Guest Den flittige Skrevet 4. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden: Det var ikke længe den butik bestod. I går stod der lukket på AL, idag står der ikke noget. Æv. https://annoncelight.dk/showad/260484 Pigen der var der, kan du nok finde et andet sted. Men hvor ved jeg ikke. Du har ikke pigens privatnr. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. December, 2019 Den flittige skrev, den 04-12-2019 at 16:49: Pigen der var der, kan du nok finde et andet sted. Men hvor ved jeg ikke. Du har ikke pigens privatnr. ? Som er blevet til nr. 23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2019 Den flittige skrev, 1 time siden: Som er blevet til nr. 23 Ja, så det godt. Det er også meget store og fine lokaler på den adresse . Der er virkelig opbrud og store forandringer i thaibranchen pt. Mon vi ser lidt kartel agtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden: Ja, så det godt. Det er også meget store og fine lokaler på den adresse . Der er virkelig opbrud og store forandringer i thaibranchen pt. Mon vi ser lidt kartel agtigt? Du har allerede været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2019 Den flittige skrev, for 7 minutter siden: Du har allerede været der. Nix, men jeg kiggede for sjovt hvad nr 23 er, på Google Maps. Det er et rehabiliteringscenter for muskelsvind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg