22 cm and thick 2761 Skrevet 4. April, 2019 Hej kære Jyske brødre. Her en af de næste uger skal jeg til Tønder og udføre noget arbejde. Skal i den forbindelse lige have lidt tid til at gå med lidt erotisk fornøjelse. Hvor går man hen og får stillet den slags lyster? Thai kan evt. også have interesse. Håber i kan hjælpe en Fynsk bror på afveje. Venlig hilsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 9. April, 2019 Kan det virkelig passe der ikke er nogle steder nær Tønder man kan få lidt hanky panky? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 9. April, 2019 Der er ikke megen hjælp fra de jyske brødre brormand. Det kan være du må et smut syd for grænsen. .... og få dig noget MÖSE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 10. April, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 18 timer siden: Der er ikke megen hjælp fra de jyske brødre brormand. Det kan være du må et smut syd for grænsen. .... og få dig noget MÖSE. Nej, tilsyneladende ikke. Med mindre der bare ikke ER noget i nærheden af Tønder. Kender du til noget sted syd for grænsen i det område? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 10. April, 2019 22 cm and thick skrev, for 2 timer siden: Nej, tilsyneladende ikke. Med mindre der bare ikke ER noget i nærheden af Tønder. Kender du til noget sted syd for grænsen i det område? Nej. Kender kun til markedet fra “spillefilm”, men det er jo selvfølgelig også en slags førstehåndserfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 10. April, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 36 minutter siden: Nej. Kender kun til markedet fra “spillefilm”, men det er jo selvfølgelig også en slags førstehåndserfaring. Hmmm må bare spare de penge så... Eller vente til jeg kommer til Kolding måske. Der skal jeg nok dagen efter. Kan jo altid smutte over grænsen og købe cola og slik i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 10. April, 2019 22 cm and thick skrev, for 59 minutter siden: Hmmm må bare spare de penge så... Eller vente til jeg kommer til Kolding måske. Der skal jeg nok dagen efter. Kan jo altid smutte over grænsen og købe cola og slik i stedet. Forresten så mener jeg at de piger der frekventerer døckerslundsvej også når Sønderjylland på et tidspunkt i deres rotation. Jeg kan dog ikke huske hvilken by det er i. Måske du kan søge noget frem. Jeg er sikker på du kender nogen navne. Ihvertfald Doris, Lara mfl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 10. April, 2019 NoobGPexplorer skrev, for 1 time siden: Forresten så mener jeg at de piger der frekventerer døckerslundsvej også når Sønderjylland på et tidspunkt i deres rotation. Jeg kan dog ikke huske hvilken by det er i. Måske du kan søge noget frem. Jeg er sikker på du kender nogen navne. Ihvertfald Doris, Lara mfl. Kruså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 11. April, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 17 timer siden: Kruså Kruså? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 11. April, 2019 Der er noget Thai massage på Vestergade i Tønder.. Prøv søg på Jam Hom.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 12. April, 2019 Gå på kaufmich.com husum er der et hus med 3 - 4 piger 1 time 100 € Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 12. April, 2019 Tak til jeg begge. Det vil jeg prøve hvis tingene går som planlagt. God weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 12. April, 2019 Bull1958 skrev, for 2 timer siden: Gå på kaufmich.com husum er der et hus med 3 - 4 piger 1 time 100 € Ja min tyske geografi har nok meget tilbage at ønske. Fik lige set på kortet hvor Husum ligger. Ikke liiiige i nærheden af Tønder i flg min målestok.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg