moeffe 93 Skrevet 10. April, 2019 Jeg modtager konstant besked om at min e- mail som er tilknyttet min konto ikke er gyldig.. adressen fejler intet ! Er der andre der oplever det samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 10. April, 2019 Har oplevet. Ret irriterende. brugte danmail.dk, men har nu fået en ny mail her. Beholder dog min danmail-adresse, der har jeg mange gode kontakter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. April, 2019 moeffe skrev, for 26 minutter siden: Jeg modtager konstant besked om at min e- mail som er tilknyttet min konto ikke er gyldig.. adressen fejler intet ! Er der andre der oplever det samme? Du burde poste denne i Feedback til Eroguide, ellers ser Adm den nok ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 10. April, 2019 Jeg har samme problem. Men emailadressen er ok i orden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 10. April, 2019 moeffe skrev, for 4 timer siden: Jeg modtager konstant besked om at min e- mail som er tilknyttet min konto ikke er gyldig.. adressen fejler intet ! Er der andre der oplever det samme? Hejsa! Kan du evt. sende et screenshot i en PB, så jeg kan se hvordan mailen ser ud, eller blot gengive den præcise ordlyd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 10. April, 2019 Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden: Hejsa! Kan du evt. sende et screenshot i en PB, så jeg kan se hvordan mailen ser ud, eller blot gengive den præcise ordlyd. Det er hermed gjort. Jeg har i årevis anvendt min yahoo mail men pt. afviser dette forum/site åbenbart den. Jeg kan sagtens modtage mail fra alle andre sites og tjenester på min yahoo mail. Lige nu har jeg måtte ændre min mail til min private, men det er ikke smart... jeg vil nødig skulle oprette en ny mail.. måske er det yahoo der afviser mail fra dette site ?? Den del ved jeg desværre ikke nok om... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 11. April, 2019 Problemet er løst af Maya takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovethatass 52 Skrevet 20. April, 2019 Jeg oplever også samme problem nu. Er i blevet hacket ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 20. April, 2019 lovethatass skrev, for 26 minutter siden: Jeg oplever også samme problem nu. Er i blevet hacket ? Nej, vi er ikke blevet hacket. Du får fejlen, fordi din mailudbyder har nægtet at modtage nogle mails vi har sendt til dig. Når det sker, bliver din e-mailadresse markeret som ugyldig i vores system og du bliver derfor bedt om at ændre din e-mailadresse, til en som virker og vi kan sende mails til fremadrettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovethatass 52 Skrevet 20. April, 2019 (edited) Sjovet, jeg Har allerede skiftet mail og får fejlen igen efter ca 5 timer. Godt samme udbyder. Har i så et bud på hvilke mail udbyder der faktisk virker? Redigeret 20. April, 2019 af lovethatass Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 21. April, 2019 lovethatass skrev, for 13 timer siden: Sjovet, jeg Har allerede skiftet mail og får fejlen igen efter ca 5 timer. Godt samme udbyder. Har i så et bud på hvilke mail udbyder der faktisk virker? Send mig lige en PB hvor du nævner den konkrete e-mail du har problemer med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. April, 2019 (edited) Maya Kathrine skrev, for 6 timer siden: Send mig lige en PB hvor du nævner den konkrete e-mail du har problemer med. Jeg får også den besked nu. Jeg bruger Hotmail. Redigeret 21. April, 2019 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 21. April, 2019 holstebronx skrev, 1 time siden: Jeg får også den besked nu. Jeg bruger Hotmail. Send mig lige en PB hvor du nævner den konkrete e-mail-adresse du har problemer med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 22. April, 2019 (edited) Jeg får også den besked nu, og har ganske rigtig heller ikke modtaget mail om PB her til formiddag. Redigeret 22. April, 2019 af Liv Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1585 Skrevet 22. April, 2019 Også en ny tråd med det her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 96 Skrevet 22. April, 2019 Samme problem her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg