Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Når man ikke vil have et barn

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng
Liv skrev, for 22 minutter siden:

Hvad vil du bruge det til? Brug du bare gummi, det er virkelig en god idé......

Arghh følelsen når min lille pik trænger op i fissen på en pige føles bare 10 gange bedre og mere intimt uden gummi. Så jeg kan ikke lade være. Iøvrigt så knalder jeg ikke med alle uden kondom. Kun med en og hun er ikke rigtigt en GP. 

Hvad jeg skal bruge det til er jo nok til at vurdere hvor stor sandsynlighed er for at hun bliver gravid og den ligger på langt under 0,5% :) 

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en mærkelig måde du anskuer det på. Det burde ikke være noget, du gør på baggrund af til situationen ret irrelevant sandsynlighedsregning.

Om du skal have sex med hende uden gummi bør være et spørgsmål om tillid. Du skal kunne stole på hende og hun på dig.

Både mht. at blive gravid og at undgå kønssygdomme. Andet er jo dumt, også selv om du tror, at der er lav sandsynlighed for det ene eller det andet.

Det vil kræve et ret nært forhold, som man sjældent vil kunne få med en GP, selv om det godt kan ske. Det er nok lettere at opbygge med en SB, hvor det nogle gange drejer sig om mere end sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OBS :)

Børnebidrag

Børnebidrag er et bidrag, den ene forælder betaler til den anden, hvis I ikke bor sammen

https://www.borger.dk/familie-og-boern/Skilsmisse-og-familiebrud/Boernebidrag

Nå, men det er jo en udgift som jeg er lykkelig fri for, så nu vil jeg i stedet smutte en tur til Frankfurt, og bruge pengene på 3 FKK klubber i stedet.

Beretning herfra følger :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 20 minutter siden:

Nå, men det er jo en udgift som jeg er lykkelig fri for, så nu vil jeg i stedet smutte en tur til Frankfurt, og bruge pengene på 3 FKK klubber i stedet.

Håber du/i får en god tur og mange gode oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 7 timer siden:

Jeg har lige fundet svaret. Dog fandt jeg intet i google hos de danske forskninger. Men her er en amerikansk/engelsk forskningsundersøgelse:

"According to a survey by First Response the average couple will have to have sex a total of 104 times before falling pregnant."

Så selvom en kvinde har glemt at tage en pille, hvis hun har haft sex med en fyr en enkel gang, så er sandsynligheden stadig meget lille for at hun bliver gravid. :) 

Selvfølgelig i en amerikansk undersøgelse, for de laver jo undersøgelser om alt muligt mellem himmel og jord. Nu er gennemsnit jo noget underligt noget, der er svært at håndtere. Graviditeten kan jo f.eks lige så godt indtræffe 1. gang i stedet for den 104.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@liderlig-dreng, Jeg synes at du negligere, hele dette fænomen "med at blive gravid eller ikke"

Din tilgang til en evt abort er jo heeelt hen i vejret, en abort kan have vidtrækkende konsekvenser for kvinden, psykisk, såvel som fysisk. (Jeg har oplevet konsekvenser:()...også på egen krop!

Din egen lille statistiske indgangsvinkel, får mig til tænke på om, hvorvidt du bekymre dig for andre mennesker, i særdeleshed kvinder.

Hvorfor dog ikke starte med at undersøge markedet for gummi, dernæst søg viden om almen sexual vejledning.

liderlig-dreng skrev, for 12 timer siden:

Hvad jeg skal bruge det til er jo nok til at vurdere hvor stor sandsynlighed er for at hun bliver gravid og den ligger på langt under 0,5% :)

Tjaaaa måske, men den er der!, og det skal du tage med i dine overvejelser............ Det skete for mig!!!

Skrevet i den bedste mening; Tænk dig godt om!

Og hvis du alligevel knalder uden kondom, og pigen bliver gravid, så håber jeg da at du står ved dit ansvar, og støtter pigen, abort eller ej!

Redigeret af Gløden
små stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 5 timer siden:

Din egen lille statistiske indgangsvinkel, får mig til tænke på om, hvorvidt du bekymre dig for andre mennesker, i særdeleshed kvinder.

Tjaaaa måske, men den er der!, og det skal du tage med i dine overvejelser............ Det skete for mig!!!

Præcis min pointe højere oppe. Lige præcis.

Statistik er ikke noget værd. Man kan blive gravid ved det 104. knald, og man kan blive det ved det 1. Alt der imellem er nemlig muligt biologisk set.

Jeg gik anno dazumal i skole med kammerater, der var meget tidligere ude end mig med den lange. Et par tyre lidt over konfirmationsalderen knaldede  lidt i stil med "Ex on the Bitch" løs i øst og vest uden gummi, og det skete der ikke noget ved. Slet ikke.

Derimod var der en pige, der en af de allerførste gange lod stå til, da hun var begyndt i gymnasiet, og her slog lynet straks ned. Hun måtte forlade skolen i sommerferien imellem 1.- og 2.g for at føde, og enhver, der har fået et barn, ved, at det er et døgnjob et godt stykke tid fremover. Tanker om bl.a. uddannelse bliver umulige.

Hende, jeg taler om, var lynende intelligent og ville have fået en studentereksamen helt i top (altså efter den gode gamle målestok), men barnet ødelagde den samt hendes egne fremtidsdrømme .....

Nu har jeg faktisk mødt hende her årtier senere og spurgt lidt ind til tingene. Set i et tilbageblik var årene som teenagermor rigtigt hårde, selvom hun fik en dejlig datter og også ret tidligt blev mormor.

Men en uddannelse, der svarede til hendes intellekt og evner – og dermed havde været til gavn for hele samfundet – det fik hun aldrig, og det piner hende den dag i dag, selvom hun de facto har affundet sig med tingene.

Såååååh det med statistik .............. Det giver jeg sgu' ikke en fuld pissepot for.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 11.4.2019 at 17:09:

Hende, jeg taler om, var lynende intelligent og ville have fået en studentereksamen helt i top (altså efter den gode gamle målestok), men barnet ødelagde den samt hendes egne fremtidsdrømme .....

barnet ødelagde?

et tungt ansvar du lægger på en baby der ikke er skyld i noget

hendes fantastisk strålende fremtid blev spoleret af hendes egen letsindighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 10.4.2019 at 23:11:

Hvad vil du bruge det til? Brug du bare gummi, det er virkelig en god idé......

alternativt kunne @liderlig-dreng få et par snit i strengene så han ikke skal bekymre sig om risici og sandsynlighedsregning mens han knalder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 25 minutter siden:

barnet ødelagde?

et tungt ansvar du lægger på en baby der ikke er skyld i noget

hendes fantastisk strålende fremtid blev spoleret af hendes egen letsindighed

Jeg tror nok, at du véd, hvad jeg mener.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Har altid ment at den bedste for for prævention er falsk navn og adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
liderlig-dreng skrev, den 10.4.2019 at 22:46:

Jeg har også et andet spørgsmål: 

Hvor mange gange skal man bolle en kvinde for at hun bliver gravid? Jeg ved udmærket godt at det er meget forskelligt. Men forskerne har jo sikkert fundet et gennemsnit tal. Altså hvis man tager 100 tilfældig mænd og 100 tilfældig kvinder og får dem til at bolle med hindanden en kvinde for hver mand indtil kvinden bliver gravid. Hvad tror I så gennemsnit tallet ligger på? Er det ikke sådan cirka 20-30 gange. Og der er naturligvis snakke om sammenleje hvor manden kommer sig i kvinden og både mændende og kvinderne er i 20'erne. 

tag den snak med din biologilærer i skolen, så efter Påskeferien tager du den snak om bier og blomster..

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, den 9.4.2019 at 01:02:

og hun så planlægger at blive gravid for at få et børnebidrag?

Loveyouladies skrev, den 7.4.2019 at 16:45:

Og her er så mit spørgsmål: kan kvinden TVINGE manden til at tage en faderskabsprøve?

Et børnebidrag dækker langt fra udgifterne til et barn. Enten må du være småretarderet eller meget ung og naiv. Jeg gætter på det sidste.

Tvang: Nej. Retten kan. En faderskabssag kan let ende i retten

JenniferRomantica skrev, den 7.4.2019 at 20:12:

Jeg ved det selvfølgelig ikke men jeg ved en veninde prøvede det.. Og der ville hun få dagbøder.. Oplyste hun selv men jeg har ikke tjekket.. 

Som en anden skriver: jeg kender en, der vitterlig samlede en ufrivillig sæddonor op på et værtshus. Bagefter kunne hun ærligt sige, at hun ikke vidste hvem faderen var.

liderlig-dreng skrev, den 9.4.2019 at 01:20:

Hvis man kan dokumentere at pigen har sagt, at hun tager p-piller og hun alligevel ikke har gjort det fordi hun blev gravid og kræver nu børnebidrag, er man så bedre stillet?

Hvordan ville du dokumentere det? Hvis du skjult optager en samtale er du jo allerede i ond tro, fordi du gør det i mistillid. P-piller kan også fejle.

Svaret er i øvrigt nej. Prøv evt at Google "juridisk abort" for at se den debat der har været, på et lidt højere niveau end her.

JenniferRomantica skrev, den 10.4.2019 at 13:22:

Jeg tror generelt også dem med en høj indtægt ofte stadig er sammen med barnets mor eller evt ikke har børn endnu pga prioritering af karrieren.. 

Sammenhængen er nok snarere, at personlighedstrækket "vedholdenhed" både understøtter længere parforhold og højere indtægt. Men mange med højere indtægt er da skilt, jeg betaler selv dobbelt og en anden bruger skrev for nyligt han betaler tredobbelt.

JenniferRomantica skrev, den 10.4.2019 at 12:55:

Og da gennemsnitsindtægten for personer over 14 lå på 277.000 i 2017

Gennemsnitsindtægt er et dårligt tal, især når du har skolebørn og studerende med i gruppen. De færreste bliver da også forældre i den alder. Se på medianen og se på voksne over 25, og udelad også pensionister, da de også er uinteressante. Så ender du et sted (slag på tasken uden at slå op) omkring 350.000. Halvdelen vil så tjene mere, heraf - som bekendt - hovedparten mænd.

liderlig-dreng skrev, den 10.4.2019 at 22:46:

Hvor mange gange skal man bolle en kvinde for at hun bliver gravid

Come on! Selv hvis man beregnede tallet ville det være komplet ubrugeligt til noget som helst. Derfor er det selvfølgelig heller ikke beregnet seriøst. Alene det at skaffe data til beregningen vil være håbløst.

liderlig-dreng skrev, den 10.4.2019 at 23:03:

Hvis 50% af alle par fik et barn efter de havde sex 10 gange og 50% af alle par fik et barn efter de havde sex 20 gange, så behøver man ikke at være en haj til matematik for at kunne beregne at gennemsnittet er 15. 

Men sådan ser tallene aldrig ud. Og hvordan skulle man indsamle dem? Tæller samlejer på tidspunkter langt fra ægløsning med?

Prøv at tænke på den virkelige verden i stedet for på skriveborde og Google.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 time siden:

Jeg har da HØRT, at man kan blive gravid ved bare at åbne munden!!!!!   :lol:

Jeg har engang læst om en kvinde der blev gravid helt uden at have sex.  Jeg tror mange kender denne kvinde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 timer siden:

Jeg har engang læst om en kvinde der blev gravid helt uden at have sex.  Jeg tror mange kender denne kvinde.  

ja hendes søn blev vældig berømt endda i en tid uden internet, reality og sociale medier

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, den 10.4.2019 at 23:24:

Arghh følelsen når min lille pik trænger op i fissen på en pige føles bare 10 gange bedre og mere intimt uden gummi. Så jeg kan ikke lade være. Iøvrigt så knalder jeg ikke med alle uden kondom. Kun med en og hun er ikke rigtigt en GP. 

Jeg kan heraf udlede, at hun heller ikke bruger prævention.

Din interesse for statistikker går jo på, hvor mange samlejer, der gennemsnitligt skal til, før en pige bliver gravid, og heri må jo ligge, at al den ihærdighed i sengehalmen foregår uden prævention. Ellers er statistikkerne jo meningsløse i det ærinde, du er ude i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 1 time siden:

ja hendes søn blev vældig berømt endda i en tid uden internet, reality og sociale medier

Men han nåede trods alt ikke at få en Nobelpris. Heller ikke posthumt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 20 timer siden:

Jeg har da HØRT, at man kan blive gravid ved bare at åbne munden!!!!!   :lol:

Omvendt insemination?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Jeg kan heraf udlede, at hun heller ikke bruger prævention.

Din interesse for statistikker går jo på, hvor mange samlejer, der gennemsnitligt skal til, før en pige bliver gravid, og heri må jo ligge, at al den ihærdighed i sengehalmen foregår uden prævention. Ellers er statistikkerne jo meningsløse i det ærinde, du er ude i.

Der er ingen prævention, der er 100 % sikker. P-piller er fx kun 91-99 % sikre, hvor de 99 % svarer til situationen, hvor pillerne tages præcis efter forskriften og de 91 % svarer til erfaring fra den virkelige verden, hvor det lykkes de færreste helt at undgå fejl i at følge forskrifterne. Men disse procenter skal ses som udtryk for hvor mange kvinder i en stor gruppe, der vil blive gravide set over et år. Det dækker over potentielt store individuelle forskelle i risikoprofiler (fordi den enkeltes hormonprofil måske er mere eller mindre påvirkelig af pillerne og derfor mere eller mindre effektiv i regulering af ægløsning).

Et korrekt anvendt kondom er derfor mere effektivt end typisk brug af p-piller. De fleste tror pillerne er sikrest, men man skal huske at man skal gøre sig umage med pillerne hver dag året rundt (især skal man huske at gå i gang efter pillepausen). Kondomer skal man "bare" sørge for at montere rigtigt og i rette tid når man har sex.

Borende X skrev, 1 time siden:

Men han nåede trods alt ikke at få en Nobelpris. Heller ikke posthumt :)

Jo, jo - den blev modtaget by proxy i 2009.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 2.5.2019 at 20:46:

Så ved de unge studiner hvordan deres clykus er, så de kan dyrke uhæmmet ubeskyttet sex.

Men jo kun i 13-15 dage ud af 28.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...