TheVoice 9405 Skrevet 10. April, 2019 JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden: Aner det ikke.. Jeg kunne bare tjekke gennemsnittet.. Jeg har børn med 3 forskellige og modtager ikke mere end de 1360 kr fra nogen af dem.. Jeg kender heller ikke til at nogle af mine veninder få ekstra fra faderen af.. Men jeg kan ikke tale på alles vegne jo.. Jeg tror generelt også dem med en høj indtægt ofte stadig er sammen med barnets mor eller evt ikke har børn endnu pga prioritering af karrieren.. Jeg kender så til gengæld ikke mange, der ikke enten har eller bedrager mere end normal bidraget. Mon ikke det bare fortæller lidt om folks forskellige sociale netværk. I generelle termer lever folk med højere uddannelse sundere end folk uden uddannelse, meenn tror nu ikke at de skulle være bedre til at holde sammen i forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 10. April, 2019 tvr skrev, for 1 time siden: Hvorfor? Fordi penge ofte er bidragende til en del af de problemer der er i moderne forhold.. Ikke at jeg har noget bevis for påstanden og derfor skrev jeg "tror".. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 10. April, 2019 TheVoice skrev, 1 time siden: Jeg kender så til gengæld ikke mange, der ikke enten har eller bedrager mere end normal bidraget. Mon ikke det bare fortæller lidt om folks forskellige sociale netværk. I generelle termer lever folk med højere uddannelse sundere end folk uden uddannelse, meenn tror nu ikke at de skulle være bedre til at holde sammen i forhold. Som jeg skrev så er penge en af de store syndere ved forholds opbrud.. Det øgede stress og pres en dårlig økonomi giver vil også påvirke forhold som oftest.. Som jeg skrev kunne jeg også kun se ud fra statistikkerne at den gennemsnitlige lønindkomst var en del lavere end de lige knap 500.000 der skal til før man er oppe på mere end normalbidraget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 10. April, 2019 JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden: Fordi penge ofte er bidragende til en del af de problemer der er i moderne forhold.. Ikke at jeg har noget bevis for påstanden og derfor skrev jeg "tror".. OK, cool. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 10. April, 2019 Skal der alligevel ikke en del til, for at en SB/GP vil bruge en SD/kunde til at få et barn? Sandsynligheden må vel være i nogenlunde samme størrelsesorden som at blive gravid ved brug af P-piller eller kondom der springer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 10. April, 2019 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Som jeg skrev så er penge en af de store syndere ved forholds opbrud.. Det øgede stress og pres en dårlig økonomi giver vil også påvirke forhold som oftest.. Som jeg skrev kunne jeg også kun se ud fra statistikkerne at den gennemsnitlige lønindkomst var en del lavere end de lige knap 500.000 der skal til før man er oppe på mere end normalbidraget.. Der er sågar par der bliver sammen, simpelthen fordi de ikke har råd til at gå fra hinanden! Sådan tror jeg det er i en del forhold, og er der børn i forholdet, så vil en del af parrene vælge at sige; de bliver sammen "på grund af barnet/børnene". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 10. April, 2019 nu er der skrevet en del i tråden om at der er betaling ved kasse 1 i 18 år. Lige for at korrigere lidt så kommer der efterfølgende studiebidrag, hvilket vil sige at så længe "barnet" bor hjemme og studerer så skal du stadig betale. Dog kun til "barnet" er 24. husk gummi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 10. April, 2019 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Som jeg skrev så er penge en af de store syndere ved forholds opbrud.. Det øgede stress og pres en dårlig økonomi giver vil også påvirke forhold som oftest.. Som jeg skrev kunne jeg også kun se ud fra statistikkerne at den gennemsnitlige lønindkomst var en del lavere end de lige knap 500.000 der skal til før man er oppe på mere end normalbidraget.. Du har nok ret i, at en presset økonomi forplanter sig i forholdet. Der er så nok også andre udbredte årsager. Nogle dem kunne være Man har fået barn, hvilket medfører et ansvar, som ikke alle er lige gode til at håndtere Sexlivet er gået i stå Utroskab Forholdet blev i starten baseret på ren seksuel tiltrækning, og senere viser det sig at de to er et rigtigt dårligt match Man vil noget forskelligt i livet Parterne er for egoistiske og evner ikke at indgå kompromiser Parterne bruger mere tid på at bebrejde hinanden dit og dat. Ansvarsfordelingen er helt skæv osv Men ja, økonomi er bestemt også en generel årsag. Du har nok ret i, at størsteparten kan nøjedes med at betale normalbidraget. I øvrigt er det jo så også fradragsberettiget, så reelt er det nok ikke de store penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 10. April, 2019 MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden: nu er der skrevet en del i tråden om at der er betaling ved kasse 1 i 18 år. Lige for at korrigere lidt så kommer der efterfølgende studiebidrag, hvilket vil sige at så længe "barnet" bor hjemme og studerer så skal du stadig betale. Dog kun til "barnet" er 24. husk gummi Der burde stå "husk gummi og tal først med din advokat inden du stikker den ind" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. April, 2019 Virgil skrev, 1 time siden: Skal der alligevel ikke en del til, for at en SB/GP vil bruge en SD/kunde til at få et barn? Sandsynligheden må vel være i nogenlunde samme størrelsesorden som at blive gravid ved brug af P-piller eller kondom der springer? Det var faktisk også min tanke. Jeg har aldrig hørt om en GP/SB der har udnyttet en sex-kunde bare for at få et børnebidrag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 10. April, 2019 Virgil skrev, 1 time siden: Skal der alligevel ikke en del til, for at en SB/GP vil bruge en SD/kunde til at få et barn? Sandsynligheden må vel være i nogenlunde samme størrelsesorden som at blive gravid ved brug af P-piller eller kondom der springer? Jeg har også svært ved at forestille mig, at SB/GP bevist går efter at blive gravid. Det udelukker jo ikke at pigen ved et uheld kan blive gravid, for det første er det jo ikke en selvfølge, at pigen bruger p-piller for det andet findes der eksempler på at man er lidt et rodehoved hvad angår indtagelsen, og ja, nogen løber tager også gerne chancer (lejlighedsvis ubeskyttet sex) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden: Det var faktisk også min tanke. Jeg har aldrig hørt om en GP/SB der har udnyttet en sex-kunde bare for at få et børnebidrag. Der er næppe for at få børnebidraget, hvis det skulle ske, men for at få barnet jo..... og det behøver ikke handle om udnyttelse, der kan jo ske smuttere også med p-piller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. April, 2019 Liv skrev, for 17 minutter siden: Der er næppe for at få børnebidraget, hvis det skulle ske, men for at få barnet jo..... og det behøver ikke handle om udnyttelse, der kan jo ske smuttere også med p-piller. Hvis der sker en smutter eller p-pillerne ikke har haft en effekt, så kan kvinden vel bare tage en abort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden: Hvis der sker en smutter eller p-pillerne ikke har haft en effekt, så kan kvinden vel bare tage en abort? Bare og bare. Jo, det er da en medicinsk mulighed, men det kræver alligevel en del overvejelser, ikke mindst psykiske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden: Hvis der sker en smutter eller p-pillerne ikke har haft en effekt, så kan kvinden vel bare tage en abort? Jeg tror du skal læse en lille smule op på, hvad det kan gøre ved en kvinde at få en abort. Det er ikke noget man bare lige får..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. April, 2019 Jeg har også et andet spørgsmål: Hvor mange gange skal man bolle en kvinde for at hun bliver gravid? Jeg ved udmærket godt at det er meget forskelligt. Men forskerne har jo sikkert fundet et gennemsnit tal. Altså hvis man tager 100 tilfældig mænd og 100 tilfældig kvinder og får dem til at bolle med hindanden en kvinde for hver mand indtil kvinden bliver gravid. Hvad tror I så gennemsnit tallet ligger på? Er det ikke sådan cirka 20-30 gange. Og der er naturligvis snakke om sammenleje hvor manden kommer sig i kvinden og både mændende og kvinderne er i 20'erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 1 minut siden: Jeg har også et andet spørgsmål: Hvor mange gange skal man bolle en kvinde for at hun bliver gravid? Jeg ved udmærket godt at det er meget forskelligt. Men forskerne har jo sikkert fundet et gennemsnit tal. Altså hvis man tager 100 tilfældig mænd og 100 tilfældig kvinder og får dem til at bolle med hindanden en kvinde for hver mand indtil kvinden bliver gravid. Hvad tror I så gennemsnit tallet ligger på? Er det ikke sådan cirka 20-30 gange. Og der er naturligvis snakke om sammenleje hvor manden kommer sig i kvinden og både mændende og kvinderne er i 20'erne. Milde himmel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. April, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: Milde himmel Hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 3 minutter siden: Hvad? Ja, hvad? Det spørger jeg også om. Du har vist ikke den helt store indsigt i menneskets biologi/forplantning. Nogle kan blive gravide, bare man næsten kigger på dem, mens andre slider i årevis for at opnå et resultat, og atter bliver aldrig gravide. Hundredevis af faktorer kan spille ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. April, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: Ja, hvad? Det spørger jeg også om. Du har vist ikke den helt store indsigt i menneskets biologi/forplantning. Nogle kan blive gravide, bare man næsten kigger på dem, mens andre slider i årevis for at opnå et resultat, og atter bliver aldrig gravide. Hundredevis af faktorer kan spille ind. Som jeg også skrev, så er jeg klar over at det er forskelligt for person til person. Men man kan stadig godt finde et gennemsnit! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. April, 2019 liderlig-dreng skrev, Lige nu: Som jeg også skrev, så er jeg klar over at det er forskelligt for person til person. Men man kan stadig godt finde et gennemsnit! Tror du selv på den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. April, 2019 Borende X skrev, Lige nu: Tror du selv på den? Hvorfor skulle jeg ikke det? Hvis 50% af alle par fik et barn efter de havde sex 10 gange og 50% af alle par fik et barn efter de havde sex 20 gange, så behøver man ikke at være en haj til matematik for at kunne beregne at gennemsnittet er 15. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. April, 2019 liderlig-dreng skrev, Lige nu: Hvorfor skulle jeg ikke det? Hvis 50% af alle par fik et barn efter de havde sex 10 gange og 50% af alle par fik et barn efter de havde sex 20 gange, så behøver man ikke at være en haj til matematik for at kunne beregne at gennemsnittet er 15. Hmmm, og hvis et par boller under et harmonikasammenstød, bliver barnet så musikalsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. April, 2019 (edited) Jeg har lige fundet svaret. Dog fandt jeg intet i google hos de danske forskninger. Men her er en amerikansk/engelsk forskningsundersøgelse: "According to a survey by First Response the average couple will have to have sex a total of 104 times before falling pregnant." Så selvom en kvinde har glemt at tage en pille, hvis hun har haft sex med en fyr en enkel gang, så er sandsynligheden stadig meget lille for at hun bliver gravid. Redigeret 10. April, 2019 af liderlig-dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 7 minutter siden: Som jeg også skrev, så er jeg klar over at det er forskelligt for person til person. Men man kan stadig godt finde et gennemsnit! Hvad vil du bruge det til? Brug du bare gummi, det er virkelig en god idé...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg