Guest liderlig-dreng Skrevet 8. April, 2019 Nogen der kender hende? Hun er nærmest konstant online og hun læser aldrig mine beskeder. https://sugardaters.dk/show?alias=Hannaah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 8. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden: Hun er nærmest konstant online og hun læser aldrig mine beskeder. 1) Mon ikke hun bare har en aktiv browserfane på SD. Det har jeg selv det meste af døgnet, men det betyder jo ikke, at jeg er på. Bare at der er strøm på PCen. 2) Hvis du har samme nick på SD, som du har her, er det vel i sig selv en god grund til ikke at læse dine beskeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 8. April, 2019 Hun har været på sd længe og jeg har skrevet til hende fra forskellige profiler... Hun har aldrig reageret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 8. April, 2019 Husk nu de bliver bombarderet med beskeder der inde. For 4 år siden fik jeg lov at klikke rundt på en sugarbabes profil. En ung, køn en med billed. Og den gang væltede det jo ind med breve. Bruger antallet er så vidt jeg ved mere end 10-dobblet siden da. Og jeg kan se at det primært må være mænd, for er meget få kvinder online i forhold til for 4 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 8. April, 2019 Casten skrev, 1 time siden: 1) Mon ikke hun bare har en aktiv browserfane på SD. Det har jeg selv det meste af døgnet, men det betyder jo ikke, at jeg er på. Bare at der er strøm på PCen. Det var faktisk også min tanke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 8. April, 2019 Tror vist man ryger i bunden hvis man ikke fortager sig noget aktivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 10. April, 2019 Capitan skrev, den 8.4.2019 at 22:50: Husk nu de bliver bombarderet med beskeder der inde. For 4 år siden fik jeg lov at klikke rundt på en sugarbabes profil. En ung, køn en med billed. Og den gang væltede det jo ind med breve. Bruger antallet er så vidt jeg ved mere end 10-dobblet siden da. Og jeg kan se at det primært må være mænd, for er meget få kvinder online i forhold til for 4 år siden. Jeg har samme oplevelse. Der er færre aktive piger på sugardaters, og især meget få reelt nye piger. De ny oprettede piger er næsten altid nogen der har været på sd før. De piger der er tilbage er mest prostituerede, selv om de i egen selvforståelse ikke altid ser sig selv som sådan. For bare 2 år siden var det relativt nemt at finde nogen der var nystartede eller bare prøvede det af. Men det er efterhånden et år siden det er lykkedes for mig sidst. Tror den dårlige presseomtale får pigerne til at tænke sig ekstra godt om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 10. April, 2019 Sting222 skrev, for 37 minutter siden: Jeg har samme oplevelse. Der er færre aktive piger på sugardaters, og især meget få reelt nye piger. De ny oprettede piger er næsten altid nogen der har været på sd før. De piger der er tilbage er mest prostituerede, selv om de i egen selvforståelse ikke altid ser sig selv som sådan. For bare 2 år siden var det relativt nemt at finde nogen der var nystartede eller bare prøvede det af. Men det er efterhånden et år siden det er lykkedes for mig sidst. Tror den dårlige presseomtale får pigerne til at tænke sig ekstra godt om Måske de er hoppet over på facebook? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg