Hop til indhold
Guest Sweex

At blive taget for givet...

Recommended Posts

Guest Lasse55
FrokostUartig skrev, for 4 timer siden:

Jeg har faktisk reflekteret over temaet i dag - og er kommet frem til noget helt andet.

Disse mænds "manglende respekt for vores tid" - udviser faktisk en grund-mangel på respekt for deres egne væsner og behov. Ikke i forhold til os - men til de relationer, som de selv er engageret i. Ofte er disse relationer utilfredsstillende og mændene søger så at bruge os bla. (kunne også være en elskerinde, en kvindelig kollega ell anden kvindelig væsen) til at køre deres eget aflad af på. Så den reaktion de får fra os - såfremt vi vælger at reagere, hvilket jeg eksempelvis gør - giver dem en følelse af hvor lidt de er værd som mennesker. Og så får vi lige rettet balancen op igen, fordi de jo ret beset er i færd med at søge efter sex med anden end primær partner, og dermed er "slette mennesker, som fortjener straf". 

Hvordan vi så vælger at reagere - siger noget om vores selv-billed. Hvordan vi ønsker at behandle os selv og hvordan vi føler det om os selv. (jeg bliver eks. ret vred, fordi jeg føler, at de spilder min tid, som jeg kunne have brugt på anden vis. Men jeg kunne også være ligeglad med disse handlinger, erkende at det nu er det, de gør og så gå videre. Min reaktion siger noget om mig og mit forhold til mig selv... hmmm - tænker så lige over, hvordan jeg gerne vil ændre på dette fremadrettet.. :rolleyes::rolleyes:)

Men jeg kan lade være med at give ham det, som han eftersøger - nemlig min reaktion og vrede. Jeg kan trække på skuldrene og sige til mig selv, at han ikke er bedre værd, selv når jeg har "investeret" masser af kundepleje, som vi brugte som beskrivelse af det, de får med masser af online-gratis-lir.. Og det er måske den bedre reaktion.
At trække på skuldrene og tænke "pyt". 

Så frem med pyt-knappen - opfordringen gælder OGSÅ mig <3<3 - hvorfor mon blive ved med at give, selv når de også ønsker din vrede ?

PEACE out

@FrokostUartig måske er det mit manglende intellekt (igen), men jeg opfatter dit indlæg som en generel foragt for mænd, der søger dit og dine ligestilledes selskab. Eller måske gælder det kun dem, der "spilder" jeres tid.

Uanset hvad, så er jeg solgt, og jeg ser frem til det, som venter i fremtiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Jeg vil ikke hænge nogen ud, men da jeg for ganske få uger siden havde en aftale med en herre, som aflyste 1-2 timer inden aftalt tidspunkt med begrundelsen hovedpine. Efter at vi havde sendt tæt på 60 PM'er herinde over pænt lang tid for at få tidspunktet til at passe, tja, da må jeg sige, at jeg blev pænt pissed. Svarede ham faktisk slet ikke og slettede beskedtråden.

Han var udmærket klar over, at fordi jeg er deltids i dette game, så flekser jeg ud fra mit almindelig job, for at se ham. Glæder mig i lang tid op til, gør mig ekstra umage om morgenen som forberedelse, rent sengetøj osv.

Undskyld mig - hovedpine!!!!! Hovedpinepiller er sgu da opfundet. Også til mænd. Havde haft mere respekt for, hvis han havde indrømmet, at han ikke turde eller hvad ved jeg.

Det er SPILD af min tid og tæt på utilgiveligt.

Men oplever da mange, som blot vil se fotos og sikkert tager en spiller til dem og aldrig vender tilbage. Men jeg er den søde type, så herregud et par fotos lever jeg da med at sende hist og pist.

Flirt er dejligt og livsbekræftende, men det er nu også fedt, når det munder ud i konkret seksuel aktivitet griner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Lasse55 - det er ikke en generel foragt. Jeg elsker mænd. Jeg taler igen specifikt om denne gruppe af mænd.. Men bemærk, at jeg taler om, at jeg selv bestemmer og afspejler med min adfærd, om hvordan jeg lader det påvirke mig og hvilken betydning det har om mig.. Mennesker må gøre det, de nu engang gør - og ligeså må den eller vi, som rammes af … alt er godt - mænd er generelt skønne... <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eller andet sted ville det vel være underligt, hvis man som GP ikke bliver påvirket, når eksempelvis den indledende dialog har været god, og så viser det sig, at det aldrig skulle føre til en aftale.  Det samme ved udeblivelser eller de klassiske syge undskyldninger  "jeg er lige blevet kaldt på overarbejde"  Den kan sagtens bruges søndag aften også :D

Den anden vej rundt giver det jo også skuffelser af forskellig art, når man på vej hen til dagens super-knald får beskeden "sorry er nødt til at aflyse".  

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 10 timer siden:

Disse mænds "manglende respekt for vores tid" - udviser faktisk en grund-mangel på respekt for deres egne væsner og behov. Ikke i forhold til os - men til de relationer, som de selv er engageret i. Ofte er disse relationer utilfredsstillende og mændene søger så at bruge os bla. (kunne også være en elskerinde, en kvindelig kollega ell anden kvindelig væsen) til at køre deres eget aflad af på. Så den reaktion de får fra os - såfremt vi vælger at reagere, hvilket jeg eksempelvis gør - giver dem en følelse af hvor lidt de er værd som mennesker. Og så får vi lige rettet balancen op igen, fordi de jo ret beset er i færd med at søge efter sex med anden end primær partner, og dermed er "slette mennesker, som fortjener straf". 

Jeg tror sagtens det kan forkomme, men det virker umiddelbart som en kompleks begrundelse, og med et forsæt i handlingen.
Du har af gode grunde bedre indsigt i dine oplevelser, men der findes vel et par simplere årsager?
F.eks. at manden mener hans egen tid er mere kostbar, og derfor er ligeglad eller ikke bekymrer sig om andres tid. Alternativt er de sjuskede og er generelt dårlige til aftaler. 
Det er på ingen måde en undskyldning, og i disse tilfælde bør resultatet også være det samme. De er ikke din tid værd.

Selv er jeg meget påpasselig med aftaler, hvilket jeg ser som noget gensidigt. Så hvis jeg ser tegn på useriøsitet, så besøger jeg ikke personen igen; der kan sagtens ske noget uforudset, men så vil jeg have information om det, og der skal ikke være et mønster i det.

Generelt en interessant tråd, også omkring indledende flirt, som jeg ikke havde overvejet før. Jeg kan dog genkende det, og det er superfrækt, men bemærker at jeg selv kun gør det efter  første besøg eller i forbindelse med specielle setups hvor vi lirer hinanden op.
I den forbindelse synes jeg heller ikke man skal glemme opfølgningen. Hvis jeg har haft en rigtig god oplevelse, hvor jeg efterfølgende tænker tilbage på den, så skriver jeg gerne dette tilbage, og det er kun blevet vel modtaget ;) For mig er det vigtige, at det er oprigtig kommunikation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...