Guest Gil3tte Skrevet 1. April, 2019 Med forbehold for at emnet har været oppe og vende før, så beklager jeg men det kan være der er nye oplevelser Kan du lide når dine gæster giver dig fransk? Har du oplevet en ægte orgasme ved at få fransk af en gæst? Har du prøvet at frabede dig fransk fra en gæst? Jeg spørger fordi jeg tænker om det er noget vi gæster sætter mere pris på end damerne og derfor gør det mere som en service frem for af lyst. And for our English speaking pleasure girls. Do you enjoy when you're clients perform oral sex on you? Have you ever experienced a real orgasm when receiving oral sex from an client? Have you ever said no to receive oral sex from an client? I'm asking because I'm wondering if the oral thing is something we guests appreciate more that you girls and you therefore go along with it more as an service that actual lust. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 2. April, 2019 Ja okay jeg kan godt se at mine spørgsmål ville afsløre mere end godt er. Derfor hvis en moderator ville gøre mig en tjeneste og slette denne tråd ( for den tjener intet formål) så ville jeg blive glad På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 2. April, 2019 Gil3tte skrev, for 24 minutter siden: Ja okay jeg kan godt se at mine spørgsmål ville afsløre mere end godt er. Derfor hvis en moderator ville gøre mig en tjeneste og slette denne tråd ( for den tjener intet formål) så ville jeg blive glad På forhånd tak Rolig nu, der har været andre emner af endnu mindre interesse. Men du har nok ret, svarene vil nok være temmeligt enslydende så med mindre du gerne vil have bekræftet at pigerne ELSKER at modtage oralsex..., Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 2. April, 2019 Jolly Roger skrev, for 56 minutter siden: Rolig nu, der har været andre emner af endnu mindre interesse. Men du har nok ret, svarene vil nok være temmeligt enslydende så med mindre du gerne vil have bekræftet at pigerne ELSKER at modtage oralsex..., Næh tanken var nu det ærligst mulige svar men bagklogskabens klare lys viste mig at besvare det måske ville sætte dem selv i et dårligt lys, og det er der ingen grund til derfor min anmodning om sletning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. April, 2019 Emnet har været oppe tidligere. Jeg nyder at blive slikket - det er forholdsvis nyt for mig ( 3-4 år siden jeg prøvede det første gang). Jeg får ikke orgasme udelukkende af en tunge - men derfor kan det sagtens være dejligt. Skal jeg have orgasme ved at blive slikket skal der et par fingre til som kan fingerkneppe mig imens. Jeg har ikke sagt nej tak endnu til at blive slikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 2. April, 2019 Hej Nemtøs Tak for dit bidrag Søgefunktionen herinde lader en del tilbage at ønske så derfor denne "nye"" tråd men dejligt at du byder ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. April, 2019 Gil3tte skrev, den 01-04-2019 at 18:56: Skal vi generaliser er svarene nok således Kan du lide når dine gæster giver dig fransk? Ja Har du oplevet en ægte orgasme ved at få fransk af en gæst? Ja Har du prøvet at frabede dig fransk fra en gæst? Ja Jeg spørger fordi jeg tænker om det er noget vi gæster sætter mere pris på end damerne og derfor gør det mere som en service frem for af lyst. Begge parter kan lide det Reelt er det vel mest interessant at kende ønskerne fra den GP man besøger. Man kan spørge, og er man lidt erfaren udi tungeleg og aflæsning af kropssprog, bude det ikke være så svært at mærke om hun nyder det, eller om man i stedet skal droppe det, og bruge tiden på noget bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg