Hop til indhold

Recommended Posts

Så fandt jeg det gule hus. Det ligger meget let tilgængeligt og samtidig med diskret indgang.

Indenfor var der nydeligt og rent. Jeg havde bestilt tid hos Nadia, som lukkede op. En rigtig smuk slank pige - måske omkring de 30. Meget imødekommende - god stemning. Værelset var også meget tiltalende (jeg har været nogle ret snuskede steder :-( ).

Bestilte en time med B2B og HJ. Hun har en smuk slank krop og et rigtig kønt ansigt. Alt var i top, og hun lavede ikke de sædvanlige fake-lyde.

Efterfølgende bad med indsæbning og afvaskning.  10 points herfra.  Hun er kun i DK en måneds tid, sagde hun.

Jeg så et link på nettet, men kan ikke finde det nu. Hun har et taletidskort på nr. 9187 4209   :-)

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er kanon fræk og nyder selv legen.

Det største problem er at hun bliver overbooket, og så får man af vide at hun er optager når man ankommer. Det' træls, men Nina på stedet yder også god service

Del dette indlæg

Link til indlæg
PaleWhale skrev, den 5/4/2019 at 18:31:

Hvordan er hendes bryster ?

C-class improved, men ikke synligt, faste men ikke som June hvis du var der, og ikke skrøbelige (June var heller ikke), spansk samt et godt greb er helt fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...