efterhånden en del år siden) så kan det være dig der har spurgt om jeg eventuelt har kunne køre for dig hvis der var kunder der ikke kunnet besøge hotel.  Det er faktisk meget sandsynligt.   Og hvor jeg så har kommet ind på det her med at jeg ikke mere ville have noget med det at gøre.   

Hvorfor skulle jeg ellers komme med den lange forklaring til dig om hvor jeg tidligere havde kørt, og kun/mest havde negative oplevelser om det ?

Det er jo totalt selvmodsigende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sara25 skrev, for 1 time siden:

Det er da din iq, som er helt væk. Skal folk ikke vide hvornår jeg kommer? Igen- de er heller ikke tankelæsere... hmm..

Men du brugte argumentet om at folk kendte dig og derfor ligegyldigt at billederne var misvisende og over 10 år gamle.

Der er vel andre der ikke kender dig som læser Annoncelight ?   Eller kender de dig alle ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sara25 skrev, for 1 time siden:

Igen igen- under daisy club tråden.

Om et par timer- mon ikke jeg sover der..

Du skrev det var så nemt at finde, så burde du da let kunne give et link.

Jeg har søgt under det navn og dukker ufatteligt mange tråde fremme, og faneme svært at finde den du eventuelt tænker på.

Gider ikke gå ind i flere af dem nu og søge, og slet ikke hvis du ved hvilken det er.  Så kan det vel ikke være så svært for dig at komme med linket istedet for jeg skal gennem 100´vis af tråde ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 1 time siden:

Nogen der har links til tråde med total afsporing????? :lol:

Sorry men bliver man som tidligere kunde hængt ud herinde, så svært ikke at forsvare sig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgil skrev, for 1 time siden:

Er der andre end mig, som finder det morsomt, at der i tråden er en bruger, der beskyldes for at være en røvslikker, en anden bruger der faktisk hedder røvslikker, og så Zeus som i følge Sara25 bogstaveligt talt er røvslikker? :lol:

Sikkert mange.    Men tror ikke du havde været glad for at få den betegnelse af en hvor du havde været kunde ?

Og sjovt man på samme tid kan være røvslikker og samtidigt blive beskyldt for at svine hende til.

Syntes hun udstiller sig selv med at slynge sådan noget ud om tidligere kunder.  Jeg kunne også kommet med en masse udtryk om hende.  Hidtil holdt lidt igen. Og forskellen på at være flink (røvslikker) og så en hystage der bærer nag over noget der er sagt i en eller anden ligegyldig debat harinde, og som intet har været personligt om hende, og så endda bære nag over det i årevis.

Ved nærmere eftertanke skulle jeg måske dengang da der var en debat om eller andet herinde, sørget for at give hende ret.   Helst personligt ved at svare hende: Jeg syntes også det du lige skrev.

Men sandheden er at jeg ikke anede hvem hun var herinde.

Og lidt trist man ikke kan debattere herinde, uden at blive hængt ud for ting som kunde,  bare fordi man ikke var enig om alt politisk herinde.

Læren er at man skal  passe på med at være flink under besøg, da man ellers sidenhen risikere at blive hængt ud som fedterøv.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25
ZEUS skrev, for 7 timer siden:

Sikkert mange.    Men tror ikke du havde været glad for at få den betegnelse af en hvor du havde været kunde ?

Og sjovt man på samme tid kan være røvslikker og samtidigt blive beskyldt for at svine hende til.

Syntes hun udstiller sig selv med at slynge sådan noget ud om tidligere kunder.  Jeg kunne også kommet med en masse udtryk om hende.  Hidtil holdt lidt igen. Og forskellen på at være flink (røvslikker) og så en hystage der bærer nag over noget der er sagt i en eller anden ligegyldig debat harinde, og som intet har været personligt om hende, og så endda bære nag over det i årevis.

Ved nærmere eftertanke skulle jeg måske dengang da der var en debat om eller andet herinde, sørget for at give hende ret.   Helst personligt ved at svare hende: Jeg syntes også det du lige skrev.

Men sandheden er at jeg ikke anede hvem hun var herinde.

Og lidt trist man ikke kan debattere herinde, uden at blive hængt ud for ting som kunde,  bare fordi man ikke var enig om alt politisk herinde.

Læren er at man skal  passe på med at være flink under besøg, da man ellers sidenhen risikere at blive hængt ud som fedterøv.

Det handler om at du bliver ved. Det er sjældent at jeg skriver noget herinde, men der har du været negativ. Det var da fuldstændigt ligegyldigt at kommentere på det du kommenterede på. 

Jeg kender nogle stykker herinde og det er der ingen problemer med. Det handler om at du er negativ.

Jeg har ikke manglet en chauffør nej. 

Altså, tro mig- jeg kan også sige negative ting..

Men nu ved vi alle at du er typen, som melder folk. Jeg undrede mig nemlig over hvem det var, som havde meldt mig...

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen. Jeg elsker tråde der bare stikker af i alle mulige retninger. Folk der totalt taber sutten, småkagerne eller hovedet. I dont care. Det er underholdning af øverste skuffe. 

Men at denne tråd har fået lov til at overleve så længe, er mig en gåde. Enten holder administrationen ferie eller har fået humor :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sara25 skrev, for 11 timer siden:

Det handler om at du bliver ved. Det er sjældent at jeg skriver noget herinde, men der har du været negativ. Det var da fuldstændigt ligegyldigt at kommentere på det du kommenterede på. 

Jeg kender nogle stykker herinde og det er der ingen problemer med. Det handler om at du er negativ.

Jeg har ikke manglet en chauffør nej. 

Altså, tro mig- jeg kan også sige negative ting..

Men nu ved vi alle at du er typen, som melder folk. Jeg undrede mig nemlig over hvem det var, som havde meldt mig...

Nej jeg har ikke meldt dig.    Jeg har aldrig indberettet eller meldt nogen herinde i alle de år jeg har været herinde.

Det burde du også tage en snak med en Admin og få bekræftet ligesom det andet du påstod.  

Ja tror du kan sige negative ting ;-)   Det opdaget.   Og tro mig det kan jeg også hvis nogle bliver ved at pisse på mig.  Trods du siger jeg er en fedterøv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25
ZEUS skrev, for 40 minutter siden:

Nej jeg har ikke meldt dig.    Jeg har aldrig indberettet eller meldt nogen herinde i alle de år jeg har været herinde.

Det burde du også tage en snak med en Admin og få bekræftet ligesom det andet du påstod.  

Ja tror du kan sige negative ting ;-)   Det opdaget.   Og tro mig det kan jeg også hvis nogle bliver ved at pisse på mig.  Trods du siger jeg er en fedterøv.

Ok, hvis du er chauffør for andre, så er jeg måske en konkurrent. Jeg tænkte at det var en kollega, som ikke har en god holdånd. Anyways. Man er virkelig dum, hvis man melder hinanden på et lille sted, hvor alle kender hinanden og som du siger- så tager mange til kbh. 

Zeus, eroguide er et åbent forum- det hotel du nævner kan i princippet blive meldt for rufferi. 

Jeg er bedøvende ligeglad med hvad du har at sige. Jeg er en naturlig pige med et kønt ansigt. Hvis jeg stræbede efter andet, så så jeg anderledes ud. Andre er måske til et fake udseende...

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sara25 skrev, for 32 minutter siden:

Ok, hvis du er chauffør for andre, så er jeg måske en konkurrent. Jeg tænkte at det var en kollega, som ikke har en god holdånd. Anyways. Man er virkelig dum, hvis man melder hinanden på et lille sted, hvor alle kender hinanden og som du siger- så tager mange til kbh. 

Zeus, eroguide er et åbent forum- det hotel du nævner kan i princippet blive meldt for rufferi. 

Jamen meldt dig hvor henne ?  Herinde eller hos politiet ?

Der er vel ikke noget at melde til politiet da det ikke er ulovligt.

Og hvis du bare havde læst lidt af hvad det jeg har skrevet, så fortalt dig ti gange efterhånden at jeg ikke er chauffør !.  Og ikke ønsker det for fanden ikke !!   Det kan du vel ikke have misforstået.    Jeg har ikke kørt som chauffør flere år før vi første gang vi snakkede der for mange år siden.   Og dengang vi snakkede sammen første gang er vel 10 år siden.

Jeg fatter ikke at du kan forstå det snart.   Dels sagt til dig dengang , dels i tråde herinde og nu drejer du den herhen ?

Jeg fatter virkelig ikke at du kan være i tvivl her.    Jo netop skrevet i de tråde at jeg syntes dem der ville være chauføre virkeligt måtte være dumme !

Men er det bare som du bliver ved at spille dum ?

Du bliver jo ved !!!

Og det vås med at jeg har nævnt BB hotel ??  Come on så sidder du virkeligt og forsøger at retfærdigegøre at du udlevere kunder herinde ved at finde sådan et latterlig ting med jeg nævnte hotel navn  ?    Og tror du virkeligt de ville kunne dømmes for rufferi fordi jeg nævner deres navn  som et billigt hotel, men hvor de ingen anelse har hvem der booker deres hotel ? Og så endda over 10 år efter? Looool så dum tror jeg ikke du var :D

Men du må virkeligt sidde og desperat og forsøge og finde de mindste halmstrå :)   Fremfor bare komme med svar på noget af det andet selvmodsigende vås du hidtil har kommet med.   Det var jo så let at finde det andet du påstod, skrev du.  Og bedt om et link.

Men du snakker bare udenom.

Jeg forsøgte faktisk at nedtrappe det her i mit forrige indlæg.   For syntes faktisk du havde udstillet dig selv.     

Men du bliver ved.      

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen. Jeg elsker tråde der bare stikker af i alle mulige retninger. Folk der totalt taber sutten, småkagerne eller hovedet. I dont care. Det er underholdning af øverste skuffe. 

Men at denne tråd har fået lov til at overleve så længe, er mig en gåde. Enten holder administrationen ferie eller har fået humor :) 

Sammen tanke :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25
ZEUS skrev, for 10 timer siden:

Jamen meldt dig hvor henne ?  Herinde eller hos politiet ?

Der er vel ikke noget at melde til politiet da det ikke er ulovligt.

Og hvis du bare havde læst lidt af hvad det jeg har skrevet, så fortalt dig ti gange efterhånden at jeg ikke er chauffør !.  Og ikke ønsker det for fanden ikke !!   Det kan du vel ikke have misforstået.    Jeg har ikke kørt som chauffør flere år før vi første gang vi snakkede der for mange år siden.   Og dengang vi snakkede sammen første gang er vel 10 år siden.

Jeg fatter ikke at du kan forstå det snart.   Dels sagt til dig dengang , dels i tråde herinde og nu drejer du den herhen ?

Jeg fatter virkelig ikke at du kan være i tvivl her.    Jo netop skrevet i de tråde at jeg syntes dem der ville være chauføre virkeligt måtte være dumme !

Men er det bare som du bliver ved at spille dum ?

Du bliver jo ved !!!

Og det vås med at jeg har nævnt BB hotel ??  Come on så sidder du virkeligt og forsøger at retfærdigegøre at du udlevere kunder herinde ved at finde sådan et latterlig ting med jeg nævnte hotel navn  ?    Og tror du virkeligt de ville kunne dømmes for rufferi fordi jeg nævner deres navn  som et billigt hotel, men hvor de ingen anelse har hvem der booker deres hotel ? Og så endda over 10 år efter? Looool så dum tror jeg ikke du var :D

Men du må virkeligt sidde og desperat og forsøge og finde de mindste halmstrå :)   Fremfor bare komme med svar på noget af det andet selvmodsigende vås du hidtil har kommet med.   Det var jo så let at finde det andet du påstod, skrev du.  Og bedt om et link.

Men du snakker bare udenom.

Jeg forsøgte faktisk at nedtrappe det her i mit forrige indlæg.   For syntes faktisk du havde udstillet dig selv.     

Men du bliver ved.      

Jeg var slet ikke på øen dengang, så det er bullshit. Nej, en eller anden kontaktede hotellet og fortalte om mig. 

Hvis du kigger tilbage på dine indlæg, så kan du se at du har nævnt det. 

Jeg udleverer kun ting du selv har skrevet og kun fordi at du var negativ overfor en flink fyr. Det er da plat at der skal være en mobbekultur overfor søde mennesker. Jeres perspektiv er vidt forskellige. Han kan lide mit indlæg fordi at han er vågen. Det hedder medmenneskelighed. 

I Daisy club tråden liker du en fyr, der skriver til mig at fordi at jeg yder en service, så skal jeg anmeldes. Det syn viser en forkælet tankegang, da prostitution ikke er en menneskeret. 

At der er så mange procent af henvendelser på usikker sex i Odense - det kom bag på mig. Det er sjovt at Tyskland (?) netop nu har lovgivet mod usikker sex... istedetfor at gøre det ulovligt for kunder, som i Sverige eller ulovligt for begge parter i Norge.

Hvor ligeglad er jeg med mig selv og hvor stor selvkærlighed har jeg? 

Det er naivt at tænke at det stadig er en lille uskyldig andedam- tingene har ændret sig :)

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du/i ikke lige at have gummi på under samleje så nyd kun oral sex, og derved der er god tid til fordybning af superfrank.  Vi er jo en del piger i dag der tilbyder dette :) 

Og er enlig i det er for tosset at have samleje uden gummi på. Det tør jeg i hverfald ikke, ved jo ikke hvor du har været før mig, ved en af de udlandske piger, ved en mand på en rasteplads eller om din kone har været dig utro 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...