Hop til indhold
T-Boner

Fræk oplevelse med Cleo i Randers

Recommended Posts

Egentlig længe siden jeg har haft lyst og tid til en uforpligtende omgang i kanen med en fræk trunte, men da jeg havde en formiddag i Randers kunne jeg lige så godt se hvad byen kunne byde på.

Efter lidt kiggen faldt mine øjne blandt andet på Cleo, jeg sendte et par SMS'er til de tøser jeg lige syntes lød frække og Cleo var hurtig til at svare.
Efter lidt skriveri blev vi enige om en hyggepakke til 1000 kr hvor der var tid til lidt af det hele. Jeg tog hen til adressen i Danmarksgade og det var en klassisk bordel-kælderlejlighed med en 2-3 værelser og bad/køkken. Ret diskret da der var indgang ikke fra gaden, men via opgangen, så point for det.

Jeg blev taget i mod af en pige der fuldstændig ligner billeder fra annonce (minus pixelering :) ) og kan nu se alle billederne er taget i stuen i lejligheden så de må være ret nye. Cleo er ikke en sproglig mester i engelsk men kan bestemt gøre sig forståelig, hun fortæller hun er 27 år hvilket sikkert passer ok, har lidt naturligt sul på kroppen der blot gør hende mere sexet, en blød hud og nogle fine faste nødder. Så intet at klage over der.
Cleo fortæller hun arbejder sammen med en anden pige på adresse Ewa, var lige ved at få en fræk tanke med en trekant men så hev Cleo mig ind til boreplatformen og hviske-kyssede noget jeg ikke lige forstod helt man fattede godt pointen. Af med tøjet, overdrag 1000 kr, en hurtig skyller og så ind og i gang.

Cleo giver et dejligt (uden gummi) blowjob, er super sød/fræk med øjnene imens vender hende i en 69'er. På et tidspunkt skifter hun rundt og kæler og kysser mens hun smyger sig op af mig. Lister et kondom på banditten og kravler op til en super ridetur. Det bliver flere positioner lidt 69'er igen, lidt mere blow, jeg slikker hende osv.
Ender med at fyre den af men jeg tager hende bagfra. Hurtig aflistning af gummi og medfølgende aftørring.

Vi slutter med lidt massage og lidt mere kysseri inden jeg må videre.
Da jeg sidder i bilen igen er der gået ca 75 min siden jeg kom ind af døren hos hende.

Hun får de varmeste anbefalinger herfra, hun er en sød og kærlig tøs til de helt klart blide lege.
Pas nu på hende Randers.

Ah ja hendes annonce er her: https://annoncelight.dk/showad/271237

Redigeret af T-Boner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde næsten samme oplevelse.

Rigtig dejlig, glad, køn og velskabt pige, der virkelig lever sig ind i rollen.

Dejlige tungekys og kropskontakt.

Min 1/2 time var desværre overstået efter et kvarter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nope.

Mon hun ikke bare er hjemme i Polen igen? Vil egentlig gerne møde hende igen, så håber da hun dukker op igen en dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der mon nogen der har mødt Cleo andre steder i landet siden anmeldelserne? eller ved om hun er i landet et sted?
Det var noget af den sødeste mest naturlige pige som jeg har mødt i dette regi. besøgte hende 3 gange i Randers sommeren ´19

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...