Hop til indhold
22 cm and thick

Listigt/lystigt sted nær Tønder

Recommended Posts

Hej kære Jyske brødre.

Her en af de næste uger skal jeg til Tønder og udføre noget arbejde. Skal i den forbindelse lige have lidt tid til at gå med lidt erotisk fornøjelse. Hvor går man hen og får stillet den slags lyster? Thai kan evt. også have interesse.

Håber i kan hjælpe en Fynsk bror på afveje. :-) 

Venlig hilsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 18 timer siden:

Der er ikke megen hjælp fra de jyske brødre brormand. 

Det kan være du må et smut syd for grænsen. 

.... og få dig noget MÖSE. 

Nej, tilsyneladende ikke. Med mindre der bare ikke ER noget i nærheden af Tønder. Kender du til noget sted syd for grænsen i det område?

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Nej, tilsyneladende ikke. Med mindre der bare ikke ER noget i nærheden af Tønder. Kender du til noget sted syd for grænsen i det område?

Nej. Kender kun til markedet fra “spillefilm”, men det er jo selvfølgelig også en slags førstehåndserfaring. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 36 minutter siden:

Nej. Kender kun til markedet fra “spillefilm”, men det er jo selvfølgelig også en slags førstehåndserfaring. :)

Hmmm må bare spare de penge så... Eller vente til jeg kommer til Kolding måske. Der skal jeg nok dagen efter. Kan jo altid smutte over grænsen og købe cola og slik i stedet. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 59 minutter siden:

Hmmm må bare spare de penge så... Eller vente til jeg kommer til Kolding måske. Der skal jeg nok dagen efter. Kan jo altid smutte over grænsen og købe cola og slik i stedet. :P

Forresten så mener jeg at de piger der frekventerer døckerslundsvej også når Sønderjylland på et tidspunkt i deres rotation. Jeg kan dog ikke huske hvilken by det er i. Måske du kan søge noget frem. Jeg er sikker på du kender nogen navne. Ihvertfald Doris, Lara mfl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 1 time siden:

Forresten så mener jeg at de piger der frekventerer døckerslundsvej også når Sønderjylland på et tidspunkt i deres rotation. Jeg kan dog ikke huske hvilken by det er i. Måske du kan søge noget frem. Jeg er sikker på du kender nogen navne. Ihvertfald Doris, Lara mfl. 

Kruså

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 2 timer siden:

Gå på kaufmich.com

husum er der et hus med 3 - 4 piger 1 time 100 €

Ja min tyske geografi har nok meget tilbage at ønske. Fik lige set på kortet hvor Husum ligger. Ikke liiiige i nærheden af Tønder i flg min målestok.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...